1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که چه کسانی می توانند از اصلاح طرح لبخند استفاده کنند؟

سوال: چه کسانی می توانند از اصلاح طرح لبخند استفاده کنند؟

پاسخ: برای اصلاح طرح لبخند ابتدا از سلامت لثه ها اطمینان حاصل می کنیم. سپس به سراغ دندان های پوسیده می رویم پس از ترمیم و بازسازی و بر طرف کردن پوسیدگی دندان ها این بار نوبت به سفید کردن دندان ها می رسد. سفید کردن دندان ها که در مواقعی ناچار به تکرار آن می شویم درخشان شدن دندان های شما را ماندگار می کند. در مرحله آخر که مهمترین و زمان برترین مرحله اصلاح طرح لبخند است به سراغ متخصص ارتودنسی می رویم که مرتب کردن دندان ها به عهده او است .

برای آگاهی بیشتر از اصلاح طرح لبخند به سراغ دکتر خورشید خورگامی متخصص ترمیمی و زیبایی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر خورشید خورگامی یا دریافت نوبت از دکتر خورشید خورگامی کلیک کنید.

اصلاح طرح لبخند همراه دکتر خورگامی

اصطلاح طرح لبخند چیست؟

در یک لبخند نرمال و طبیعی، بیشتر ظاهر لبخند را دندان ها و لب تشکیل میدهند. دندان ها بسیار منظم بوده و هیچ نامرتبی ندارند. علاوه بر این، ظاهر دندان ها سفید، بدون لک، بدون کوتاهی یا بلندی و …. است. اما زمانی که حین لبخند زدن لثه ها نمایان باشند، دندان ها کج و نامرتب، یا شلوغ و دچار تغییر رنگ شده باشند و … لبخند از حالت نرمال خارج شده و نیاز به اصلاح دارد. به تمام اقدامات دندانپزشکی که برای بهبود و یا بازگرداندن لبخند به حالت نرمال یا ایده آل انجام داده می شود اصطلاحا اصلاح طرح لبخند می گویند.

 

مزایای اصلاح طرح لبخند

  • ایجاد طرح لبخند، با سفید و روشن تر نشان دادن دندان ها، سبب جوان تر نشان داده شدن چهره می گردد.
  • بسیاری از بیماری ها و مشکلات دهان و دندانی، به کمک اصلاح طرح لبخند رفع می گردد.
  • این روش می تواند بسیاری از پوسیدگی های دندانی، عفونت ها و بیماری های لثه را کمتر کند.
  • ایجاد طرح لبخند، با بهبود ساختار دهان و دندان می تواند نسبت لثه را تنظیم کند.

اصلاح طرح لبخند همراه دکتر خورگامی

ماندگاری طرح اصلاح لبخند

روش طرح اصلاح لبخند در دندان نیازمند مراقبت از دندان و نگهداری بعد از درمان می باشد برای افزایش طول عمر دندان ها باید بهداشت دندان را به خوبی رعایت نمود تا آسیبی به دندان ها وارد نگردد و پس از آن که درمان بر روی آن ها انجام شد نیز باید با مسواک زدن و استفاده از نخ هم سفید بودن دندان ها را حفظ کرد و هم باعث سالم بودن و ماندگاری آن ها شد. و به صورت متداوم هر چند وقت یک بار مورد معاینه دندان پزشک قرار گرفت تا در صورت نیاز دندان های آسیب دیده را درمان نماید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *