1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

محافظ لبه نینو مدل Deluxe سایز بزرگ

محافظ لبه نینو مدل Deluxe سایز بزرگ

  • جنس: فوم

نقد و بررسی اجمالی
کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به جنب‌وجوش دارند. به‌خصوص کودکان نوپا بسیار دوست دارند که در خانه راه بروند و با کنجکاوی بیش از اندازه‌شان همه گوشه‌های خانه را جست‌‌وجو کنند. به‌همین‌خاطر احتماال دارد بر اثر برخورد با لبه‌ها یا گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل آسیب ببینند. حتما شما هم تجربه برخورد دست، پا، پهلو یا دیگر اعضای بدنتان را با گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل داشته‌اید. شاید فقط یک چیز دردناک‌تر از برخورد آرنج با گوشه میز یا دیگر اشیای تیز خانه باشد و آن، برخورد اعضای بدن کودک نوپای شما با این وسایل است!
گاهی جنس این وسایل طوری است که ممکن است لبه‌ها گوشه‌های آنها در اسباب‌کشی‌ها و تغییر دکوراسیون حالت پریدگی رنگ یا لب‌‌پر شدن پیدا کنند. پیشنهاد شرکت نینو برای برطرف کردن این مشکل‌ها، استفاده از انواع مختلف محافظ لبه و گوشه است. این شرکت با بررسی و تحقیقات مختلف در زمینه خطرات احتمالی که زندگی کودکان را تهدید می‌کند، محصولات ایمنی کودک را با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه داده است و به یکی از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در زمینه محصولات ایمنی کودک تبدیل شده است.
محصول حاضر شامل یک متر نوار محافظه لبه نینو است که در اندازه‌های مورد نیاز شما قابل‌بریدن است و با چسب آکواریوم روی سطوح موردنظر چسبانده می‌شود. ویژگی قابل‌توجه در این محصول، رنگ‌بندی متنوع آن است که می‌توان با انواع سلیقه‌ها و وسایل مختلف خانه تطبیق داد. جنس این محصول از فوم فشرده است.

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس

    فوم

  • ابعاد

    ۱۰۰۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات

    – ساخته شده از فوم فشرده


  • – مقاوم در برابر گرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *