بیا نی نی/ لباس های مناسبی برای مهمانی های دورهمی، وجود دارد که پوشیدن آن ها علاوه بر شیک شدن شما باید راحت باشد. لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه نباید خیلی رسمی و یا مجلسی باشد. البته بعضی مواقع دورهمی حالت رسمی دارد که در این صورت باید شما لباس رسمی و … بپوشید.

لباس مناسب برای دورهمی ها
همانطور که می دانید لباس پوشیدن، موقعیت و زمان و سبک خاص خود را دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که برای یک مهمانی و یا دورهمی هم می توانید لباس خاصی بپوشید.

انتخاب ست مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال در استایل دورهمی خارج از منزل بسیار اهمیت دارد. در بهار و فصل تابستان مانتو نخی رنگ روشن و بلند، شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، یک جفت صندل تابستانی بندی، کیف پهن و بزرگ با شال نخی استایل صمیمی و شیکی به شما می دهد. در این استایل می توانید به جای کیف بزرگ یک کیف کوچک با بند زنجیر هم انتخاب نمایید.
در دورهمی های داخل خانه بلوز و شلوار، بلوز و دامن گزینه های صمیمی‌ و جذابی است.
برای دورهمی اگر دوستانه باشد می توانید نوعی لباس، که راحتید هستید را بپوشید. یعنی لازم نیست لباس رسمی و یا اسپرت و … بپوشید. مثلا یک تیشرت با شلوار کتان و یا جین مناسب می باشد. هر چه استایل از حالت رسمی دورتر باشد حس صمیمت بیشتری منتقل خواهد شد.
برای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی ها، باید به فصل و نوع اندام خود توجه کنید. باید رنگ لباس خود را با توجه به فصل انتخاب کنید.
می توانید از مانتو بلند، کوتاه، گشاد و اسپرت و … هم می توانید استفاده کنید.
برای پوشش دورهمی های دوستانه به اینکه در خانه، پارک، رستوران و یا حتی پارک و … قرار دارید، دقت کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
برای دورهمی های دوستانه می توانید از هر کفشی استفاده کنید. از جمله: کفش اسپرت، مجلسی، کالج، کتونی، اسپرت، صندلی و … .
برای دورهمی ها می توانید از اکسسوری هایی مانند ساعت، گردنبند، دستبند، انگشتر، کمربند و … استفاده کنید.