یکی از نام های دیگر جوراب شلواری ساپورت یا ساق است . جوراب شلواری سالیان سال است که ترند شده و هیچوقت از مد نمی افتد و همیشه در بین خانم ها و دختر ها طرفداران زیادی داشته و همیشه مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای داشتن یک استایل خوب ، تنها انتخاب لباس ، اکسسوری و آرایش کافی نیست و شما باید به جزئیات هم دقت زیادی داشته باشید و آن ها را به صورت کامل و مناسب در کنار یکدیگر قرار دهید.

شما باید دقت داشته باشید که با کنار هم قرار دادن چه چیزهایی باعث جلوه بیشتر لباستان خواهید شد . در ادامه مقاله می خواهیم به شما عزیزان ، ایده های خلاقانه و جذابی را برای به موقع پوشیدن جوراب شلواری زیباتر جلوه دادن آن بدهیم. 

چرا جوراب شلواری بپوشیم؟  
امروزه از نظر برخی خانم ها و دختر های جوان پوشیدن جوراب شلواری ، یک آیتم قدیمی و از مد افتاده به شمار می رود اما این باور اصلا درست نیست. پوشیدن جوراب شلواری یا ساپورت باعث زیباتر به نظر رسیدن فرم پا و خط و خطوط آن می شود.

در برخی مواقع ممکن است پوست پاهایتان دچار سوختگی ، زخم و … شده باشد و یا حتی در شرایط مطلوب و مناسب پوستی قرار نداشته باشند که در این مواقع بهترین گزینه برای پوشاندن آن ها و خوش فرم رسیدن پا ، پوشیدن جوراب شلواری است.

اگر پوست پاهای شما بیش از حد سفید است و یا رنگ پدیده به نظر می آید می توانید از جوراب شلواری هم رنگ پوست استفاده کنید ، با پوشیدن این جوراب شلواری پوست پای شما گندمی رنگ بنظر می رسد . 


انتخاب مناسب جوراب شلواری یا ساق
اولین چیزی که باید قبل از خرید جوراب شلواری از داشتن آن مطمئن شوید ، کیفیت خوب و بالای جوراب شلواری است. با خریدن یک جوراب شلواری بی کیفیت ، انتظارهای شما برای خوش فرم نشان دادن پا و پوشاندن مشکلات پوستی برآورده نخواهد شد.

پس اگر قبل از خرید ، این شرایط را داشتید که به جوراب شلواری دست بزنید ، حتما  از جنس خوب آن و ضخامت و با دوام بودن و کش سان بودن جوراب شلواری اطمینان پیدا کنید.

اگر جوراب شلواری ها در پاکت های مخصوص هستند و شرایط دست زدن آن را ندارید ، یک گوشه پاکت را باز کنید ، زیرا جوراب شلواری های مرغوب بوی قوی دارند. 


با چه لباسی جوراب شلواری بپوشیم؟
جوراب شلواری های هم رنگ پا و جوراب شلواری های مشکی را می توان با هر لباسی که می خواهید بپوشید و آن ها را باهم ست کرد. شما خانم ها ممکن است هنگام پوشیدن دامن و پیراهن کوتاه به فکر پوشیدن جوراب شلواری بیوفتید چون باعث زیبایی بیشتر فرم پا می شود . 

جوراب شلواری ها دارای رنگ های متنوعی هستند و شما می توانید با انتخاب یک رنگ مناسب به ارتقای تیپ و استایلتان کمک کنید . جوراب شلواری های رنگ بژ و مشکی یکی از زیباترین رنگ ها در این زمینه هستند و با حفظ زیبایی خود ، هیچوقت از مد نمی افتند . جوراب شلواری رنگ خاکستری هم پر کاربرد است و می توانید آن را با سایر رنگ ها ست کنید .

ست کردن جوراب شلواری با جنس و رنگ لباستان 
اگر در فصل زمستان ، جنس پارچه لباستان کلفت و تیره رنگ است ، بهترین گزینه برای ست کردن آن جوراب شلواری ضخیم با رنگ مشکی است و اگر در فصل تابستان جنس پارچه لباستان نخی و نازک است ، از جوراب شلواری های رنگ پا و نازک استفاده کنید .