1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

پستانک چیکو مدل ۵۹۳۶۲ بسته ۲ عددی

پستانک چیکو مدل ۵۹۳۶۲ بسته ۲ عددی

Chicco 59362 Pacifier Pack Of 2

  • جنس سری: سیلیکون
  • درپوش: ندارد
  • زنجیر: ندارد

نقد و بررسی اجمالیChicco 59362 Pacifier Pack Of 2

محصولی که می‌بینیم پستانک برند «چیکو» مدل (۵۹۳۶۲) است. بسته‌بندی این محصول دارای ۲ عدد پستانک هم سایز، در دو رنگ‌بندی متفاوت است. این پستانک‌ها که به پستانک‌های شبرنگ معروف هستند،‌ در تاریکی شب به زیبایی می‌درخشند. این مدل از پستانک برند «چیکو» با سایز دو از ۶ تا ۱۲ ماهگی نوزاد قابل استفاده است. هر دو این پستانک‌ها دارای سری از جنس سیلیکون و از نوع ارتودنسی هستند. طراحی ارتودنسی محصول باعث می‌شود پستانک در درازمدت فرم فک و لثه نوزاد را تغییر ندهد. همان‌طور که اشاره کردیم سری پستانک از جنس سیلیکون است. جنس سیلیکون نسبت به لاتکس از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار است. همچنین بدنه هر یک از این پستانک‌ها جنسی پلاستیکی داشته و روی آن‌ها منفذهایی در نظر گرفته شده که به عبور جریان هوا روی پوست نوزاد کمک می‌کند. این پستانک‌ها دارای حلقه بوده که برای آویزان کردن بند پستانک، می‌توانید از این حلقه‌ها استفاده کنید. در تولید این پستانک‌ها از متریال خوب و با کیفیتی استفاده شده و محصول فاقد ماده مضر و خطرناک BPA است.

نقد و بررسی تخصصیChicco 59362 Pacifier Pack Of 2

محصولی که در اینجا به بررسی مشخصه‌ها و ویژگی‌های آن می‌پردازیم یکی از پستانک‌های سری فیزیو برند معتبر «چیکو» است. این محصول با سایز ۲ از ۶ تا ۱۲ ماهگی نوزاد قابل استفاده است. این پستانک فاقد درپوش بوده و برای حمل و نگهداری بهداشتی آن بایستی برای آن یک قاب یا محفظه نگهدارنده مجزا تهیه کنید. بسته‌بندی این محصول شامل دو عدد پستانک هم‌سایز است.

«چیکو»

 

 

شرکت «چیکو» بزرگترین برند تولید کننده محصولات نوزاد و کودک است. برند «چیکو» بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تولید محصولاتی مانند لوازم تغذیه کودک، لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی مشغول به فعالیت است. این شرکت برای افزایش کارایی محصولات خود، با متخصصان رشته‌های فنی و پزشکی همکاری کرده و محصولات جدید خود را بر پایه نتایج آخرین تحقیقات انجام گرفته تولید می‌کند.

 

این برند بر این باور است که هر محصول باید قبل از عرضه مورد آزمایش قرار بگیرد و کیفیت و کارایی آن مورد قبول واقع شود.

طراحی بدنه پستانک شبرنگ «چیکو»

سری پستانک نیز که فرم ارتودنسی دارد، از جنس سیلیکون نرم و انعطاف‌پذیر تشکیل شده است. سری این پستانک متناسب با سن نوزاد، ‌از اندازه‌ای استاندارد برخوردار است. این پستانک فاقد درپوش و زنجیر است و بایستی برای بهداشتی نگه‌داشتن آن، قاب محافظ مجزایی تهیه کنید. بدنه و حلقه پستانک نیز دارای جنس پلاستیکی هستند که از متریال بسیار با کیفیت و مرغوبی تهیه شده‌اند.

طراحی بدنه پستانک شبرنگ «چیکو»

این محصول شامل ۲ عدد پستانک هم‌سایز شبرنگ با دو رنگ متفاوت است. ویژگی بارز این دو پستانک شبرنگ بودن آن‌هاست. این پستانک‌ها طوری طراحی شده‌اند که در تاریکی شب به زیبایی می‌درخشند. همان‌طور که در عکس محصول نیز مشخص است،‌ قسمت بدنه این پستانک از فرمی هلالی شکل تشکیل شده که به خوبی روی صورت نوزاد قرار می‌گیرد و تبعا با این فرم نوزاد احساس بسیار راحتی خواهد داشت. به طور کلی طراحی ارگونومیک بدنه، ‌بدون ایجاد تحریک و حساسیت پوستی عمل می‌کند. روی بدنه هر یک از پستانک‌ها، دو منفذ جهت جریان هوا روی پوست صورت نوزاد و کودک تعبیه شده که این منفذها به صورت متقارن طراحی شده‌اند.

سری سیلیکونی با فرم کاملا ارتودنسی

علاوه بر این قبل از هر بار استفاده پستانک را استریل و ضدعفونی کنید. سایز این سری با توجه به سن نوزاد تغییر می‌کند.

سری سیلیکونی با فرم کاملا ارتودنسی

این پستانک با سری ارتودنسی فرم فک و لثه نوزاد و کودک را در طول روند رشد کودک و استفاده از پستانک حفظ می‌کند. سری پستانک جنسی سیلیکونی دارد. جنس سیلیکون در مقایسه با جنس لاتکس از انعطاف کمتری برخوردار است، ‌این در حالی است که این جنس در مقایسه با لاتکس دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. با این حال بایستی توجه داشته باشید که جهت حفظ سلامت نوزاد و کودک خود و همچنین رعایت بهداشت، هر دو ماه یکبار پستانک نوزاد را تعویض کنید.

در واقع بایستی با توجه به سن نوزاد خود،‌ پستانک استاندارد از این مدل را انتخاب کنید تا از سری با سایز مناسب برخوردار باشد. حلقه این پستانک در عین‌حال که از ایمنی بالایی برخوردار است، به راحتی حرکت می‌کند. این حلقه طوری طراحی شده که حتی در دستان کوچک کودک نیز به خوبی قرار می‌گیرد.

فاقد BPA

برای حفظ و بهداشتی نگه‌داشتن آن،‌ پس از استفاده از پستانک،‌ از درپوش آن استفاده کنید.

فاقد BPA

در ساخت این بدنه از مواد مضر بیسفنول A استفاده نشده و این مرغوبیت را علاوه بر کیفیت، می‌توانیم در رنگ شفاف بدنه و ظاهر با کیفیت محصول مشاهده کنیم.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالاChicco 59362 Pacifier Pack Of 2

مشخصات

  • نوع محصول

    پستانک

  • سایز

    دو

  • مناسب برای سن

    ۶-۱۲ ماه
  • نوع سری

    ارتودنسی

  • جنس سری

    سیلیکون

  • درپوش

    ندارد

  • زنجیر

    ندارد

  • حلقه

    دارد

  • قابلیت استریل کردن

    دارد

  • سایر توضیحات

    – ۲ عدد پستانک شبرنگ هم‌سایز در یک بسته


  • – فاقد BPA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *