1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ناخن گیر بیول مدل Nailed

ناخن گیر بیول مدل Nailed

Biol Nailed Nail Clip

  • برند :
    بیول
  • دسته‌بندی :
    ناخن گیر

  • سوهان: دارد

نقد و بررسی اجمالی
Biol Nailed Nail Clip

ناخن‌گیرابزاریست که دو تیغه هلالی شکل شبیه ناخن دارد و برای کوتاه کردن ناخن ها، ناخن را بین این دو تیغه قرار داده و کوتاه می‌کنند. ناخن‌گیرها برای حفظ سلامتی ناخن‌های دست و پا و تمیز نگه داشتن آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. البته پزشکان توصیه می‌کنند که از ناخن گیر به صورت مشترک استفاده نشود و هر فرد باید ناخن گیر شخصی داشته باشد، چرا که امکان انتقال بیماری از این طریق بسیار زیاد است. ناخن‌گیرها معمولاً ازفلزاستیل ساخته می‌شوند. برای ناخن ها و انگشتان درشت بهتر است اندازه ناخن گیر بزرگ تر باشد تا قدرت اهرمی آن افزایش یابد و بتوان با یک ضربه، ناخن را برید و کوتاه کرد. این محصول دارای سوهان است وابعاد آن ۸ × ۷ × ۱ سانتی مترو بیشترین کاربرد آن زمانی است که گوشه‌ای از ناخن تیز شده و برای جلوگیری از گیر کردن به لباس شما را یاری می‌کند. همچنین استیل ضد رنگ دارد که ظاهرش تغییری نمی‌کند.

 

کاربرد

بهداشت فردی جزو عواملی است که از کودکی تاکنون با ما همراه است؛ این بهداشت شامل نظافت دهان، بینی، پوست، مو و ناخن است که باید به آن اهمیت داد. برای داشتن ناخن‌های مرتب و تمیز باید به نظافت آن اهمیت داد و قسمتی از ناخن که منبعی از تجمع میکروب است در قسمت زیرین آن خواهد بود و باعث ورود عفونت به بدن خواهد شد چراکه به‌وسیله‌ی دست خیلی از کارهای روزمره انجام می‌شود. برند بیول علاوه بر محصولات آرایشی نیز در تولید ناخن‌گیرهای باکیفیت پا به عرصه تولید گذاشته است.ناخن گیر یکی از ابزارهای بی‌نظیراست که بدون این ابزار نه‌تنها ناخن‌های افراد خیلی بزرگ می‌شوند. ناخن‌گیر وسیله ایست که دوتیغه هلالی شکل شبیه ناخن دارد و برای کوتاه کردن است ، ناخن رابین این دوتیغه قرار داده و کوتاه می‌کنند. ناخن‌گیرها برای حفظ سلامتی ناخن‌های دست‌وپا و تمیز نگه‌داشتن آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. البته پزشکان توصیه می‌کنند که از ناخن‌گیر به‌صورت مشترک استفاده نشود و هر فرد باید ناخن‌گیر شخصی داشته باشد، چراکه امکان انتقال بیماری از این طریق بسیار زیاد است. 

کیفیت

ناخن‌گیرها معمولاً از استیل ساخته می‌شوند. برای ناخن‌ها و انگشتان درشت بهتر است اندازه ناخن‌گیر بزرگ باشد تا قدرت اهرمی آن افزایش یابد و بتوان با یک ضربه، ناخن را برید و کوتاه کرد. ناخن‌گیرهای دستی اغلب به همراه خود سوهانی کوچک رادارند که شما باید از آن برای صیقل سطح ناخن خود استفاده نمایید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی نظیر ایجاد خراش بر روی پوست بدن پیش آید؛ اما تمام این مشکلات برای همیشه قابل‌حل است، تنها با استفاده از ناخن‌گیر بیول محصولی با طراحی نوین و منحصربه‌فرد که به‌راحتی قادر است ناخن‌های شمارا در کمترین زمان ممکن کوتاه نماید. ابعاد ناخن‌گیر بیول مدل Nailed مناسب است و بیشترین کاربرد آن زمانی است که گوشه‌ای از ناخن تیز شده و برای جلوگیری از گیرکردن به لباس شمارا یاری می‌کند. همچنین استیل ضد رنگ دارد که ظاهرش تغییری نمی‌کند. کیفیت و دقت یکجا در این ناخن‌گیر گرد هم آمده است. برای سوهان کشیدن ناخن‌ها، فراموش نکنید سوهان را تنها در یک‌جهت حرکت دهید. اگر شما در جستجو یک محصول اصل و باکیفیت هستید ما خرید این ناخن‌گیر را در د دیجیکالا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مشخصات محصول Biol Nailed Nail Clip

مشخصات

  • ابعاد

    ۸ × ۷ × ۱ سانتی‌متر
  • وزن

    ۴۰ گرم
  • جنس بدنه

    استیل
  • جنس تیغه

    استیل
  • سوهان

    دارد

  • سایر توضیحات

    – ناخن گیر


  • – درای سوهان

  • – تیز

  • – جنس بدنه استیل ضد رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *