1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

آیا می‌توان بعد از کراتین مو‌ها را رنگ کرد؟

آیا می‌توان بعد از کراتین مو‌ها را رنگ کرد؟

آیا می‌توان بعد از کراتین مو‌ها را رنگ کرد؟

هر آرایشگر یا متخصص کراتینه به شما می‌گوید که باید حداقل دو هفته قبل از رنگ کردن مو‌های خود صبر کنید. اگر بلافاصله پس از کراتین مو‌های خود را رنگ کنید نتیجه خوبی نخواهد داشت. وقتی کمتر از آیا می‌توان بعد از کراتین مو‌ها را رنگ کرد؟دو هفته بعد از کراتینه‌تان آن را رنگ می‌کنید رنگ مو‌های شما ممکن است تکه تکه به نظر برسد زیرا تار‌های موی شما اصلاً رنگ نمی‌گیرند و این به این دلیل است که کراتین اعمال شده روی مو‌های شما تار‌های شما را پوشانده است و نفوذ رنگ‌ها به داخل آن را دشوارتر می‌کند. این را بدانید که اگر بلافاصله پس از کراتینه تراپی تصمیم به انجام این کار بگیرید از نتایج رنگ موی خود راضی نخواهید بود.

کراتین چیست؟

کراتین یک پروتئین طبیعی است که در بدن یافت می‌شود. این ویتأمین همه چیز از ناخن گرفته تا مو را تشکیل می‌دهد و برای کمک به قوی و سالم نگه داشتن آن‌ها طراحی شده است. برای موکراتین باعث می‌شود تار‌ها بلندتر و ضخیم‌تر شوند. این به پوست سر شما ظاهری پرتر می‌دهد. همچنین به درخشندگی مو‌های شما کمک می‌کند تا ظاهری خیره‌کننده و مجلل به آن ببخشد.

آیا کراتین برای مو بی‌ضرر است؟

درمان کراتینه به طور کلی بی‌ضرر است. با این حال باید مراقب باشید که مواد تشکیل دهنده آن‌ها را بررسی کنید. گاهی اوقات محصولات کراتینه حاوی مواد شیمیایی مضر از جمله فرمالدئید هستند. تعدادی نیز ممکن است رشته‌های شما را بسوزانند و ظاهری آسیب دیده به آن‌ها بدهند.

چند نوع کراتین وجود دارد؟

سزان:

این درمان کراتینه طبیعی‌ترین گزینه است. از مواد شیمیایی کمتر سمی مانند فرمالدئید استفاده می‌کند و برای کسانی که می‌خواهند سریع مو‌هایشان صاف شود مناسب است. به خاطر داشته باشید که این درمان باید بیشتر از سایرین روی مو‌های شما بماند.

کمپلکس کراتینه:

اگر مو‌های متوسط تا ضخیم دارید این درمان بهترین است. مو‌های شما را بسیار نرم می‌کند و همچنین دارای مواد سمی کم است. یکی از نکات منفی این است که دوام زیادی ندارد.

گلدول کراسیلک:

این یک گزینه کراتینه قدرتمند است که ابریشم را در فرمول خود برای نتایج عالی گنجانده است. با انجام این کار سلامت مو‌های شما را بهبود می‌بخشد و از تحریک پوست جلوگیری می‌کند. این درمان کراتینه می‌تواند تا شش هفته ادامه داشته باشد.

به چه علت باید قبل از کراتین مو‌ها را رنگ کرد؟

اغلب توصیه می‌شود که مو‌های خود را قبل از انجام کراتینه رنگ کنید. این اجازه می‌دهد تا زمان رنگ در فولیکول‌های شما خیس شود. همچنین از تغییر رنگ کراتین جلوگیری می‌کند. متوجه خواهید شد که با انجام این کار به ماندگاری رنگ مو‌های شما کمک می‌کند زیرا کراتین به عنوان یک درزگیر عمل می‌کند.

چه مدت بعد از کراتین می‌توان مو‌ها را رنگ کرد؟

همانطور که در بالا ذکر شد شما باید حدود دو هفته صبر کنید تا مو‌های خود را بعد از کراتینه‌تان رنگ کنید. این تضمین می‌کند که درمان کراتینه به طور کامل در فولیکول‌های شما جذب شده است. اگر درست قبل از کراتین مو‌های خود را هایلایت کنید رنگ شما بیشتر ماندگاری خواهد داشت. باید دو هفته قبل از رنگ کردن یا هایلایت کردن مو‌های خود صبر کنید و برای دکلره کردن باید منتظر بمانید.

 

منبع:

www.productrankers.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *