1403/01/28

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

مدل لباس بارداری خال خالی

مدل لباس بارداری خال خالی

مدل لباس بارداری خال خالی

مدل لباس بارداری خال خالی برای خانم‌های باردار کارکردهای زیادی دارد. به مناسبت روز جهانی خال‌خالی تعدادی از روش‌های پوشیدن این لباس‌ها را آموزش می‌دهیم و برایتان درباره جزئیاتشان توضیح می‌دهیم.

مدل لباس بارداری خال خالی؛ کدام بهتر است؟

موقع انتخاب مدل لباس بارداری خال خالی باید به دو نکته مهم دقت کرد؛ اول سایز نقطه‌های روی لباس است و دومی رنگ خال‌ها و زمینه لباس.

  1. سایز خال‌های روی لباس: وقتی قصد دارید برای خودتان یک لباس حاملگی خال خالی بخرید به بزرگ یا کوچک بودن خال‌ها دقت کنید. قانون کلی این است که خال‌های کوچک روی لباس، اندام شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد و اضافه وزن ناشی از بارداری را بهتر پنهان می‌کند. بر خلاف این قضیه در مورد خال‌های بزرگ صادق است. پوشیدن پیراهن‌هایی با دایره‌های بزرگ برای خانم‌های لاغراندام مناسب است که دوست دارند کمی توپر به نظر برسند.
  2. رنگ زمینه و خال‌ها: اگر دوست دارید بهتر بتوانید اضافه وزن بارداری را پنهان کنید، خوب است سراغ پیراهن‌های خال خالی بروید که زمینه‌شان تیره است. برای مثال یک پیراهن سرمه‌ای با خال‌های کوچک سرخابی می‌تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد. خانم‌هایی که دوست دارند لاغری‌شان را پنهان کنند، بهتر است از عکس این قضیه استفاده کنند.
لباس بارداری خالخالی

معجزه کاهش سن با نقطه‌ها

یکی از ویژگی‌های خوب لباس بارداری خال خالی این است که می‌تواند سن را پایین‌تر از آنچه هست، نشان دهد. پوشیدن این سبک لباس‌ها به صورت ناخودآگاه یادآور سنین کودکی است و به همین دلیل با پوشیدنشان می‌توان روحیه جوان‌تر و به دنبال آن سن کمتری را تداعی کرد. ضمن اینکه این لباس‌ها به دلیل بانمک بودنشان گزینه‌های خوبی هستند تا برای عکاسی دوران بارداری به تن کنید.

انتخاب سادگی

یکی از نکات مهمی که موقع پوشیدن لباس بارداری خال خالی باید به آن توجه کنید، ساده بودن سایر اجزای ست لباس و همچنین اکسسوری‌هایتان است. لباس‌های خال خالی جزو لباس‌های طرح دار محسوب می‌شوند و لباس‌های طرح دار را باید با جزئیات ساده همراه کرد؛ وگرنه باعث شلوغی ظاهر می‌شوند و نمی‌گذارند زیبا به نظر برسید. به همین دلیل چه مانتوی خال‌خالی انتخاب کرده‌اید و چه یک پیراهن بارداری زیبا گرفته‌اید، آن را با کیف و کفش ساده همراه کنید.

پوشیدن دو لباس طرح دار با هم

خیلی از خانم‌های باردار دوست دارند از مدل لباس‌های بارداری راه راه استفاده کنند؛ چون این مدل‌ها هم مثل لباس بارداری خال خالی از مد نمی‌افتند. اگر شما هم جزو این دسته هستید و برای مثال دوست دارید یک بلوز راه راه را با یک دامن خال خالی همراه کنید، تنها با رعایت یک شرط می‌توانید این کار را انجام دهید و آن استفاده از رنگ‌های مشابه در این دو تکه لباس است. در غیر این صورت، همراه کردن دو لباس طرح دار با هم، نتیجه جالبی نخواهد داشت.

لباسی برای هوای سرد

پیدا کردن مدل لباس بارداری خال خالی بافتنی به سادگی به پیدا کردن لباس‌های نخی خال خالی نیست. به همین دلیل اگر دوست دارید در هوای خنک پاییز هم با پوشیدن لباس حاملگی خال خالی زیبا باشید، این پیراهن را با یک کاردیگان بافتنی سبک و ساده همراه کنید یا یک ژاکت دکمه‌دار بپوشید و دکمه‌های آن را نبندید.

نکته مهم برای لباس خال خالی سیاه و سفید

سفید و سرمه‌ای و همچنین سیاه و سفید جزو رنگ‌های محبوبی هستند که هنگام خرید لباس بارداری خال خالی انتخاب می‌شوند. برای اینکه بتوانید انرژی بیشتری به ظاهرتان بدهید و تیره بودن این رنگ‌ها را خنثی کنید، از اکسسوری‌هایی با رنگ‌های شاد و ملایم استفاده کنید. دلیل اینکه استفاده از رنگ‌های تند را در دوران بارداری توصیه نمی‌کنیم این است که این رنگ‌ها ممکن است باعث اضطراب روحیه مادران باردار شوند. به همین دلیل استفاده از اکسسوری‌های شاد با رنگ‌های ملایم را توصیه می‌کنیم.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *