1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

چگونه در هنگام عکاسی خوب به نظر برسیم؟

چگونه در هنگام عکاسی خوب به نظر برسیم؟

چگونه در هنگام عکاسی خوب به نظر برسیم؟

عکس گرفتن در هر مکان و زمانی امکان‌پذیر است و باعث ثبت خاطرات ما می‌شود. ما با تلفن‌هایمان عکس می‌گیریم و به سرعت بررسی می‌کنیم که آیا عکس‌ خوب شده است یا خیر. اگر شما هم جز افرادی هستید که به حذف عکس‌های خود ادامه می‌دهید وقت آن رسیده که مهارت‌های عکاسی خود را بهبود ببخشید و در عکس‌ها بهتر دیده شوید. خوشبختانه با رعایت نکات زیر می‌توانید در همه عکس‌ها شگفت‌انگیز به نظر برسید. ما تعدادی از بهترین ایده‌ها را برای شما آورده‌ایم که چگونه در عکاسی زیبا به نظر برسید.

 به نور دوربین توجه کنید:

وقتی با نور جلوی دوربین عکس می‌گیرید عکس تاریک به نظر می‌رسد. با این حال نور روشن روی صورت و پشت لنز باعث می‌شود روشن‌تر به نظر برسید و از عیوب جزئی جلوگیری کنید. بنابراین اگر بیرون هستید دوربین را طوری قرار دهید که خورشید پشت آن باشد. همچنین اگر در داخل خانه عکاسی می‌کنید مطمئن شوید که پنجره‌ها و وسایل روشنایی پشت دوربین قرار دارند.

 از فیلتر‌ها استفاده کنید:

با گسترش برنامه‌های ویرایش تصویر فیلتر‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با این حال برخی از فیلتر‌ها ممکن است کیفیت تصویر شما را کاهش دهند. فیلتری را در نظر بگیرید که کنتراست باشد و نور را تغییر دهد. علاوه بر این به خاطر داشته باشید که کدام فیلتر‌ها برای رنگ پوست شما‌ ایده‌آل هستند.

 از‌ایستادن زیر نور خودداری کنید:

در حالی که نور ممکن است روشن باشد اما در قسمت‌های خاصی از بدن شما سایه‌هایی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها بیش از حد تیره باشند. نور بهینه زمانی رخ می‌دهد که منبع مستقیماً جلوتر از شما و پشت دوربین باشد.

 از راه دور سلفی بگیرید:

عکس‌های سلفی گاهی اوقات می‌توانند مؤثر باشند اما تصاویر گرفته شده از فاصله دور بهتر به نظر می‌رسند. از تایمر خودکار دوربین خود استفاده کنید و آن را روی سه پایه یا سطح صاف نگه دارید تا هر بار عکسی عالی بگیرید.  

 صاف بنشینید:

برای اینکه در عکس‌هایتان قد بلند به نظر برسید نیازی نیست حتماً کفش پاشنه بلند بپوشید. صاف نشستن به شما کمک می‌کند لاغرتر به نظر برسید.

 ابرو‌های خود را پر کنید:

گاهی اوقات نور می‌تواند آنقدر شدید باشد که مو‌های صورت شما را نشان دهد. قبل از عکاسی ابرو‌های خود را با مداد ابرو پر کنید تا قوس‌ها تیره‌تر و پرتر نشان داده شوند.

 به پس زمینه توجه کنید:

اگر در حال عکاسی از بیرون هستید یک ساختمان یا دیوار ساده را برای ژست گرفتن انتخاب کنید. همچنین اگر در داخل خانه عکاسی می‌کنید مطمئن شوید که پس زمینه تمیز و مرتب است. داشتن همه چیز در پشت سر خود می‌تواند به طور قابل توجهی نتیجه یک عکس را تغییر دهد.

 از جهات بالا عکاسی کنید:

در عکسی که از بالا گرفته شده است چانه، گردن و پایین صورت شما بیشتر مبهم است و توجه را روی قسمت‌های میانی و بالایی صورت شما متمرکز می‌کند.  

 از رینگ لایت استفاده کنید:

با استفاده از رینگ لایت می‌توانید هر جا که می‌روید نور خوبی داشته باشید. بهترین قسمتش این است که شما می‌توانید در هر زمان و در هر شرایط نوری عکس بگیرید.

 

منبع:

parenting.firstcry.com

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *