1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

قیمت کاشت موی سر در تهران، چقدره و ارزش داره؟

قیمت کاشت موی سر در تهران، چقدره و ارزش داره؟

قیمت کاشت موی سر در تهران را می‌خواهید بدانید؟ اصلا کاشت مو روش موثری است؟ به جز قیمت و هزینه کاشت مو، مردان و زنان می‌توانند کم پشتی موهای‌شان را با کاشت مو درمان کنند؟ کاشت مو با دستگاه به چه صورت است؟ بیا نی نی همه این سوال‌ها را پاسخ داده است؛ بفرمایید بخوانید.

همه چیز درباره عوارض، روش و قیمت کاشت مو در تهران را در ادامه خواهیم گفت؛ ابتدا باید بدانید که کاشت مو برای چه کسانی مناسب است؟ این روش برای افزودن موهای بیشتر به ناحیه ای از سر شما که ممکن است، نازک یا طاس باشد؛ انجام می شود.
کاشت مو با برداشتن مو از قسمت‌های ضخیم پوست سر یا سایر قسمت‌های بدن و پیوند دادن آن به قسمت نازک شدن یا طاسی پوست سر، صورت می‌گیرد.

هزینه کاشت مو در زنان

قیمت کاشت موی سر در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت موی سر در تهران مسلما از بقیه شهرستان‌ها و مراکز استان کشور، بیشتر است. به این دلیل که هزینه‌های تجاری کسب و کار در تهران حداقل ۵-۱۰ برابر سایر مناطق ایران است. بنابراین اگر اولویت شما برای کاشت مو، هزینه و قیمت کاشت مو است؛ بهتر است، تهران را برای این عمل، انتخاب نکنید.

قیمت کاشت موی سر به چه عواملی بستگی دارد؟ 

  • میزان  و گستردگی عمل پیوند و کاشت موی سر
  • تبحر و دقت پزشک متخصص پوست و مو
  • موفقیت و رضایت بیماران قبلی از تجربه جراح 
  • روش جراحی که انتخاب شده است
  • بیمه‌های درمانی هزینه این عمل را پرداخت نمی‌کنند زیرا کاشت مو، یک عمل زیبایی است.
  • داروهای مراقبتی بعداز کاشت مو را هم باید در هزینه کاشت موی سر حساب کنید.

هزینه کاشت موی سر در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت مو در زنان چقدر است؟

هزینه کاشت مو در خانم‌ها تفاوت چندانی با آقایان ندارد؛ بسته به تکنیک کار ممکن است حدود ۱۰ میلیون تومان برای‌تان تمام شود. البته چون معمولا خانم‌ها طاسی زیادی ندارند؛ کاشت مو برای آنها ارزان‌تر در می‌آید.

عوارض کاشت مو در زنان چیست؟

قیمت کاشت مو مردان چقدر است؟

هزینه کاشت موی سر در تهران یا شهرستان‌ها برای مردان همیشه بیشتر است. زیرا در کشور ما بیشتر آقایانی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنند؛ معمولا دچار طاسی کامل شده‌اند و مساحت زیادی باید برای آنها عمل شود.

هزینه کاشت مو مردان چقدر است؟

جزییاتی کاشت مو در زنان و مردان

در سراسر جهان، حدود ۶۰ درصد از مردان و ۵۰ درصد از زنان منبع معتبر نوعی ریزش مو را تجربه می‌کنند. برای حل این مشکل، افراد اغلب از داروهای بدون نسخه، از جمله درمان های موضعی مانند ماینوکسیدیل (روگاین) استفاده می‌‍کنند.

الیته این روش‌های درمانی موضعی برای همه مفید نیست. اگر به طور طبیعی طاس یا کم پشتی مو را تجربه می‌کنید یا به دلیل آسیب دیدگی موهای‌تان ریخته است؛ بد نیست به کاشت مو فکر کنید. 

کاندیدای کاشت موی سر کیست؟

  • کسانی که موی سرشان نازک شده
  • کسانی که در ناحیه ای از سر دچار طاسی شده‌اند
  • بیمارانی که دچار ریزش مو به دلیل شیمی درمانی یا سایر داروها شده ‎اند
  • ایجاد اسکار ضخیم پوست سر در اثر جراحی‌های ناحیه سر

هزینه کاشت موی سر در تهران، چقدره و ارزش داره؟

کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟

به زبان ساده در جراحی کاشت موی سر، موهای شما از ناحیه‌ای که مو دارد، برداشته شده  و به ناحیه ای که مو ندارید منتقل می‌شود.

موها از کجا برداشته می شوند؟

به طور معمول موهای مبدا پیوند، از پشت سر شما گرفته می‌شود، اما جراحان همچنین می‌توانند از سایر قسمت های بدن شما مو را به سرتان پیوند بزنند.

بهترین روش کاشت مو چیست

عوارض کاشت مو چیست؟

شاید بهتر باشد بپرسم، کاشت مو اثر دارد؟ کاشت مو به طور معمول از داروهای ترمیمی مو بدون نسخه  موضعی موثرتر است؛ اما فاکتورهایی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به جراحی پیوند و کاشت مو در نظر گرفت:

  • از ۱۰ تا ۸۰ درصد موهای کاشته شده در هرجای دیگر در حدود سه تا چهار ماه رشد می کند.
  • مانند موهای معمولی ، موهای کاشته شده با گذشت زمان نازک می شوند.
  • افرادی که دارای فولیکول مو خفته هستند (کیسه هایی که معمولاً دارای مو در زیر پوست هستند اما دیگر مو رشد نمی کنند) ممکن است پیوند کمتری داشته باشند ، اما یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۱۶ نشان می دهد که درمان با پلاسما می تواند تا ۷۵ درصد یا بیشتر از موهای کاشته شده به رشد کامل کمک کند. 

بهترین روش کاشت مو چیست

کاشت موی سر در تهران را کجا انجام دهیم؟

بهتر است حالا که تصمیم گرفته‌اید هزینه کاشت موی سر در تهران یا شهر خودتان را تامین کنید؛ این جراحی پیوند موی سر را نزد یک پزشک متخصص باتجربه و همچنین در کلینیک مجهز انجام دهید. به این ترتیب عوارض کاشت موی سر سراغ‌تان نخواهد آمد؛ همچنین پیوند مو روی سرتان موفق‌تر خواهد بود و پوست سر و سیستم ایمنی‌تان آن را پس نمی‎‌زند. 

در این خصوص می‌توانید از پزشکان کلینیک بیا نی نی، کمک بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *