1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران، بهترین کدام است؟

کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران، بهترین کدام است؟

روش‌های حذف مو‌های زائد بی‌پایان هستند؛ از اپیلاسیون گرفته تا نخ اصلاح و موچین. اما لیزر مو‌های زائد یکی از معدود گزینه‌هایی است که روش دائمی‌تری را برای خلاص شدن از شر مو‌های بدن شما ارائه می‌دهد. روی این مقاله کلیک کنید تا با بهترین کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران آشنا شوید.

در این مقاله، ابتدا بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران را معرفی می‌کنیم و سپس نکاتی را درباره‌ی خود این روش به شما ارائه می‌دهیم. زیرا هر چقدر هم یک روش خوب باشد، باز هم چند چیز وجود دارد که باید آن‌ها را قبل از تصمیم‌گیری نهایی در نظر داشت.

کلینیک لیزر مو‌های زائد در غرب تهران

در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران
  • نکات قبل از لیزر موهای زائد
  • آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

برای یافتن بهترین‌ها، لازم است با چند کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران آشنا باشید:

کلینیک زیبایی بهشت

واقع در صادقیه، ارائه‌ی خدمات پوست و مو و زیبایی با بالاترین کیفیت ممکن، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران.

کلینیک لیزر پوست و مو دسپینا

واقع در شهران، انجام کلیه‌ی خدمات پوست و مو به طور تضمینی، رفع موهای زائد خانم‌ها و آقایان با دستگاه الکساندرایت، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران.

                                      کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک زیبایی مه زیبا

واقع در صادقیه، ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی با ضمانت و ماندگاری بالا، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران.

کلینیک کیمیاگر

واقع در صادقیه، ارائه‌ی خدمات با بیشترین کیفیت و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران.

                                      بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

نکات قبل از لیزر موهای زائد

بعضی از نکاتی که لازم است قبل از لیزر موهای زائد خود بدانید، عبارتند از:

۱- لیزر موهای زائد دردناک به نظر می‌رسد، ولی آن‌قدرها هم بد نیست!

بعضی از لیزرها مکانیزم خنک کننده دارند که میزان درد را کاهش می‌دهد.

نوری که از لیزر می‌رسد، به گرما تبدیل شده و به فولیکول و پیاز مو آسیب می‌رساند. به همین دلیل، درد لیزر سریع و تیز است. این درد در نواحی نزدیک بینی، چانه و شقیقه بیشتر می‌شود. هم‌چنین، لیزر بیکینی و زیربغل دردناک‌تر هستند.
اما خوشبختانه، بعضی از لیزرها مکانیزم خنک کننده دارند و همین باعث می‌شود که میزان درد را کاهش دهند. بنابراین، اگر از درد زیاد وحشت دارید، حتماً دنبال کلینیک‌هایی بگردید که لیزرهایی با سیستم خنک کننده داشته باشند.

                                      بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

۲- جوجه را آخر پاییز می‌شمارند!

اکثر کسانی که سراغ لیزر موهای زائد خود می‌‌روند، انتظار نتایج سریع و فوری دارند. ما این‌جا هستیم که به شما بگوییم این یک اشتباه است. در واقع، ۲ یا ۳ هفته باید از اولین جلسه‌ی لیزر شما گذشته باشد، تا تفاوت‌های اولیه کم کم نمایان شوند. بعد از آن هم، اگر دنبال دستیابی به نتایج کامل باشید، باید ۸ تا ۱۲ جلسه دندان روی جگر بگذارید.

اگر دنبال نتایج بهتر و دائمی‌تر هستید، باید یک دوره درمان را تا آخر تکمیل کنید.

شما هم‌چنین باید به جلسات لیزر خود متعهد باشید و آن‌ها را منظم و سر وقت، بدون بهانه انجام دهید. دلیل تاکید بیشتر ما این است که فولیکول‌های مو همگی در مراحل مختلف رشد هستند. پس باید مطمئن شوید که هر یک از آن‌ها فرصتی برای ریزش داشته باشند.
لیزر موهای زائد به معنای واقعی کلمه، ریشه‌ی مشکل را پیدا می‌کند و موهایی که در مرحله‌ی رشد فعال خود هستند را هدف قرار می‌دهد. ممکن است شما بعد از یک جلسه احساس کنید که موهایتان نازک‌تر و کمتر شده‌اند، اما اگر دنبال نتایج بهتر و دائمی‌تر هستید، باید یک دوره درمان را تا آخر تکمیل کنید.

                                      نکات قبل از لیزر موهای زائد

۳- قبل از لیزر باید موهای زائدتان را اصلاح کنید!

لیزر می‌تواند با موهای روی سطح پوست واکنش نشان دهد که باعث تحریک و شاید بوی ترسناک موهای سوخته می‌شود. بنابراین لازم است که شما نهایتاً تا ۲۴ ساعت قبل از لیزر، تمام موهایتان را اصلاح کنید. هم‌چنین، ۲ نکته‌ی کلیدی دیگر که باید به خاطر بسپارید، عبارتند از:

  • موهای زائد خود را در بین یا قبل از جلسات با موچین یا اپیلاسیون، از ریشه نکنید. (یادتان باشد که فقط باید موها را اصلاح کنید، مثلاً با ژیلت)
  • قبل از لیزر، هر گونه آرایش، لوسیون، دئودورانت و کرم ضد آفتابی را که به پوست خود اعمال کرده‌اید، پاک کنید.

توصیه می‌کنیم که مخصوصاً مورد اول را جدی بگیرید. اگر دنبال این هستید که نتایج‌تان ماندگاری بیشتری داشته باشند، باید موچین و اپیلاسیون را کنار بگذارید.

                                      آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

۴- ممکن است در بعضی موارد باعث افزایش رشد مو شود!

متاسفانه لیزر برای همه‌ی انواع مو مناسب نیست.

متاسفانه لیزر برای همه‌ی انواع مو مناسب نیست. انواع خاصی از موها هستند که با لیزر تحریک و بلندتر و ضخیم‌تر می‌شوند. با این حال، لازم نیست خیلی نگران باشید. زیرا یک متخصص پوست خوب می‌تواند تشخیص دهد که موهای شما برای لیزر مناسب است یا نه.

۵- برای افراد با همه رنگ پوست مناسب است!

فناوری قدیمی‌تر لیزر، قبلاً برای کسانی که پوست تیره یا آسیایی داشتند، توصیه نمی‌شد. اما در فناوری‌های جدیدتر این مشکل برطرف شده است. به عنوان مثال، لیزرهای پالس بلند ND:YAG برای از بین بردن موهای زائد افرادی که پوست تیره‌تر دارند، ایمن‌تر هستند.

                                      لیزر موهای زائد تهران

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

راستش را بخواهید، سرطان زا بودن لیزر موهای زائد فقط می‌تواند یک افسانه باشد. در صورتی که در واقعیت، این روش می‌تواند برای درمان اشکال خاصی از ضایعات پیش سرطانی نیز استفاده شود.

                                      لیزر موهای زائد

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران آشنا کنیم. همان‌طور که گفتیم، روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد، اما لیزر موهای زائد نتایج دائمی‌تری را به شما می‌دهد. با این حال، بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و به تمام جوانب آن فکر کنید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با مخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک بیا نی نی سر بزنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *