1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

۵ مورد ضروری برای مادران باردار هنگام استراحت

۵ مورد ضروری برای مادران باردار هنگام استراحت

۵ مورد ضروری برای مادران باردار هنگام استراحت

انتظار این است که بارداری به آرامی و بدون عارضه پیش برود. زنان باردار برای محافظت از خود و همچنین نوزاد متولد نشده خود باید استراحت کافی داشته باشند. دانستن اینکه به چه چیز‌هایی در مدت زمان استراحت در رختخواب نیاز خواهند داشت، برای تحمل پذیرتر شدن زمان ضروری است. در حالی که برخی از خانم‌ها می‌دانند استراحت در رختخواب به دلیل بارداری قبلی یا شرایط سلامتی زمینه‌ای برای آن‌ها امکان پذیر است، اما حتی بیشتر از آن‌ها مراقب هستند. از نظر فشار خون بالا، تغییرات دهانه رحم، خونریزی واژن، زایمان زودرس و موارد دیگر. دلایل پزشکی متعددی وجود دارد که استراحت در بستر هنگام بروز عوارض بارداری تجویز می‌شود. به همین دلیل مادران آینده به راه‌هایی برای گذراندن وقت تا رسیدن موعد مقرر احتیاج دارند.

۱- بیسیم

هنگامی که زنی که در انتظار استراحت در رختخواب است، مجبور است با سایر اعضای خانواده‌اش ارتباط برقرار کند. با استفاده ازبیسیم می‌تواند تار‌های صوتی خود را در مقابل فریاد زدن، به آرامی به دیگران بگویی. یک زن باردار در حالت استراحت ممکن است خود را در مکانی دور از دیگران ببیند و به برقراری نیاز‌های خود احتیاج پیدا کند. به جای اینکه مدام مجبور شوید صدای خود را بلند کنید یا از چیزی در امتداد زنگ استفاده کنید تا توجه مردم را جلب کنید.

 

۲- ملحفه و بالش راحت

داشتن ملحفه و بالش راحت برای داشتن یک خواب خوب در شب مهم است. با این حال داشتن این وسایل هرگز مهمتر از زمانی که یک زن را در حالت استراحت قرار می‌دهد مهم نبود. در حالی که خوابیدن در رختخواب به نظر می‌رسد یک روش آرامش بخش برای گذراندن روز باشد، اما هنگام استراحت در رختخواب همه شرایط خوابیدن می‌تواند ناراحت‌کننده باشد. مگر اینکه انواع مختلفی از بالش از نوع سنتی تا بدنه وجود داشته باشد و ملحفه‌های نرم که باعث خراش پوست نمی‌شوند.

 

۳- کیت با وسایل مراقبت از خود

فقط به این دلیل که یک زن در انتظار استراحت در رختخواب است، به این معنی نیست که او می‌خواهد اجازه دهد مراقبت از خود در حاشیه قرار گیرد. با این حال، طبق کلینیک مایو، بسیاری از افراد فقط قادر به برخاستن برای دوش گرفتن هستند، انجام این کار دشوار است. به همین ترتیب، تنظیم کیت با تمام وسایل موردعلاقه او در مواقعی ضروری است که وی نتواند از هر نظر فرکانس مراقبت از خود را بالا و پایین کند.

۴- کتاب‌ها و یا مجلات

تحریک مغز هنگام استراحت در رختخواب می‌تواند به شما در حفظ دیوانگی یک زن کمک کند. یکی از راه‌های انجام این کار خواندن است. کسانی که خود را در حالت استراحت در حین بارداری می‌بینند، باید کتاب‌هایی را که می‌خواستند برای مطالعه در مجلات و مجله‌هایی که علاقه آن‌ها را به سمت شلیک مغز به همه استوانه‌ها دارد تهیه کنند. مهم محتوا نیست. مغز فقط باید فعال بماند، حتی زمانی که بدن نمی‌تواند.

 

۵- سرگرمی‌ها

با وجود تمام زمان‌هایی که یک زن باردار در هنگام استراحت در رختخواب دارد زمان مناسب برای کار در زمینه سرگرمی‌های خود است. با بسیاری از سرگرمی‌هایی که می‌توان انجام داد و نیازی به فعالیت ندارند، بهترین راه برای گذراندن وقت است.

 

منبع: www.babygaga.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *