1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

لیفت مژه چه قدر ماندگاری دارد؟

لیفت مژه چه قدر ماندگاری دارد؟

لیفت مژه چه قدر ماندگاری دارد؟

با انجام لیفت مژه نه تنها مژه‌های شما بدون نیاز به فر مژه بلند به نظر می‌رسند بلکه زیباتر هم می‌شوند. اگر می‌خواهید درباره ماندگاری آن بدانید باید بگوییم آن‌ها می‌توانند شش تا هشت هفته دوام بیاورند. هیچ آرایش یا آبی نباید به مدت ۲۴ ساعت با مژه‌های شما تماس داشته باشند. همچنین باید آن‌ها را از گرما و بخار دور نگه دارید. هرچه مدت زمان بیشتری لیفت مژه انجام دهید ماندگاری بیشتری خواهد داشت. پس از ۲۴ ساعت اول پس از لیفت مژه می‌توانید به فعالیت‌های عادی روزانه خود بازگردید. همچنین اگر در وضعیتی بخوابید که به مژه‌های شما فشار وارد کند لیفت از بین می‌رود. در نهایت اگر بعد از لیفت مژه از مژه‌های خود مراقبت کنید به احتمال زیاد به مدت دو ماه دوام خواهد داشت.

لیفت مژه چگونه انجام می‌شود؟

قبل از انجام لیفت مژه می‌توانید با فرد مژه کار مشورت نهایی را انجام دهید. در مرحله بعد مژه‌های شما قبل از جدا کردن قسمت پایین از بالا که با استفاده از محافظ یا میله سیلیکونی که انجام می‌شود تمیز می‌شود. سپس مژه‌ها جمع می‌شوند و با لوسیون پرمینگ به مدت شش تا ۱۲ دقیقه پوشش پیدا می‌کنند تا مژه‌ها بلند شوند. محلول پرم به عنوان یک نرم کننده عمل می‌کند.

آیا لیفت مژه باعث پرپشت شدن مژه می‌شود؟

این روش از مواد شیمیایی برای آماده‌سازی تارهای مو قبل از قالب گیری در اطراف یک مینی غلتک قبل از درمان مجدد استفاده می‌شود. کل فرآیند از زمانی که محلول اول به مژه‌های شما اضافه زده شود شروع می‌شود و تا زمانی که محلول دوم اضافه می‌شود حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. مژه‌ها تا ۲۴ ساعت پس از لیفت خیس نمی‌شوند و این به معنی‌ عدم شستشوی صورت وعدم استفاده از ریمل تا یک روز پس از درمان است. مژه‌هایی که به تازگی پر شده‌اند نیز به یک نرم کننده مخصوص برای جلوگیری از شکننده شدن نیاز دارند و همچنین استفاده از فر مژه توصیه نمی‌شود.

هنگام داشتن مژه‌هایی زیبا چه اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم؟

استفاده از ریمل‌های حجم دهنده، مژه مصنوعی و اکستنشن مژه باعث آسیب‌رسانی به تارهای مژه می‌شوند. برخی خانم‌ها دیگر از مژه مصنوعی استفاده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند تا مژه‌های خود را از طریق تقویت کننده‌ها پر پشت کنند که یکی از آن‌ها همین لیفت مژه است.

چگونه از فر مژه استفاده کنیم؟

به طور کلی اگر قصد استفاده ار فر مژه را دارد باید به درستی از آن‌ها استفاده کنید. اگر بعد ریمل زدن فر مژه بزنید این کار به کوتیکول‌های مژه آسیب می‌رساند و باعث شکستگی مژه‌ها می‌شود. استفاده از فر مژه اشکالی ندارد اما بهتر است قبل از زدن ریمل از آن استفاده کنید.

چه جایگزینی برای فر مژه وجود دارد؟

فر کردن مژه‌ها قبل از زدن ریمل مهم‌ترین مرحله در استفاده از فر مژه است اما نکات مهم دیگری در مورد این ابزار زیبایی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. فر مژه خود را هر دو هفته یکبار تمیز کنید. به آرامی این ابزار را با یک توپ پنبه‌ای آغشته به پاک کننده آرایش چشم یا روغن بچه تمیز کنید.

خوابیدن با ریمل چه اشکالی دارد؟

اگر ریمل هنگام خواب وارد چشمان شما شود ممکن است باعث تحریک چشمان شما شود. باقی مانده ریمل همچنین می‌تواند منجر به «انسداد فولیکول‌های ریز مو و غدد چربی روی پلک‌های شما» شود.

آیا استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته باعث آسیب مژه می‌شود؟

ریمل می‌تواند بسیار گران باشد با این حال اگر به استفاده از ریمل خود پس از تاریخ انقضا ادامه دهید خطرات بسیار زیادی برای سلامتی وجود دارد. شما از ریمل نزدیک چشمتان استفاده می‌کنید و هر بار که دوباره برس را داخل لوله می‌کنید باعث خطرات عفونی چشم می‌شوید.

آیا مالیدن چشم‌ها با ریمل باعث آسیب چشمی می‌شود؟

اگر روتین صبحگاهی شما شامل مالش چشمانتان باشد در واقع به چشمان و مژه‌هایتان آسیب می‌رسانید. مژه‌ها همچنین از تماس گرد و غبار و مواد زائد با چشم جلوگیری می‌کنند. با این حال اگر چشمان خود را مالش دهید ریمل را به داخل چشم می‌برید. به علاوه اگر فردی هستید که از آلرژی رنج می‌برد ممکن است چیزی را که به آن حساسیت دارید مانند گرده را مستقیماً به داخل چشمان خود ببرید.

از چه چسبی برای مژه مصنوعی استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از مژه مصنوعی چسبی که استفاده می‌کنید مطمئناً اهمیت دارد. استفاده از هر چسبی می‌تواند باعث درد و تورم شود. احتمالاً مجبور خواهید بود برای زدن چسب به یک متخصص مژه مراجعه کنید و در این فرآیند بیشتر مژه‌های طبیعی خود را از دست خواهید داد. این چیزی نیست که بتوانید در داروخانه یا فروشگاه لوازم آرایشی بخرید. در نتیجه بهتر است از آن‌ها استفاده نکنید و این کار را به فرد ماهری بسپارید.

رنگ کردن مژه‌ها چه عوارضی دارد؟

رنگ‌های دائمی مژه و ابرو باعث آسیب‌های جدی چشم از جمله نابینایی می‌شوند و هیچ افزودنی رنگی تایید شده توسط FDA برای رنگ کردن دائمی یا رنگ کردن مژه‌ها و ابروها وجود ندارد.

 

منبع:

www.thelist.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *