1403/02/28

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ناخن گیر نیپس کد ۱۲۶

ناخن گیر نیپس کد ۱۲۶

Nippes 126 Nail Clipper

  • برند :
    متفرقه
  • دسته‌بندی :
    ناخن گیر

  • سوهان: دارد

نقد و بررسی اجمالی
Nippes 126 Nail Clipper

بهداشت فردی برای هر شخص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است؛ این بهداشت شامل نظافت دهان، بینی، پوست، مو و ناخن است که باید به آن اهمیت داد. برای داشتن ناخن‌های مرتب و تمیز باید به نظافت آن اهمیت داد و قسمتی از ناخن که منبعی از تجمع میکروب است در قسمت زیرین ان خواهد بود و باعث ورود عفونت به بدن خواهد شد چرا که به‌وسیله‌ دست خیلی از کارهای روزمره انجام می‌شود. ناخن گیر کد ۱۲۶ محصولی از شرکت « نیپس » (Nippes) است که در ابعاد ۶ × ۳ × ۲ سانتی‌متر تولید شده است. این محصول با فضای کمی که اشغال می‌کند در هر نوع کیفی جای داده می‌شود. این محصول دارای سوهان است و بیشترین کاربرد آن زمانی است که گوشه‌ای از ناخن تیز شده و برای جلوگیری از گیر کردن به لباس شما را یاری می‌کند. جنس بدنه و تیغه آن از استیل ضد زنگ است که از استحکام بالایی برخوردار است.

کاربرد

ناخن‌گیر وسیله‌ای است که از دوتیغه هلالی شکل شبیه ناخن تشکیل‌شده است که برای کوتاه کردن ناخن مورداستفاده قرار می‌گیرد. اهرمی بین دوتیغه قرار دارد که به‌راحتی ناخن هارا میگیرد. ناخن‌گیر برای حفظ زیبایی و سلامتی ناخن‌های دست و پا و مرتب نگه‌داشتن آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. البته پ توصیه می‌شود که از ناخن‌گیر به‌صورت تکی استفاده شود و مشترک نباشد و هر فرد باید ناخن‌گیر اختصاصی داشته باشد زیرا امکان انتقال بیماری از این طریق ناخن بسیار زیاد است. ناخن‌گیرها معمولاً از فلزو استیل ساخته می‌شوند ولی گاهی اوقات از پلاستیک در ساخت آن استفاده می‌کنند. ناخن‌گیر یکی از ابزارهای مهمی است که بدون این ابزار نه‌تنها ناخن‌های افراد خیلی ظاهر بدی پیدا می‌کند بلکه در معرض عفونت‌های باکتری نیز قرار می‌گیرند که در برخی موارد بسیار خطرناک نیز می‌شوند؛ بنابراین با استفاده از ناخن‌گیرها می‌توانید از ایجاد و رشد باکتری‌های خطرناک جلوگیری کنید؛ بنابراین باید حتمابهترین ناخن‌گیر را شناسایی کنید اقدام به خرید این محصول کاربردی کنید. 

برند

ناخن‌گیر نیپس دارای دسته‌ای تقویت‌شده است که بسیار عمر و دوام بالایی دارد و نیروی لازم را برای برش فراهم می‌کند. این ناخن‌گیر از جنس استیل ساخته‌شده است که کیفیت بالایی دارد و تا سال‌ها می‌تواند بدون نقصی برای شما کار کند. اگر در کوتاه کردن ناخن‌ها مشکل‌دارید برای شما دردسر ایجاد کرده است این ناخن‌گیر بهترین وسیله برای شما است که به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن اقدام به کوتاه کردن ناخن خود کنید. این ناخن‌گیر دارای تیغه‌ای منحنی است که از فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است. فک این ناخن‌گیر به‌راحتی باز می‌شود تا بتوانید ناخن‌های ضخیم خود را کوتاه کنید. در ضمن از دسته‌ای کاملاً قوی ساخته‌شده است. این ناخن‌گیر علاوه بر کیفت از دقت بالایی نیز برخوردار است.  اگر قصد خرید یک ناخن‌گیر مناسب و حرفه‌ای دارید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ناخن‌گیر دقت برش فوق‌العاده‌ای دارد و دارای اهرم تقویت‌شده است که بهتر از هر ناخن‌گیری می‌تواند ناخن‌های شمارا برش دهد. اگر شما در جستجو یک ناخن‌گیر حرفه‌ای و قیمت مناسب هستید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

 

مشخصات محصول Nippes 126 Nail Clipper

مشخصات

  • ابعاد

    ۶ × ۳ × ۲ سانتی‌متر
  • وزن

    ۲۶.۸ گرم
  • جنس بدنه

    استیل
  • جنس تیغه

    استیل
  • سوهان

    دارد

  • سایر توضیحات

    – دارای سوهان ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *