1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

امسال برای برداشتن ابروهای‌تان چه مدل‌هایی را دوست دارید روی صورت خود ببینید؛ صاف یا کمانی، نازک یا کلفت؟ کم‌رنگ یا پررنگ؟ در ادامه با جدیدترین انواع مدل ابرو سال ۱۴۰۱ آشنا خواهیم شد.

ابرو قاب صورت است و باید مدل این قاب را با ویژگی‌های صورت‌تان هماهنگ سازید. یکی از مدل‌های محبوب ابرو در سال‌های اخیر، ابرو پهن با موهای کشیده است؛ همه‌کس البته آن را دوست ندارند. ابروهای نازک و مرتب هنوز هم مد هستند. شما کدام را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چیست؟ مدلی شلوغ با زیرابروهای نامرتب؟ یا ابروهای ترو تمیز و خط‌کشی شده؟ در ادامه با مدل‌هایی ابرویی که این روزها میان زنان و دختران ترند است؛ آشنا می‌شویم.

در این مطلب می‌خوانید:

  • جدیدترین مدل ابرو سال ۱۴۰۱
  • مدل ابروی شلوغ
  • مدل ابروی مرتب
  • مدل ابروی دخترانه
  • مدل ابروی زنانه
  • مدل ابرو برای چشم روشن
  • مدل ابرو برای چشم تیره

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

جدیدترین مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چه شکلیه؟

در سال ۱۴۰۱ ابروهایی نازک و کلفت مد هستند اما نه خیلی زیاد؛ نه خیلی کم. واقعیت این‌ است که این دو مدل ابرو در سال‌های مختلف همیشه مد بوده‌اند؛ تا حدودی تغییراتی کوچک دارند اما همیشه محبوب هستند. 

  • ابروهای کلفت با موهای بلند رو به بالا
  • ابروهای کلفت با موهای بلند رو به شقیقه
  • ابروهای کلفت هشتی با زیر ابروی بلند
  • ابروهای با قاب نازک اما موهای مرتب

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

در سال ۱۴۰۱ کدام مدل ابرو مد نیست؟

ابروهایی که نازک یا کلفت هستند؛ همیشه مد هستند اما رنگ ابرو در سال ۱۴۰۱ مهم است. ابروهایی که خیلی روشن و بلونداند؛ امسال دیگر طرفدار ندارند. اگر می‌خواهید به خزپارتی دعوت شوید؛ با پودر دکلره ابروهای‌تان را روشن کنید و به رنگ نسکافه‌ای، کنفی یا قرمز درشان بیاورید. 

مداد ابروی غیر هم‌رنگ ممنوع

اگر می‌خواهید ابروهای‌تان را با مداد ابرو شیک و یک دست کنید؛ دقت داشته باشید که مداد ابروی‌تان دقیقا هم‌رنگ تارهای ابروهای‌تان باشد. مثلا در تصویر زیر این‌که ابرو در میانه قاب تیره و در اطراف روشن است؛ اصلا صحن جالبی ندارد.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابروی شلوغ برای سال ۱۴۰۱

در سال ۱۴۰۱ مدل‌های شلوغ ابرو خیلی مد است. باید ببینید که بر اساس فرم صورت‌تان، کدام‌یک به آن می‌آید. برای انتخاب این مدل‌ها اگر صورتی کشیده و پیشانی بلند دارید؛ بهتر است موها ابروی‌تان بلند و نامرتب باشد؛ سپس با ژل ابرو، به سمت بالا آنها را حالت دهید؛ به این ترتیب پیشانی‌تان پر می‌شود. 

مدل ابروی مرتب هم مد است؟

ابروهای خیلی مرتب امسال مد نیستند. باید در عین این‌که موهای ابروی‌تان را شانه می‌کنید و قیچی می‌زنید. یک حالت نامرتب داشته باشند. به این ترتیب چهره شما وحشی‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌ رسد.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابروی دخترانه ۱۴۰۱

برای دختران جوان ابروهای کلفت و نامرتب در سال ۱۴۰۱ خیلی ترند است. این گروه سنی پوستی لطیف و شاداب دارند؛ مانند بومی که می‌توانید زیباترین خطوط را روی آن نقاشی کنید. با این‌حال بسته به نوع صورت مدل ابروهای شلوغی که به هر شخص می‌آید؛ فرق می‌کند. در این زمینه هم می‌توانید از آرایشگار خود کمک بگیرید؛ هم از نمونه‌های عکس مدل ابرو ۱۴۰۱ که در این صفحه گذاشته‌ایم؛ ایده بگیرید.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابروی زنانه

زنان در سال ۱۴۰۱ می‌توانند از مدل ابروهای پهن ایده بگیرند اما چون در سنین ۴۰ به بالا، معمولا چروک‌های پوستی خود را نشان می‌دهند؛ دیگر نمی‌توان خیلی نمای ابرو را با موهای از هم جدا و برآمده، آراست. کمی نمای مرتب باید در ابروی کلفت زنان باشد. چه ابرو صاف است چه هشتی.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابرو برای چشم روشن

اگر چشم‌های‌تان روشن است؛ می‌توانید از مدل‌های شلوغ برای زیبایی خود الهام بگیرید. مثلا شخصیت آتیه در سریال خسوف دقیقا از همین تکنیک زیبایی بهره برده است.

مدل ابرو برای چشم تیره

اگر چشم‌های‌تان تیره است؛ ابروی‌تان را با رنگ ابروی شماره ۶ یا ۷ کمی روشن کنید تا از سیاهی در بیاید. سپس مانند ترند مدل ابروی ۱۴۰۱، ابروهای‌تان را کلفت بردارید.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابروی نازک دیگر مد نیست؟

ابروهای نازک خیلی مدل کلاسیک و همیشگی‌ای هستند اما در سال ۱۴۰۱، کمتر کسی طرف آنها می‌رود. خصوصا اگر پوست روشنی دارید و ابروهای‌تان را خیلی خط کشی شده، بردارید؛ نمای صورت‌تان خالی و غیرعادی به نظر می‌رسد. 

اگر ژنتیکی ابروهای نازکی دارید

اگر به طور ژنتیکی ابروی تازک و پوست روشنی دارید؛ برای این‌که ابروهای‌تان خیلی غیرعادی به نظر نرسد، می‌توانید از کرم‌پودرهای گندمی یا برنزه استفاده کنید. به این ترتیب کنتراست رنگ و سایز ابروی‌تان خلاف ترند مدل ابرو ۱۴۰۱ نمی‌شود.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابروی پا سوسکی ممنوع

در هر مدی که آغاز سال ترند می‌شود؛ زیاده‌روی نکنید. اگر به تصویر بالا دقیق شوید؛ می‌بینید که ابروهای این مدل بیش از حد سیخ سیخ هستند. تارهای ابرو بیش از حد به هم چسبیده‌اند و نمای آنها ضمخت و شبیه پای سوسک شده است.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

ابروهای سیخ اما لطیف

در تصویر بالا هم برای سیخ نگاه داشتن تارهای ابرو، از ژل ابرو استفاده شده است. با این‌حال این زیبا و لطیف است. ۱۰ سال دیگر هم که برگردید و به این تصویر بنگرید؛ از آن خسته نمی‌شوید.

رنگ ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

رنگ‌هایی که برای ابروی زنان و دختران امسال مد است؛ عبارتند از:

  • خرمایی
  • قهوه‌ای سوخته
  • قهوه‌ای شکلاتی

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

ابروهایم را کجا بردارم؟

برای انجام خدمات برداشتن ابرو و مدل دادن به آن می‌توانید در بهترین آرایشگاه‌هایی که در بیا نی نی معرفی می‌کنیم؛ مدل دلخواه‌تان را در بیاورید.

باید ابروهایم را تاتو یا هاشور کنم؟

برای انتخاب مدل ابرو ۱۴۰۱ از تمام تصاویر این صفحه می‌توانید الهام بگیرید. شاید در آرایشگاه از شما بخواهند که برای کلفت کردن ابرویتان از انواع متدهای تاتوی ابرو، استفاده کنید. با این‌حال دقت کنید که این مدل را در سال‌های آینده هم دوست دارید یا خیر. زیرا پاک کردن رنگ انواع تاتو، هاشور و میکروبلیدینگ چندان کار راحتی نیست و هزینه نسبتا بالایی هم دارد.

مدل ابرو سال ۱۴۰۱ چی مده؟

مدل ابرو ۱۴۰۱ در یک کلام

برای برداشتن ابروها در سال ۱۴۰۱، بیشتر باید سراغ مدل‌های کلفت و پهن با موهای ایستاده بروید. رنگ ابروها نسبتا تیره هستند و همین چند عامل ترند در کنار هم برای هر چهره‌ای، مدلی مجزا و دلفریب می‌آفریند.

برای اطلاع از جدیدترین ترندهای پوست و مو زیبایی حتما هر روز به ما سر بزنید؛ در این سرویس برای‌تان مطالب ویژه‌ای داریم.

مطلب پیشنهادی: لیفت آندوسکوپیک ابرو، مناسب چه کسانی است؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *