دکوراسیون سرویس بهداشتییکی از مکان‌هایی که در طراحی و دکوراسیون منزل کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، سرویس بهداشتی است.این در حالی است که هر قسمت از خانه در کنار عملکرد خود باید ظاهری مناسب و متناسب با دیگرفضاها داشته باشد.چه اشکالی دارد که این فضا را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزیین کنید و طراوت و سرزندگی رابه آن هدیه دهید.
طراحی ارگانیک
– حضور عناصر ارگانیک و طبیعی مثل سبدهای حصیری در فضا بالانس ایجاد می‌کند.در ضمن به خوبی می‌توانید از آنها برای نگهداری حوله‌ها، لیف‌ها و سایر وسایل شست‌وشوی خود استفاده کنید و بهفضای سرویس بهداشتی‌ تان نظم و ترتیب ببخشید.
– اگر از طرفداران طبیعت و دریا هستید، می‌توانید از عناصری مثل سنگ‌ها، صدف‌ها، اسفنج‌های دریایی و عناصری از اینسبک به عنوان تزیینات اطراف روشویی استفاده کنید تا سرویس بهداشتی‌تان یادآور محیط‌های گرم و ساحلی باشد.- حضور گل و گیاه را در فضای سرویس بهداشتی‌تان فراموش نکنید.اگر سرویس بهداشتی شما پنجره دارد، چه بهتر که گل‌های طبیعی زینت‌بخش فضای داخلی‌تان باشد و اگر چنین نیست گل‌های مصنوعی و معطر نیز می‌توانند در دوچندان کردن زیبایی سرویس بهداشتی‌ نقش بسزایی داشته باشند.
طراحی رمانتیک
– اضافه کردن دکوری‌های شیک و زیبا به فضای سرویس بهداشتی کار ساده‌ای است اما آنچه فضای شما را از این حیث بی‌نظیر جلوه می‌دهد، درگیر کردن تمامی حواس ادراکی است.نورپردازی با شمع و استفاده ازعودهای ملایم می‌تواند در نگاه اول سرویس بهداشتی شما را متمایز از هر آنچه که تا به حال دیده‌اید، جلوه دهد.
– شاید کمی غیرمنطقی به نظر برسد که در طراحی سرویس‌های بهداشتی خود تابلوها را جای دهیم! برای فضای سرویس بهداشتی یک منظره مورد علاقه که خودتان عکاسی کرده‌اید یا پازلی که خودتان چیده‌اید را قاب بگیرید تا زینت‌بخش دیوارهایش باشد.
وقتی که به حمام می‌روید یا دست‌های‌تان را می‌شویید جای حلقه‌ها و انگشترهای شما کجاست؟ بی‌شک تنها عنصر چشمگیر در طراحی رمانتیک یک جاانگشتری‌ زیباست.