شما می توانید با دانستن ماه تولد اطرافیان خود، شناخت کافی از آن ها داشته باشید. این بار می توانید میزان افاده ای بودن متولدین هر ماه را بدانید.

تفاوت میزان افاده ای بودن در میان متولدین ماههای مختلف
همه ما به دلایل مختلف؛ ویژگی های شخصیتی متفاوتی داریم که از خانواده و محیط نشأت می‌ گیرد اما جالب است بدانید که طالع ‌بینی هم تا حد زیادی روی این موضوع تأثیر گذاشته و باعث شده است که ما از دیگران متفاوت باشیم. در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که شاید برای تان جالب باشد و آن هم چیزی نیست جز معرفی پر افاده ترین افراد، طبق ماه تولدی که دارند.

دی
دی ماهی ها در دوستی به گونه‌ای رفتار می‌ کنند که شما احساس راحتی با آن ها ندارید. معمولاً همسایه ها، دوستان، فروشنده محلی و افراد دیگر خیلی با آنها راحت صحبت نمی کنند و سعی می کنند که از آن ها فاصله بگیرند. معمولاً دی ماهی ها در بین دیگران جزء افراد پر افاده محسوب می شوند و هرگز هم با شما ارتباط چشمی ندارند. البته بخش زیادی از این رفتار به خاطر افاده نیست، بلکه به خاطر خجالت آن ها است که با افاده هم اشتباه گرفته می‌ شود.

آبان
آبان ماهی ها معمولاً خیلی رو بازی نمی‌ کنند. خواندن ذهن آن ها کار راحتی نیست. البته این کار را از روی قصد و غرض یا هدف قبلی انجام نمی‌ دهند، بلکه ذاتاً مرموز متولد شده ‌اند و کمی در خفا کار خود را انجام می‌ دهند و به همین دلیل دیگران فکر می‌ کنند که این افراد افراطی هستند. البته شاید بخواهند کمی برای شما کلاس هم بگذارند.

اردیبهشت
اردیبهشت ماهی ها می دانند که همیشه در مجلس و مهمانی ها می‌ درخشند و مورد توجه قرار می گیرند اما شاید خیلی راحت برخورد نکنند. آن ها در درون خودشان با چالشی روبرو هستند و دوست دارند بیرون بروند، لباس های جدید خود را نشان دهند و همیشه کار های خوبی که انجام می‌ دهند را به دیگران هم نمایش دهند. به همین دلیل می‌ توان گفت که کمی افاده ای هستند.


شهریور
شهریور ماهی ها از این لحاظ افاده ای محسوب می‌ شوند که اگر بخواهند با گروهی از دوستان خود بیرون بروند، سریعاً این سوال را می‌ پرسند که چه افرادی آن ها را همراهی می کنند تا اگر یک شخص خاصی در آن گروه وجود داشت و از او خوش شان نمی‌ آمد، سریع گروه را ترک کنند و در نتیجه می‌ توان گفت که خیلی با همه راحت رفتار نمی‌ کنند و افاده ای محسوب می‌ شوند.

بهمن
بهمن ماهی ها اکثر اوقات بدون فکر عمل می‌ کنند. خیلی به این موضوع توجه ندارند که بخواهند با طرف مقابل رفتار خوبی داشته باشند و هر طور که دلشان بخواهد رفتار می کنند و در نتیجه خیلی راحت حرف می زنند که ممکن است باعث دلخوری طرف مقابل شود. گاهی اوقات هم اگر حال شان خوب نباشد، هرگز با طرف مقابل رفتار خوبی ندارند که همین موضوع آن ها را افاده ای نشان می دهد.

مرداد
مرداد ماهی ها معمولاً در رابطه صداقت دارند اما گاهی اوقات خسته کننده رفتار می کنند و می خواهند از طرف مقابل فاصله بگیرند؛ بدون این که دلیل خاصی داشته باشند و همین موضوع آن ها را افاده ای نشان می‌ دهد. از طرفی توقع دارند که شما ۲۴ ساعت در اختیار آن ها باشید، زیرا خودشان را خیلی خوب و برتر می دانند که همین رفتارشان هم قطعاً شما را آزار خواهد داد.

مهر
مهر ماهی ها زمانی که با دیگران هستند حال خوبی دارند. خیلی خوش می گذرانند و رفتار صمیمانه ای دارند اما زمانی که دیگران را به خانه خودشان دعوت می کنند، رفتارشان کاملاً تغییر می کند. آن ها به خانه و زندگی خود خیلی حساس هستند و شاید استقبال خوبی از مهمان ها نداشته باشند و در نتیجه می‌ توان گفت که فقط در این مورد جزء افراد افاده ای محسوب می‌ شوند.

خرداد
خرداد ماهی ها معمولا چند شخصیتی هستند و هنگامی که صحبت از اجتماعی بودن می‌‌ شود، خوب عمل می کنند. با دیگران صحبت می کنند و راحت ارتباط می گیرند اما خط قرمز هایی دارند که شما نباید به آن ها نزدیک شوید و اگر پای تان را فراتر بگذارید، دیگر رفتار قبلی را با شما ندارند و همین موضوع شاید آنها را افاده ای نشان دهد که البته در موارد نادری رخ می دهد.

آذر
آذر ماهی ها افراد اجتماعی هستند. آن ها خیلی به شبکه‌ های اجتماعی اهمیت نمی دهند و دوست دارند که ارتباطشان با افراد در دنیای واقعی باشد، نه این که با اتصال اینترنتی صورت بگیرد. این موضوع به این معنا نیست که آن ها افاده ای هستند، بلکه دوست دارند همه چیز واقعی صورت بگیرد.

فروردین
فروردین ماهی ها می توانند در یک زمان یکسان به افراد زیادی نزدیک شوند و این موضوع اطرافیان شان را می ترساند و اعتمادشان را نسبت به فروردین ماهی ها کم می کند اما معمولاً افاده ای رفتار نمی کنند. فقط شاید غیرقابل اعتماد به نظر برسند. 

تیر
تیر ماهی ها طاقت انتقاد در مورد زندگی شان را ندارند. یعنی اگر به آن ها بگویید که زندگی شان خسته کننده و کلافه کننده است، خیلی ناراحت و دلگیر می شوند و شاید رابطه شان را با شما تغییر دهند. در غیر این صورت هیچ رفتاری ندارند که بخواهد آن ها را سرد یا افاده ای نشان دهد.

اسفند
اسفند ماهی ها معمولاً قرارهای خود را با دوستان شان به تاخیر می‌ اندازند و این آن ها را عصبانی می‌ کند. همیشه لحظه آخری عمل می کنند و این باعث می شود که اطرافیان فکر کنند اسفندی ها خیلی از ارتباط های دوستانه لذت نمی برند و نمی‌ خواهند دیگران را ببینند و شاید باعث سوء برداشت شود، در صورتی که آن ها درونا اصلاً افاده ای نیستند. فقط همیشه به دلیل مشغله زیاد، کمی کارهای شان به تاخیر می‌ افتد.