1403/01/29

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

پوشک کودک تافته سایز بزرگ بسته ۲۰ عددی

پوشک کودک تافته سایز بزرگ بسته ۲۰ عددی

Tafteh Large Size Baby Diaper 20 Pcs

  • برند :
    تافته
  • دسته‌بندی :
    پوشک کودک و نوزاد

  • مناسب برای وزن: ۳ تا ۶ کیلوگرم
  • نحوه بسته شدن: چسبی

نقد و بررسی اجمالی
Tafteh Large Size Baby Diaper 20 Pcs

بدن کودکان از حساسیت بیشتری نسبت به بدن بزرگسالان برخوردار است. کودکان موجودات لطیف و زیبایی هستند که باید به خوبی از آن‌ها مراقبت کرد. استفاده از محصولات باکیفیت و بهداشتی برای این موجودات لطیف و زیبا ضروری است. پوشک مای بیبی سری مهربان با پوست در سایز ۰ و بسته ۲۲ عددی عرضه شده است. این پوشک برای کودکان تا وزن دو و نیم کیلوگرم مناسب است. نحوه بسته شدن این پوشک به شکل چسبی است. این نحوه بسته شدن بسیار راحت بوده و چسب قوی آن مانع از بازشدن پوشک می‌شود. از ویژگی‌های پوشک مای بیبی می‌توان به مناسب بودن برای نوزادان زودرس اشاره کرد. این محصول حاوی عصاره بابونه بوده و ضدحساسیت است. ضدحساسیت بودن این پوشک خیال شما را راحت کرده و نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. لایه رویی این محصول به نرمی پنبه است و از بدن کودک عزیز شما به خوبی محافظت می‌کند. لایه کشسان دور ران پا، امکان گردش هوا را فراهم آورده تا بدن کودک دلبند شما عرق‌‍سوز نشود. با استفاده از یک پوشک بهداشتی و مهربان با بدن کودک، آرامش را برای کودکان زیبای خود به ارمغان آورید.

تافته، محافظ کودکان شما

برند تافته اوایل دهه ۶۰ باهدف تولید محصولات سلولزی بهداشتی با به‌کارگیری فنّاوری‌های مدرن در شهر ­­­صنعتی رشت، فعالیت خود را شروع کرد و از ابتدا، تولید محصولات باکیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. محصولات خود را بانام تجاری تافته زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، تولید نکرده است. پوشک کودک تافته سایز بزرگ از کیفیت بالایی برخوردار است و به شما پیشنهاد می‌شود.

 

حس خوب آرامش

پوشکی که قرار است تا دو سه سال ۲۴ ساعته با کودک باشد، حتماً چیز مهمی است. اگر در انتخاب پوشک دقت نداشته باشید و نامناسب انتخاب شود ممکن است موجب انحراف پاهای کودک، عفونت ادراری، حساسیت پوستی و بیماری‌های جدی‌تری شود. حتماً در انتخاب پوشک با دقت تصمیم بگیرید. یادتان باشد هر پوشکی ممکن است مشکلی داشته باشدمثلا گران است، پس می‌دهد، گلوله می‌شود، روی ران بچه خط می‌اندازد و یکی دیگر که هیچ‌کدام از این مشکلات را ندارد در شهر شما پیدا نشود. بهتر است پوشکی را انتخاب کنید که کمترین معایب و بیشترین فواید را داشته باشد. پوشکی که خوب جذب نکند، پس می‌دهد یا گلوله می‌شود. پوشک‌های دارای لایه جاذب رطوبت در داخل و سطح پوشک، بهترین محصول هستند. حتماً برای جلوگیری از به وجود آمدن راش یا کهیر ناشی از پوشک هم باید حتماً از روغن یا پودر بچه استفاده کنید. یک پوشک مناسب باید مشکلاتی نظیر روی ران بچه جا بیندازد و از طرفین یا از پشت پس بدهد نداشته باشد.

نکته بعدی این است که پوشک بلند باشد و تا بالای کمر کودکتان را به ویژه در ماه‌های اول کامل بپوشاند. همچنین نباید خیلی تنگ باشد که روی پاهای کودک اثر بگذارد، گلوله نشود و پنبه‌هایش از هم باز نشود، از طرفین یا پشت پس ندهد، عطری و کرم دار باشد، بین دو پاهای کودک بیشتر از ۴ انگشت فاصله بیندازد، پلاستیکی باشد و چسب‌هایش به راحتی جدا نشود.

نگاه کلی

مشخصات محصول Tafteh Large Size Baby Diaper 20 Pcs

مشخصات

  • تعداد کلی

    ۲۰ عدد
  • مناسب برای وزن

    ۳ تا ۶ کیلوگرم

  • نحوه بسته شدن

    چسبی

  • شماره مجوز

    ۴۷/۱۰۵۶۱
  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

  • سایر توضیحات

    – نرم و لطیف


  • – قدرت جذب بالا

  • – مناسب برای سنین بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *