1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

تزریق چربی به سینه و هزینه آن

تزریق چربی به سینه و هزینه آن

بیا نی نی/ یکی از راه‌های اصلی برای بزرگ کردن سینه‌ها، تزریق چربی به سینه است. این تزریق معمولا ابتدا از بدن فرد خارج می‌شود و سپس به قسمت سینه تزریق می‌گردد. لازم است درباره این روش و هزینه آن اطلاعاتی داشته باشید.

 تزریق چربی به سینه توسط خانم‌ها اغلب به دلیل پرتر و جوان‌تر کردن بافت سینه صورت می‌گیرد و با عنوان پیوند چربی نیز خوانده می‌شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات۲ بیشتر در رابطه با تزریق چربی به سینه هستید لطفاً به پیشنهاد ما ترتیب اثر داده و تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

تزریق چربی به سینه چیست و به چه دلایلی صورت می‌گیرد؟

تزریق چربی به سینه یک نوع عمل جراحی زیبایی است که اغلب به دلیل حجم دهی و زیبا سازی سینه‌ها توسط جراحان پلاستیک انجام می‌شود. عمل جراحی تزریق چربی به سینه اولین با در سال ۱۹۹۰ صورت گرفت و به دلیل نتیجه گیری خوب مورد توجه مردم قرار گرفت و امروزه جزو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی به شمار می‌رود. البته امروزه اهداف پیوند چربی به سینه نسبت به قبل فراتر رفته و در حال حاضر علاوه بر حجیم کردن و جوان سازی بافت سینه‌ها جهت بهبود زخم‌ها و اسکار‌ها از آن استفاده می‌شود.

طبق برسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که برخلاف تصورات غلط برخی افراد پیوند چربی به سینه نه چندان مضر نبوده بلکه فوایدی را نیز در پی دارد.

اولین تزریق چربی برای سینه به یک قرن پیش بر می‌گردد که توسط یک جراح پلاستیک آلمانی به منظور بهبود زخم‌های ناشی از عفونت استخوان در قسمت دور چشم اتفاق افتاده است. اما متاسفانه با گذشت بیش از ۱۰۰ سال از اولین جراحی پلاستیک تزریق چربی به سینه، در کشور ما آنچنان که باید در بین مردم جا افتاده نیست.

تزریق چربی به سینه و هزینه آن

چه زمانی می‌توان جهت تزریق چربی به بافت سینه‌ها اقدام کرد؟

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم اکثر افرا تزریق چربی به بافت سینه را به منظور خوش فرم کردن سینه‌ها و حجیم نشان دادن آن‌ها انجام می‌دهند، اما گاهی اوقات تزریق چربی به سینه دلیل پزشکی و درمانی داشته و افراد جهت رفع برخی ناراحتی‌ها تن به این کار می‌دهند. اما لازم هست که افراد متقاضی چربی سینه شرایط جسمی مناسبی داشته و هیچکدام از ناراحتی ذکر شده در زیر را نداشته باشند:

  • عدم درگیری با بیماری‌های قلبی و عروقی
  • داشتن وضعیت سلامت عمومی مطلوب
  • داشتن انتظارات صحیح از تزریق چربی ه بافت سینه‌ها
  • مطلع بودن از محدودیت‌ها و اثرات و عوارض تزریق چربی
  • کسانی که می‌خواهید کمی سایز سینه‌های خود را افزایش دهند، در صورتی که شکل پستان و وضعیت پوست آن در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد جزو کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به سینه هستید.
  • افتاده نبودن پستان‌ها
  • کسانی که در گذشته ایمپلنت پستان انجام داده‌اید و حالا می‌خواهید ظاهر پستان‌ها خود را بهبود ببخشید
  • کسانی که دارای فرورفتگی و عیب و ایراد در سینه‌های خود هستند
  • کسانی که به دلیل انجام عمل لامپکتومی و خارج توده از بافت سینه خود، ساختار مناسب سینه خود را از دست داده اند.

تزریق چربی به سینه و هزینه آن

بهترین مراکز تزریق چربی سینه چه مراکزی هستند؟

انجام عمل تزریق چربی به سینه، عملی کاملا تخصصی بوده و تاثیر بسیار بالایی بر سلامتی افراد دارد و تنها در حیطه وظایف پزشکان و جراحان پلاستیک می‌باشد؛ بنابراین به افراد توصیه می‌گردد در انتخاب مرکز و پزشک مورد نظر خود نهایت دقت را به خرج داده و هرگز به مراکزی که فاقد پروانه و مجوز‌های لازم در این زمینه هست رجوع نکنند. زیرا ممکن است عواقب خطرناکی را برای آن‌ها در داشته باشد.

لازم به ذکر که در طی فرایند تزریق چربی به بافت سینه، مرحله‌ای وجور دارد که به لیپوساکشن معروف است. این فرایند سخت‌ترین و تخصصی‌ترین قسمت تزریق چربی است که فقط و فقط از عهده یک متخصص کاملا حرفه‌ای و برمی آید. هرچند خود عمل تزریق چربی یک عمل تهاجمی نیست، اما عمل لیپوساکشن یک عمل کاملا تهاجمی بوده و باید با حمله به نقاطی از بدن که دارای بافت چربی اضافه می‌باشند چربی مورد نظر برای تزریق تامین گردد.

همانطور که ملاحظه می‌فرمایید فرایند لیپوساکشن یک فرایند سخت و خطرناک هست که حتی گاهی اوقات ممکن است پزشکان و جراحان پلاستیک حرفه‌ای نیز هنگام استخراج چربی بخاطر وقوع برخی اتفاقات … منظره حین مکش چربی از بافت‌هایی که چربی ذخیره دارند غافلگیر شوند.

برخی از پزشکان جراحان پلاستیک تازه کار و کم تجربه عمل تزریق چربی به سینه را همتراز با تزریق ژل می‌دانند، در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه بوده و انجام تزریق چربی علاوه بر اینکه یک کار تخصصی‌تر از تزریق ژل است، نیاز به ابزار آلات مدرن و پیشرفته پزشکی که بسیار هم گران قیمت هستند دارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده به ساده کی میتوان دریافت که تنها کلینک‌های مجهز به ابزار آلات و دستگاه‌های فوق پیشرفته، قادر به ارائه خدمات درست و بی خطر تزریق چربی به بافت سینه می‌باشند.

تزریق چربی به سینه به چه شکل صورت می‌گیرد؟

همانطور که گفتیم، در فرایند تزریق چربی به سینه مرحله‌ای است که در آن ابتدا چربی مورد نیاز جهت تزریق تامین می‌گردد و به نام مرحله لیپوساکشن معرف است.

پس ابتدا جراح متخصص کار بلد و حرفه‌ای یک سری آزمایشات برای بیمار تجویز می‌کند. سپس وضعیت و شرایط بدنی بیمار با گرفتن آزمایشات ذکر شده مشخص می‌گردد. آنگاه جراح با بررسی آزمایشات و مساعد تشخیص دادن شرایط بیمار، اقدام به برداشت بافت چربی از منطقه مورد نظر بدن می‌کند.

تزریق چربی به سینه و هزینه آن

از آنجایی که چربی استخراج شده دارای یک سری ناخالصی‌ها می‌باشد، در محله دوم جراح، چربی‌ها را خالص سازی و استریل کرده و سپس با سرنگ مخصوص به صورت کاملا حرفه‌ای و با احیاط کامل آن را به سینه تزریق می‌کند.

هزینه تزریق چربی به سینه چقدر است؟

بدیهی است که هزینه تزریق چربی در مراکز مختلف می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از هزینه تزریق چربی به سینه لازم است ابتدا به یک متخصص تزریق چربی مراجعه نمایید، تا متخصص پس از بررسی چربی بدن شما و میزان چربی لازم، هزینه انجام تزریق چربی به سینه را با شما در میان بگذارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *