1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ناخن گیر بیول مدل Daily

ناخن گیر بیول مدل Daily

Biol Daily Nail Clip

  • برند :
    بیول
  • دسته‌بندی :
    ناخن گیر

  • سوهان: دارد

نقد و بررسی اجمالی
Biol Daily Nail Clip

ناخن گیر ، ابزاری است بسیار مهم در حفظ بهداشت فردی در سراسر جهان ، به همین دلیل استفاده از این محصول به صورت گسترده در بین افراد رواج دارد . ناخن گیر ها اگرچه دارای ظواهر متفاوتی هستند ، ولی نحوه عملکرد آنها تقریباً شبیه به هم است . ناخن گیرها دارای دو تیغه هستند که برای استفاده از آنها باید ناخن را در بین آن دو تیغه قرار داده و کوتاه نمود.  در ناخن گیر بیول مدل Daily  کیفیت و دقت یک جا در این ناخن گیر گرد هم آمده است. با استفاده از این ناخن گیر براحتی می‌توانید ناخن‌های دست و پا خود را کوتاه کنید. این ناخن گیر از استیل ساخته شده است که کاملا ضد زنگ است و تیغه‌های بسیار تیزی دارد که قدرت لازم را برای برش هر ناخنی را دارد. با استفاده از این ناخن گیر به سرعت و بدون نیاز به قدرت زیادی می‌توانید ناخن‌های ضخیم خود را نیز برش دهید. اگر شما در جستجو یک ناخون گیر با سایز کوچک هستید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

کاربرد

ناخن گیر یکی از ابزارهای بی‌نظیر است که بدون این ابزار نه تنها ناخن‌های افراد خیلی بزرگ می‌شوند بلکه در معرض عفونت‌های باکتری نیز قرار می‌گیرند و در برخی موارد بسیار خطرناک نیز می‌شوند. بنابراین با استفاده از ناخن گیرها می‌توانید از ایجاد و رشد باکتری‌های خطرناک جلوگیری کنید. بنابراین کاری که لازم است انجام دهید این است که بهترین ناخن گیر را شناسایی کنید و هر چه زودتر اقدام به خرید کنید. ناخن گیر ، ابزاری است بسیار مهم در حفظ بهداشت فردی در سراسر جهان ، به همین دلیل استفاده از این محصول به صورت گسترده در بین افراد رواج دارد . ناخن گیر ها اگرچه دارای ظواهر متفاوتی هستند ، ولی نحوه عملکرد آنها تقریباً شبیه به هم است. برای کودکان نیز ناخن گیرهای متفاوت و ظریف تری وجود دارد که می توان با آن ها راحت تر ناخن هایشان راکوتاه کرد. اندازه مناسب ناخن گیرها برای هر فردی متفاوت است و باید متناسب با اندازه ناخن باشد.

کیفیت

ناخن گیرها دارای دو تیغه هستند که برای استفاده از آنها باید ناخن را در بین آن دو تیغه قرار داده و کوتاه نمود.  در ناخن گیر بیول مدل Daily  کیفیت و دقت یک جا در این ناخن گیر گرد هم آمده است. با استفاده از این ناخن گیر براحتی می‌توانید ناخن‌های دست و پا خود را کوتاه کنید. اگر کوتاه کردن ناخن‌ها تبدیل به دردسری برای شما شده است این ناخن‌گیر که ابعاد ۶ × ۵ × ۲ سانتی متری که دارد، بهترین وسیله برای شما است که براحتی می‌توانید با استفاده از آن ناخن‌های خود را کوتاه کنید. همچنین دارای وزن ۱۸ گرم است که به را حتی جا به جا می‌شود و دست ها خسته نمی‌شوند. این ناخن گیر دارای تیغه‌ای منحنی است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. فک این ناخن گیر تا به اندازه مناسب باز می‌شود تا بتوانید ناخن‌های ضخیم خود را کوتاه کنید. در ضمن دسته‌ای کاملا قوی دارد .این ناخن گیر از استیل ساخته شده است که کاملا ضد زنگ است و تیغه‌های بسیار تیزی دارد که قدرت لازم را برای برش هر ناخنی را دارد. با استفاده از این ناخن گیر به سرعت و بدون نیاز به قدرت زیادی می‌توانید ناخن‌های ضخیم خود را نیز برش دهید. اگر شما در جستجو یک ناخون گیر با سایز کوچک هستید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مشخصات محصول Biol Daily Nail Clip

مشخصات

  • ابعاد

    ۶ × ۵ × ۲ سانتی‌متر
  • وزن

    ۱۸ گرم
  • جنس بدنه

    استیل
  • جنس تیغه

    استیل
  • سوهان

    دارد

  • سایر توضیحات

    – ناخن گیر


  • – درای سوهان

  • – تیز

  • – جنس بدنه استیل ضد رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *