خبر فارسی/ فریبا نظری، مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور، با اشاره به طرح پیشنهادی «برندسازی یک محصول در هر استان» گفت: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرایند تولید آن نقش دارند، با هدف برندسازی معرفی می‌شود. هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص زنان در هر منطقه است.
مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به طرح پیشنهادی «برند سازی یک محصول در هر استان» گفت: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند سازی معرفی می‌شوند. شعار سال: فریبا نظری اظهار کرد: در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع ” برند سازی یک محصول در هر استان” ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. وی افزود: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند سازی معرفی می‌شوند. مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه است. وی اظهار کرد: در فرآیند اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می‌شود. این مقام مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن؛ از دیگر اهداف این طرح است که در نهایت منجر به استمرار تولید محصولات شاخص بومی استان‌ها خواهد شد. نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه‌ها، بهره برداری خواهند داشت. گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش‌های لازم برای آنها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه‌های اجتماعی ارائه داد.