1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

لمینیت ابرو چیست؟

لمینیت ابرو چیست؟

لمینیت ابرو چیست؟

لمینت ابرو یک روش نیمه دائمی است که با استفاده از مواد شیمیایی برای بلند کردن و فرم دادن به موهای ابرو استفاده می‌شود. این فرآیند به ابروهای شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به رنگ کردن موها پرتر به نظر برسند. برخی از مردم آن را «پرم ابرو» می‌نامند زیرا به ابروهای شما کمک می‌کند شکل جدید خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. اگر که ابروهای خود را بیش از حد با موچین بر می‌دارید یا زمان زیادی را صرف پر کردن آن‌ها می‌کنید لمینت ابرو قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

لمینیت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

برای لمینیت ابروهای شما یک متخصص زیبایی ابروها را با کرم‌ها و مواد شیمیایی

مختلف تمیز کرده و فرم می‌دهد. آن‌ها همچنین برای جلوگیری از خشکی ابرو از کرم و مرطوب کننده یا روغن استفاده می‌کنند. مانند هر تکنیکی هرکسی فرآیند و تکنیک خاص خود را دارد. ما به مراحل کلی می‌پردازیم که می‌توانید از یک متخصص زیبایی انتظار داشته باشید آن را انجام دهد. قبل از انجام لمینیت ابرو کارهای زیر را انجام دهید:

  •  ابروها را تمیز کرده و شانه کنید
  •  کرم را برای نرم شدن و صاف کردن ابروها بزنید و آن‌ها را برای فرم دادن آماده کنید
  •  به سمت بالا ابرو را شانه کنید تا موها در یک جهت قرار بگیرند
  •  برای جلوگیری از تحریک و خشکی ابروهای خود روغن گیاهی مانند نارگیل بزنید

 

ابروهای شما ممکن است بلافاصله بعد از بیرون آمدن از سالن زیبایی خشک و چسبناک به نظر برسند که این موقتی است و در چند روز آینده شروع به نرم شدن خواهند کرد. می‌توانید بعد از اتمام لمینیت ابروهای خود را رنگ، اصلاح یا وکس کنید تا ظاهر خود را زیباتر جلوه دهید.

لمینت ابرو چه مزایایی دارد؟

لمینت ابرو برای کسانی که ابروهای نازک دارند یا کسانی که چند شکاف در ابروهای خود دارند بسیار مناسب است. ابروهای شما بعد از لمینیت مرتب‌تر به نظر می‌رسند و می‌توانند به چشمان شما کمک کنند که زیباتر دیده شوند. نتیجه نهایی در مقایسه با سایر خدمات طبیعی‌تر به نظر می‌رسد زیرا لمینت با موهای طبیعی ابروی شما انجام می‌شود. برخی لمینیت را به سایر روش‌های ابرو مانند میکروبلیدینگ و هاشور ترجیح می‌دهند.

لمینت ابرو چه معایبی دارد؟

لمینت ابرو با مجموعه‌ای از عوارض جانبی بالقوه مانند تورم، قرمزی و خشکی در اطراف ابرو یا پلک شما همراه است. اگرچه رایج نیست اما اگر کرم یا مواد شیمیایی وارد چشم شما شود ممکن است با آسیب چشم مواجه شوید. عوارض جانبی معمولاً نشانه این بوده که پوست شما توسط مواد شیمیایی تحریک شده است. قبل از خدمات از متخصص زیبایی خود بخواهید که یک تست آلرژی انجام دهد تا هرگونه واکنش آلرژیک را بررسی کنید.

چگونه از عوارض جانبی لمینیت ابرو جلوگیری کنیم؟

قبل از رفتن به سالن زیبایی آرایش نکنید و صورت خود را تمیز کنید تا احتمال عفونت را به حداقل برسانید. در ۲۴ ساعت اول هدف شما این است که ابروهای جدید خود را خشک نگه دارید، از دست زدن به آن‌ها خودداری کنید و آن‌ها را از مواد آرایش دور نگه دارید. خوابیدن به پشت ایده خوبی برای اولین شب بعد از لمینیت است. در دراز مدت باید پوست اطراف ابروهای خود را مرطوب نگه دارید. شانه زدن ابروها می‌تواند به حفظ ظاهری مرتب کمک کند. اگر بیماری‌های پوستی مانند روزاسه یا اگزما دارید ابتدا باید با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید تا ببینید آیا این روش برای پوست شما بی‌خطر است یا خیر.

لمینت ابرو چه قدر ماندگاری دارد؟

لمینت ابروی شما بسته به اینکه چقدر از آن‌ها مراقبت می‌کنید می‌تواند بین چهار تا هشت هفته دوام بیاورد. در نهایت ابروهای شما مانند قبل به نظر می‌رسند. برای حفظ ظاهر خود می‌توانید ابروهای خود را دوباره لمینت کنید. شما باید از راهنمایی‌های متخصص زیبایی خود در مورد اینکه چند بار می‌توانید ابروهای خود را لمینت کنید سوال بپرسید. انجام بیش از حد آن‌ها می‌تواند خطر عوارض جانبی را افزایش دهد و می‌تواند موهای ابروی شما را ضعیف کند.

آیا می‌توان در خانه ابروها را لمینیت کرد؟

ما توصیه نمی‌کنیم لمینیت ابرو را در خانه انجام دهید زیرا می‌توانید به طور جدی به چشم ها، ابروها، پلک‌ها و ناحیه اطراف چشم آسیب وارد کنید. با استفاده از صابون ابرو می‌توانید با خیال راحت ظاهری مشابه لمینیت داشته باشید. دوام ابروهای صابونی کمی بیشتر از ژل ابرو است اما نه به اندازه لمینیت ابرو. اگر می‌خواهید ابروهایی کامل‌تر و زیباتر داشته باشید لمینیت ابرو یک گزینه بی‌نظیر است.

 

منبع:

www.styleseat.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *