1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

برای باردار شدن فنگ شویی هم راهکار دارد!

برای باردار شدن فنگ شویی هم راهکار دارد!

برای باردار شدن فنگ شویی هم راهکار دارد!

اکثراً زمانی که در جستجوی راهکاری برای بالا بردن شانس بارداری هستیم. بیشتر آن را در مطب دکتر جستجو می‌کنیم تا در منزلمان.
اما بهتر است همان‌طور که به جستجوی دلیل اساسی پزشکی و تأثیر آن‌ها بر باروری می‌گردیم نیم‌نگاهی هم به درون خانه خودمان داشته باشیم تا ببینیم که محیط خانه چطور می‌تواند به بارداری کمک کند.
از منظر فنگ شویی ناباروری به دلیل مسدود شدن نوعی جریان انرژی است که «چی» نامیده می‌شود.
هدف این هنر باستانی چینی فراهم نمودن حس سلامتی و رفاه و سعادت به‌وسیله متعادل نمودن جریان انرژی در مکان‌هایی است که افراد در آنجا کار یا زندگی می‌کنند.
با یادگیری چند فن ساده فنگ شویی، شما می‌توانید خانه‌ای داشته باشید که سرشار از انرژی مثبت و انرژی باروری باشد. به علاوه در همین موضوع می‌توانید مطلب درمان ناباروری با فنگ شویی را بخوانید. 

مدخل «چی» در فنگ شویی

وقتی همه‌چیز در هماهنگی باشد، «چی» به‌مانند رودخانه جاری می‌شود؛ اما زمانی که محیط از اصول کلیدی فنگ شویی پیروی نمی‌کند، انرژی خاموش می‌شود؛ و انرژی خاموش منجر به سردرد و خستگی و مشکلات شغلی و حتی ناباروری می‌شود.
برای فراخواندن هماهنگی و تعادل به خانه ابتدا باید از «مدخل چی» شروع کنیم که در اینجا درب ورودی یعنی محلی که انرژی ازآنجا وارد خانه می‌شود است. درب ورودی باید طوری تنظیم شود که شما بتوانید ازآنجا یک فضای بازمانند باغچه حیاط و چمن را ببینید. اگر هر چیزی مانند تپه، درخت، تیر برق جلوی درب ورودی را بگیرد، به همان نسبت انرژی که باعث تقویت باروری می‌شود هم مسدود می‌شود.
قرار دادن یک آینه در محل ورودی خانه نزدیک درب ورودی باعث این می‌شود که انرژی و فرصت‌هایی که با خود به همراه می‌آورید از بین بروند. زیرا ما به دنبال این نیستیم که با قرار دادن یک آینه انرژی به آن برخورد کرده و از آن راهی که آمده برگردد و برود در عوض به دنبال این هستیم که انرژی وارد خانه شده و به متعادل شدن انرژی کمک کند.

نمای بیرونی از درب منزل در فنگ شویی

به اتاق‌خواب خود انرژی دهید

اتاق‌خواب در فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که اقدام به بارداری می‌کنید هدفتان این است که بین انرژی زنانه «یین» و انرژی مردانه «ینگ» تعادل برقرار کنید. شروع کنید به زیباسازی اتاق‌خواب، هدفتان باید فراخوانی انرژی و آرامش به اتاق‌خوابتان باشد. بهتر است از ترکیب رنگ‌های سفید، قهوه‌ای مایل به زرد، قهوه‌ای، صورتی، یا طلایی استفاده کنید که باعث ایجاد هماهنگی و تقویت میل باروری می‌شود. از طرف دیگر ازگل‌های تازه، بالش و روتختی گل‌دار و کاغذدیواری با طرح گل، اجتناب کنید. زیرا در فنگ شویی گل‌ها در زیرمجموعه «ینگ» یا انرژی مردانه قرار می‌گیرند که این انرژی می‌تواند باانرژی مردانه همسرتان تداخل به وجود آورد.
حتماً کتاب‌ها و تلویزیون و کامپیوتر را از اتاق‌خواب خارج کنید زیرا مطمئناً میدانید که اتاق‌خواب کاربرد دیگری دارد. مطمئن شوید زمانی که در تخت خوابتان هستید هیچ صدای آبی شنیده نشود چون در فنگ شویی صدای آب اشاره به از دست دادن انرژی دارد.
در هنگام گرما به‌جای پنکه سقفی حتماً از پنکه‌های ایستاده استفاده کنید زیرا پنکه سقفی منجر به از دست رفتن انرژی «چی» شما و همسرتان می‌شود. بر اساس آموزه‌های فنگ شویی جهت به وجود آمدن هارمونی و تعادل در بین زوج‌ها بهتر است خانم‌ها از سمت راست و آقایان از سمت چپ تخت خواب استفاده کنند.

یک اتاق برای کودکتان آماده کنید

حتی اگر کودکتان هنوز به دنیا نیامده و یا فعلاً کودکی هم درراه نیست ساختن یک اتاق به‌صورت نمادین برای بچه در فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ و این به این معناست که باید از شر بعضی وسایلتان خلاص شوید. اگر محیط خانه‌تان انباشته از وسایلی است که به آن‌ها نیاز ندارید هم‌اکنون زمان مناسبی است که یک‌سوم از آن‌ها را به کسانی که نیاز دارند اهدا کنید و آن‌هایی که به درد نمی‌خورند را دور بریزید و یا در انبار قرار دهید. این رهایی از یک‌سوم به معنای زنده کردن فضای لازم به یمن فرد سومی است که وارد زندگی شما خواهد شد. اگر خانه یا آپارتمان شما کوچک است همین امر نیز موجب پایین آمدن پتانسیل شما جهت بارداری می‌شود. بهتر است درصورتی‌که شرایطش فراهم است به فکر یک‌خانه با اتاق بیشتر باشید.

قدرت نمادها

یکی دیگر از راه‌های ساده برای دعوت کردن انرژی باروری این است که اطرافتان را با عکس‌های انگیزشی و اقلامی که حس باروری را القا می‌کنند پرکنید. یکی از نمادهای باروری خیلی قوی بامبوی توخالی هست که نماد فروتنی و باروری است. نماد دیگر عکس کلاغ‌زاغی پرنده شادی و سعادت هست. نماد دیگر استفاده از ۲ فانوس قرمزرنگ در دو طرف تخت خواب است که انرژی «ینگ» خوب را به اتاق‌خواب جاری می‌کند. و همین‌طور استفاده از انار که معرف باروری است.
حتی اگر شما کاملاً جوهره فنگ شویی را درک نکردید و از نحوه دقیق و جزءبه‌جزء عملکرد آن آگاه نیستید، این هنر باستانی می‌تواند به شما کمک کند تا با همین آموزه‌های ساده، خانه خود را در یک روشنایی جدید ببینید و تشویقتان می‌کند تا با بازسازی مجدد منزلتان آن را به مکان مقدسی تبدیل کنید که سرشار از عشق و صلح است و روح باروری در آن جاریست.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *