1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

یلدایی متفاوت با ایده‌های مادرانه

یلدایی متفاوت با ایده‌های مادرانه

یلدایی متفاوت با ایده‌های مادرانه

 

اگر برای شب یلدا دنبال ایده‌های خلاقانه و تازه برای دورهمی خانوادگی‌تان می‌گردید، بهتر است بدانید که در همین وقت کمی که دارید می‌توانید کلی کار جالب و هیجان انگیز انجام دهید و مهمانان و دیگر اعضای خانواده را با نوآوری‌هایی که انجام داده‌اید، شگفت‌زده کنید. پس با ما همراه باشید.

تل هندوانه‌ای، برای کوچولوی تازه از راه رسیده

الان وقت آن است که روی تل نوزاد دخترتان با فوم اکلیلی یک برش هندوانه‌ای زیبا درست کرده و با یک روبان قرمز روی آن نصب کنید.این کار را به راحتی و بدون دردسر می‌توانید انجام دهید. اگر هم حوصله و ذوق بیشتری دارید میتوانید با پارچه یک هندوانه کوچک بدوزید و روی تل نصب کنید.
 

تل هندوانه

ماسک یلدایی درست کنید

یکی از ایده‌های جالب برای اینکه شب یلدا را کنار خانواده و فامیل اوقات سرگرم کننده‌ای داشته باشید این است که برای کودک و همینطور خودتان ماسک یلدایی درست کنید. کافی است ماسک زیر از لینک دانلود کرده و روی کاغذ A4 پرینت بگیرید و با سوراخ کردن دو طرف و کش انداختن پشت آن یا با وصل کردن یک سیخ چوبی به پایین ماسک، یک ماسک بامزه به کودکان و دیگر دوستان هدیه بدهید.
الگوی اصلی ماسک یلدا را دانلود کنید  

کالسکه یلدایی برای تازه مادران

شاید با خودتان فکر می‌کنید که پاگشای تازه متولد را در شب یلدا برگزار کنید. ایده خوبی است. یکی از کارهای هیجان انگیز در شب یلدا تزیین هندوانه آن است و خب چه چیزی قشنگ‌تر از یک هندوانه کالسکه‌ای که نقش ظرف میوه را برای جشن‌تان دارد.
  

کالسکه هندوانه
مداد هندوانه‌ای برای شب یلدای کودکان دبستانی

حتما در جمع خانواده یا دوستانتان کودکانی هستند که مداد دستشان بگیرند و نقاشی کنند یا حتی مشق بنویسند. خب باید فکری به حال آنها بکنید. این مدادهای زیبای هندوانه‌ای حتما ایده خلاقانه‌ای به شما می‌دهد و می‌توانید کوچولوهای جمع را شاد کنید.
بیشتر بخوانید: ۴۰ ایده تا چله!

یک کلاه پسرانه با تم هندوانه

حالا که یک تل زیبای هندوانه‌ای برای نوزاد دخترتان تهیه کرده‌اید، بهتر است برای پسر کوچولویتان هم یک کلاه چه بافتنی و چه نمدی تهیه کنید. کافی است چهار رنگ قرمز، سبز، سیاه و سفید داشته باشید تا نتیجه چنین کلاه‌های زیبایی باشد.

کلاه هندوانه ای

گلدان یلدایی کادو ببرید

اگر برای شب یلدا خانه پدر و مادر یا دیگر اقوام دعوت شده‌اید، حتما با دیدن یک گلدان یلدایی آنها ذوق زده خواهند شد. این گلدان کاکتوس با تم هندوانه‌ای می‌تواند ایده خوبی برای هدیه دادن به شما بدهد.

کفش‎های کوچولویتان را یلدایی کنید

حتما تا حالا یک کفش قرمز برای فرزندتان خریده‌اید، کافی است کمی سلیقه به خرج بدهید و این کفش قرمز را تبدیل به یک کفش بامزه هندوانه‌ای کنید. از این عکس الهام بگیرید و یک کار هیجان انگیز انجام دهید. اگر هم هنر بافتنی دارید برایش کفش هندوانه‌ای ببافید!

به پیراهن قرمز فکر کنید

اگر وقت درست کردن چیزی برای شب یلدا را ندارید کافی است سری به فروشگاه نزدیک محل زندگی‌تان بزنید و یک پیراهن قرمز برای نوزاد دخترتان بگیرید. اگر فروشگاه باذوقی باشد حتما برای این روز ویژه لباس‌های با تم هندوانه و انار و … برای تهیه دارد.
  

لباس نوزاد با تم هندوانه

با بچه‌ها کاردستی درست کنید

اگر دنبال یک ایده جدید می‌گردید تا بتوانید بچه‌ها را در طولانی‌ترین شب سال سرگرم کنید، بهتر است به ساختن یک اریگامی فکر کنید. ویدئوی زیر می‌تواند به شما یاد دهد چطور یک بادبزن هندوانه‌ای درست کنید.
 

 

آویز اناری برای شب یلدا

اگر می‌خواهید علاوه بر پوشش‌تان دکور خانه هم رنگ و بوی شب یلدا به خود بگیرد بد نیست با انار خانه را تزیین کنید. یکی از ایده‌هایی که می‌توانید به سادگی اجرا کنید این است که با انار یک آویز زیبا جلوی در درست کنید تا میهمانان به محض ورود شگفت زده شوند.

ظرف انار را تزیین کنید

بدون شک میهمانان برای دانه کردن انار چندان رغبتی ندارند و شما به عنوان میزبان بهتر است این لطف را در حق میهمانانتان کنید و یک ظرف از انار دانه شده را با تزییناتی که فکر می‌کنید اشتهاآور است به آنها تعارف کنید.
 

 عکس اصلی مطلب از استدیو هامون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *