بیا نی نی/ یکی از ترفند‌هایی که زنان برای جلب مرد مورد علاقه شان انجام میدهند بی محلی کردن است، ولی بعد از ازدواج بی محلی کردن به مردان میتواند آسیب جدی به رابطه عاشقانه تان وارد کند. رابطه بین زن و شوهر در ازدواج بسیار پیچیده است و کوچکترین بی سیاستی و بی دقتی میتواند منجر به آسیب‌های جدی در رابطه بین زوجین شود. 
  یکی از ترفند‌هایی که زنان برای جلب مرد مورد علاقه شان انجام میدهند بی محلی کردن است، ولی بعد از ازدواج بی محلی کردن به مردان میتواند آسیب جدی به رابطه عاشقانه تان وارد کند.

رابطه بین زن و شوهر در ازدواج بسیار پیچیده است و کوچکترین بی سیاستی و بی دقتی میتواند منجر به آسیب‌های جدی در رابطه بین زوجین شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است ناخواسته در رابطه بین زوجین پیش آید کم محلی کردن به یکدیگر است که ما در این مقاله میخواهیم عوارض کم محلی کردن به مردان در ازدواج و تاثیرمخربی که میتواند بر رابطه شما داشته باشد را مورد بررسی قرار دهیم.

مردان با وجودی که بیان نمی‌کنند، ولی مانند زنان نیاز به توجه و محبت و احساس خواستنی بودن، دارند به خصوص از سوی همسر، از آنجا که مردان عادت به گلایه ندارند، بی توجهی‌های شما را به رویتان نمی‌آورند و زمانی به خودتان می‌آیید که کار از کار گذشته است.

هر زنی قبل از ورود به یک رابطه احساسی باید هنر برقراری رابطه را بیاموزد شاید در پس زمینه ذهنتان تصور میکنید که کم محلی کردن به مردان میتواند باعث جذب آن‌ها شود که البته کاملا درست است، ولی این کم محلی کردن مربوط به قبل از شروع رابطه احساسی و متعهدانه است، زمانی که یک مرد سعی در بدست آوردن دل شما دارد و هنوزخودش را، نیت واقعی و صداقتش را در ارتباط به شما اثبات نکرده است.

بعد از شروع رابطه در صورتی که بی محلی و بی توجهی شما به مردان ادامه داشته باشد با اثرات منفی آن روربرو خواهید شد.

زندگی با زنی که احساساتش را بروز نمیدهد یا به صورت عمدی یا غیر عمدی به مردش توجهی نشان نمی‌دهد بسیار کسالت بار است. مردان وقتی وارد یک رابطه احساسی میشوند یا ازدواج میکنند اولین خواسته آن‌ها مورد توجه و مورد احترام واقع شدن از سوی زنی است که دوستش دارند.

مخرب‌ترین اثر کم محلی کردن به مردان در بلند مدت از بین رفتن علاقه و احترام او نسبت به شما و سرد شدن زندگیتان است که معمولا عواقب مخرب و جبران ناپذیری دارد.

 
نتیجه کم محلی به مردان

ابراز توجه در یک رابطه احساسی و ازدواج به یک مرد باعث میشود او حس کند وجودش در زندگی شما مهم است و اگر خلاف این احساس را به او القا کنید اتفاقات بدی برای رابطه تان پیش خواهد آمد.

مردی که وارد یک رابطه عاطفی و متعدانه با یک زن میشود توقع دارد جنبه‌های مثبتش را ببینید و به او توجه و محبت داشته باشید.

بی توجهی و کم محلی کردن به مردان میتواند منجر به عواقب ناخوشایندی شود از جمله:

• کم محلی کردن به مردان منجر به کاهش اعتماد به نفس مرد می‌شود

زمانی که شما با یک مرد همراه میشوید، او برای خوشحال کردن شما تمام تلاشش را به خرج میدهد تا به موفقیت بیشتری برسد. ولی بی محلی کردن به مردان از جانب زنی که دوستش دارند میتواند منجر به کاهش اعتماد به نفس او شده و رسیدن به خواسته‌های دو نفرتان کار سختی میشود. رسیدن به موفقیت در مردان ارتباط مستقیمی با میزان اعتماد به نفس آن‌ها دارد.

 

• کم محلی کردن به مردان منجر به از بین رفتن اعتماد می‌شود

خودتان را جای او بگذارید و فرض کنید از طرف کسی که به او علاقمند هستید دچار بی محلی و کم توجهی شده اید. یک مرد در چنین حالتی اعتمادش را نسبت به شما از دست میدهد؛ بنابراین اولین ضربه بی محلی کردن به مردانی که در رابطه احساسی با آن‌ها هستید به خودتان بازمیگردد. نتیجه کم توجهی به مردی که با او زندگی میکنید به مرور زمان، سرد شدن رابطه و کم رنگ شدن توجه و محبت او خواهد شد. اعتمادی که در نتیجه کم محلی و بی توجهی ایجاد شده است به سختی قابل بازگشت است.

• کم محلی کردن به مردان منجر به زیاد شدن فاصله می‌شود

مردان بر خلاف چیزیکه نشان میدهند تشنه محبت، توجه و دیده شدن هستند. مردی که وارد رابطه با شما شده است میخواهد مورد احترام و تحسین قرار بگیرد و از صمیم قلب به او افتخار کنید. در صورتی که از جانب شما با بی محلی و کم توجهی در بلند مدت روبرو شود احتمال این که به سمت فردی دیگر که به او توجه دلخواهش را نشان میدهد و همواره در حال تحسین اوست، کشیده شود، زیاد است. این فرد میتوند مادر، دوست قدیمی یا حتی رقیب عشقی شما باشد.

• کم محلی کردن به مردان منجر به تغییر رفتار می‌شود

مردی که تشنه توجه از سمت یک زن نیست و تحسین و توجه شما اعتماد به نفس و وابستگی اش را نسبت به شما افزایش داده، با مردی که دچار کم محلی شده است، رفتار بسیار متفاوتی دارد.

مردی که دچار کم محلی شده باشد بعد از مدتی رفتارش تغییر میکند و دیگر انگیزه‌ای برای داشتن رابطه خوب و خوشحال نگه داشتن شما ندارد.

 

• کم محلی کردن به مردان منجر به بی ارزش شدن خودتان میشود

کم محلی کردن به یک نفر، پیام مستقیم کم ارزش شدن به او میدهد، بنابراین طبیعی است که بعد از مدتی شما هم جایگاه خود را در مقابل او از دست بدهید.

به مرور ارزش شما در مقابل مرد زندگیتان کاهش پیدا کرده و دیگر حرفتان خریدار ندارد و او هم به شما کم محلی میکند. این رفتار میتواند به صورت عمدی و تلافی جویانه باشد یا کاملا ناخودآگاه ایجاد شود.

شما کم کم تبدیل به زنی میشود که دیگر خصوصیاتتان و حتی ظاهرتان مورد علاقه او نیست و بعد از مدتی متوجه می‌شوید که ایراد گرفتن‌های او نسبت به ظاهر و رفتارتان روز به روز بیشتر میشود.

• مردی که دچار کم محلی شده ممکن است به دنبال جایگزین برود

اگر بی توجهی به شوهرتان را ادامه دهید نتیجه آن از بین رفتن علاقه بین شما میشود و در نهایت او برای جبران کمبودی که دارد به دنبال یک رابطه جایگزین میرود.

یکی از مخرب‌ترین نتایج کم محلی کردن به مردان در بلند مدت این است که او به دنبال جایگزینی براش شما میگردد.

جایگزین شما شاید هیچگاه با شوهرتان ازدواج نکند، ولی کمبود‌های احساسی او را برایش جبران میکند.