1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

پستانک چیکو مدل ۵۱۹۱۵

پستانک چیکو مدل ۵۱۹۱۵

Chicco 51915 Pacifier

  • جنس سری: سیلیکون
  • درپوش: ندارد
  • زنجیر: ندارد

نقد و بررسی اجمالیChicco 51915 Pacifier

این محصول یکی از پستانک‌های سری فیزیو (Phisio Soft) برند معروف و معتبر «چیکو» است. این پستانک تمام سیلیکونی، فوق‌العاده نرم بوده و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. در واقع شرکت «چیکو» با بهره‌گیری از جنس تمام سیلیکونی در کل بدنه، حلقه و سری پستانک، پستانک جدیدی را به صورت خلاقانه تولید و عرضه کرده است. این محصول از متریال بسیار با کیفیت و مرغوبی تهیه شده و فاقد مواد مضر و خطرناک BPA است. جنس سیلیکون به کار رفته در قسمت سری پستانک، نسبت به لاتکس از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار است. طراحی ارتودنسی محصول باعث می‌شود، پستانک در دراز مدت فرم فک و لثه نوزاد را تغییر ندهد. همچنین بدنه هر یک از این پستانک‌ها جنسی پلاستیکی داشته و روی آن‌ها منفذهایی در نظر گرفته شده که به عبور جریان هوا روی پوست نوزاد کمک می‌کند. این پستانک‌ دارای حلقه بوده که برای آویزان کردن بند پستانک، می‌توانید از این حلقه‌ استفاده کنید. این محصول با سایز سه، از ۱۲ ماهگی به بعد نوزاد قابل استفاده است.

نقد و بررسی تخصصیChicco 51915 Pacifier

محصولی که در اینجا به بررسی مشخصه‌ها و ویژگی‌های آن می‌پردازیم یکی از پستانک‌های تمام سیلیکونی برند معتبر «چیکو» است. این محصول با سایز ۳ از ۱۲ ماهگی به بعد نوزاد قابل استفاده است. این پستانک فاقد درپوش بوده و برای حمل و نگهداری بهداشتی آن بایستی برای آن یک قاب یا محفظه نگهدارنده مجزا تهیه کنید.

«چیکو»

 

 

 

شرکت «چیکو» در راستای به روز رسانی محصولات غذاخوری نوزادی، اقداماتی را انجام داده و پستانک‌هایی را به سبک مدرن‌تر با قابلیت‌های متفاوت روانه بازار کرده است. این مدل از پستانک برند «چیکو» یکی از همین محصولات است که تغییرات چشم‌گیری نسبت به مدل‌های دیگر در طراحی ظاهری داشته است.

 

قطعا در نگاه نخست به این پستانک متوجه تغییراتی محسوس در ظاهر آن می‌شوید. محصول حاضر یکی از پستانک‌های بسیار خوب از لحاظ کیفیت و ظاهر محسوب می‌شود.

طراحی بدنه پستانک تمام سیلیکونی

در ساخت این بدنه از مواد مضر بیسفنول A استفاده نشده و این مرغوبیت را علاوه بر کیفیت، می‌توانیم در رنگ سیلیکون آن مشاهده کنیم.

طراحی بدنه پستانک تمام سیلیکونی

جنس بدنه این پستانک برخلاف سایر پستانک‌ها، کاملا از سیلیکون ساخته شده و از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

سیر جریان هوا روی پوست نوزاد

از لحاظ ابعادی نیز بایستی بگوییم که به طور کلی اندازه این پستانک استاندارد بوده و در هر محفظه‌ی نگهدارنده‌ای به خوبی قرار می‌گیرد.

سیر جریان هوا روی پوست نوزاد

این مدل از پستانک برند «چیکو» از سری فیزیو با بدنه تمام سیلیکونی یک سیر جریان هوا دارد که باعث کاهش التهاب پوست نوزاد می‌شود. در دو طرف بدنه، به صورت متقارن منفذهایی را می‌بینیم که در نهایت، عبور جریان هوا را روی پوست لطیف نوزاد راحت می‌کنند. این طراحی منحصر به فرد از فشار بر روی پوست نوزاد در هنگام خواب جلوگیری می‌کند.

سری ارتودنسی پستانک

با اینکه سری پستانک از مواد درجه یک تولید شده است و پس از بارها استفاده، تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی‌شود، ولی از لحاظ بهداشتی انتظار می‌رود برای سلامتی نوزاد خود، پس از طی حداکثر ۲ ماه، آن را با پستانک جدید دیگری که در همین مجموعه موجود است، تعویض کنید.

سری ارتودنسی پستانک

شرکت «چیکو» برای حمایت از دهان نوزاد و سالم نگه‌داشتن لثه‌ها، دندان‌ها و محافظت هر چه بیشتر، سری پستانک را از جنس سیلیکون با مدل ارتودنسی طراحی کرده است. همچنین متناسب با سن نوزاد، ابعادی متفاوت برای این سری در نظر گرفته که نوزاد با آن احساس فوق‌العاده راحتی خواهد داشت.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالاChicco 51915 Pacifier

مشخصات

  • نوع محصول

    پستانک

  • سایز

    سه

  • مناسب برای سن

    +۱۲ ماه
  • نوع سری

    ارتودنسی

  • جنس سری

    سیلیکون

  • درپوش

    ندارد

  • زنجیر

    ندارد

  • حلقه

    دارد

  • قابلیت استریل کردن

    دارد

  • سایر توضیحات

    – دارای بدنه سیلیکونی


  • – فاقد BPA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *