1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ماساژ صورت چه مزایایی دارد؟

ماساژ صورت چه مزایایی دارد؟

ماساژ صورت چه مزایایی دارد؟

وقتی نوبت به آرام کردن اعصاب می‌رسد هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از ماساژ صورت باشد زیرا افراد تمایل دارند استرس را در صورت خود نگه دارند به خصوص در شقیقه‌ها و خط فک. با مالیدن صورت خود می‌توانید به کاهش تنش و استرس کمک کنید. با مالیدن صورت خود می‌توانید گردش خون را تقویت کنید، مایعات اضافی را کاهش دهید و البته تنش را از بین ببرید. از آنجایی که سطح استرس شما نیز پایین خواهد بود ممکن است بهتر بتوانید تمام هورمون‌هایی را که پوست شما را خراب می‌کنند متعادل کنید.

 

ماساژ صورت چه فوایدی دارد؟

ماساژ پوست جریان و گردش خون را افزایش می‌دهید و تولید کلاژن را بیشتر می‌کند تا ظاهری درخشان داشته باشید. اگر می‌خواهید آرایش شما ماندگاری بیشتری بر روی پوست داشته باشد باید ابتدا با انجام ماساژ صورت پوست خود را آماده کنید. اگر به دنبال به حداقل رساندن ظاهر جای زخم در صورت هستید ماساژ ممکن است این کار را انجام دهد. ماساژ نه تنها می‌تواند علائم مرتبط با جای زخم را کاهش دهد مانند درد، خارش و حساسیت بلکه می‌تواند باعث شود که جای زخم شما کمتر دیده شود. ماساژ صورت فواید بسیاری برای سلامتی و زیبایی دارد. شما با استفاده از ماساژ می‌توانید استرس را کاهش دهید.

هر چند وقت یکبار باید صورت را ماساژ بدهیم؟

پوست شما بسته به فصل و بسته به سبک زندگی شما کار‌های متفاوتی انجام می‌دهد بنابراین چک کردن ماهانه با یک متخصص تضمین می‌کند که بهترین درمان را دریافت می‌کنید. همه چیز به اهداف مراقبت از پوست شما برمی‌گردد. اگر به طور خاص در تلاش برای درمان آکنه هستید ممکن است لازم باشد برای چندین هفته یک برنامه هفتگی صورت را برنامه‌ریزی کنید. او اضافه می‌کند که اگر به سادگی سعی می‌کنید پوست خود را حفظ کنید داشتن پوست هر چند ماه یکبار ممکن است این کار را انجام دهد.

هر چند وقت یکبار آرایش کنیم؟

امروزه راه حل‌های زیادی در خانه وجود دارد و برای تمیز کردن پوست مانند برس‌های پاک‌کننده، اسکراب‌های صورت، محصولاتی با اسید‌ها یا آنزیم‌های لایه بردار و البته رتینول که از نظر فنی یک لایه بردار نیست اما باعث افزایش گردش سلولی می‌شود. به عبارت دیگر مراقبت از پوست بسیار پیشرفته‌تر از گذشته است. بهتر با متخصص پوست خود صحبت کنید تا تعداد دفعات فیشال‌های مناسب شما را مشخص کنید. در مورد روال دقیق مراقبت از پوست خود صحبت کنید.

اگر هر روز صورت خود را بخور دهیم چه می‌شود؟

بخور دادن صورت مدتهاست که جز مراقبت از پوست بوده است. با انجام این کار منافذ را باز می‌کنید تا اجازه نفوذ بهتر محصولات را بدهد، احتقان سینوسی را تسکین می‌دهد و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

هفته‌ای یکبار صورت را بخور دهید:

از بخور دادن صورت بیشتر از یک روز در هفته خودداری کنید زیرا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد و ممکن است باعث التهاب پوست و صورت خود شوید. گرمایی که پوست خود را در معرض آن قرار می‌دهید باعث گشاد شدن رگ‌های خونی شده که منجر به برافروختگی، افزایش التهاب و بدتر شدن شرایط جسمی می‌شود.

 

منبع:

www.thelist.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *