1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

تزیین اتاق نوزاد با ایده های شیک و مدرن

تزیین اتاق نوزاد با ایده های شیک و مدرن

تزیین اتاق نوزاد با ایده های شیک و مدرن

یکی از دغدغه‌های مادران در زمان انتخاب وسایل سیسمونی و چیدمان اتاق، تزیین سیسمونی اتاق نوزاد است. این روزها ایده‌های مختلفی برای تزئین سیسمونی اتاق نوزاد و کودک وجود دارد که بعضی از آنها جالب و متنوع هستند. اگر می‌خواهید دکوراسیون اتاق نوزاد شما به سبک مدرن باشد و از تزئینات شیک و مدرن لذت می‌برید، چند ایده برایتان داریم که می‌توانید بیشتر آنها را به سادگی اجرا کنید. به این ترتیب تزیین اتاق نوزاد به شکل خلاقانه و زیبایی انجام می‌شود و خودتان از اجرای این ایده‌ها لذت می‌برید.

استفاده از قاب گلدوزی برای تزیین اتاق نوزاد

هفته سی‌ام بارداری زمانی است که باید به فکر کامل کردن اسباب و وسایل نوزاد باشید. شاید دراین زمان فکر کنید که استفاده از قاب گلدوزی یک ایده سنتی محسوب می‌شود اما طراحان دکوراسیون داخلی به شما می‌گویند که این ایده کاملاً خلاقانه و مدرن محسوب می‌شود، به شرط اینکه برای پر کردن داخل کارگاه‌های گلدوزی از طرح‌های مدرن و بافت‌های مختلف کمک بگیرید. بهتر است این طرح‌ها با تم قالب سیسمونی نوزاد هماهنگی داشته باشد و در عین حال شلوغ و رنگارنگ نباشد.

تزیین اتاق نوزاد به سبک مدرن

رنگ‌های مکمل برای تزیین اتاق نوزاد

یکی از راه‌هایی که به شیک دیده شدن اتاق نوزاد شما کمک می‌کند، استفاده از رنگ‌های مکمل در کنار هم است. بهتر است رنگ وسایل اتاق نوزاد را به این صورت در نظر بگیرید؛ مثلاً از ترکیب بنفش و زرد، نارنجی و آبی و همینطور سبز و قرمز در کنار هم استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید رنگ اتاق نوزاد ملایم‌تر باشد به جای بنفش یاسی و به جای زرد، لیمویی را انتخاب کنید. به این ترتیب چیدمان اتاق جلوه بیشتری پیدا می‌کند و انتخاب درست رنگ‌ها از سلیقه خوب و مدرن شما خبر می‌دهد.

استفاده از رنگ های مکمل در تزیین اتاق نوزاد

برای تزیین، اتاق نوزاد را شلوغ نکنید

طراحان دکوراسیون داخلی به شما می‌گویند که بهتر است برای داشتن یک اتاق مدرن و شیک، به سراغ خرید هزار قلم سیسمونی نروید. هر چقدر چیدمان اتاق نوزاد شما خلوت‌تر باشد و عناصر انتخابی ساده‌تر باشند، به چیدمان مدرن و مینیمال نزدیک‌تر می‌شوید. علاوه بر این وقتی اتاق خلوت باشد مرتب کردن آن ساده‌تر است و هرج و مرج و نامرتبی در اتاق نوزاد شما حاکم نمی‌شود. پس هنگام تزیین اتاق نوزاد مراقب باشید و از انتخاب کلی وسایل تزئینی و لوازم غیرضروری فهرست سیسمونی نوزاد خودداری کنید.

دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد

سقف اتاق نوزاد را رنگ آمیزی کنید

شاید کمتر دیده باشید که مادرها هنگام تصمیم گیری در مورد دکوراسیون اتاق نوزاد، سقف اتاق را رنگ آمیزی کنند. اما شما می‌توانید به عنوان یک ایده جدید و مدرن، این ایده را در مورد سقف اتاق نوزاد به کار ببرید. یک رنگ مناسب که می‌توانید برای سقف اتاق نوزاد به سراغش بروید، زرد است. طراحان به مادران توصیه می‌کنند که رنگ سقف را به صورت راه راه های زرد رنگ انتخاب کنند. این رنگ از دوران نوزادی برای کودک قابل تشخیص است. علاوه بر این وقتی که نوزاد بر روی تخت می‌خوابد می‌تواند رنگ سقف را به خوبی ببیند و این نوع رنگ آمیزی برایش جذاب است. از این رو اگر می‌خواهید که نوزاد شما در فضای متفاوت و زیبایی به خواب برود، این ایده را در اتاقش اجرا کنید.

رنگامیزی سقف اتاق کودک

برای تزیین اتاق نوزاد به جزئیات توجه داشته باشید

اگر رنگ زرد را برای سقف انتخاب می‌کنید توصیه می‌شود که برای انتخاب پرده به سراغ رنگ آبی بروید. حتی پیشنهاد می‌کنیم که برای ملحفه‌های تخت هم رنگ آبی کمرنگی داشته باشید. به این ترتیب هماهنگی بیشتری در اتاق نوزاد ایجاد می‌شود و توجه به این جزئیات کوچک تأثیرات بزرگی به همراه دارند.

تزیین اتاق کودک به سبک مدرن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *