1402/12/29

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

تغییرات فصلی چگونه بر پوست شما تأثیر می‌گذارد؟

تغییرات فصلی چگونه بر پوست شما تأثیر می‌گذارد؟

تغییرات فصلی چگونه بر پوست شما تأثیر می‌گذارد؟

با تغییر فصل می‌توانید حساسیت‌های پوستی، آکنه، لکه‌های سیاه، آفتاب سوختگی و موارد دیگر را تشخیص دهید. زمانی که وارد فصل گرما می‌شویم یکی از مواردی که برای پوست ما نگران‌کننده می‌شود خشکی پوست است اما این خشکی در واقع می‌تواند کم آبی بدن باشد. ما باید سعی کنیم مشکل را پیدا کنیم و راه حل مناسبی برای درمان آن پیدا کنیم. تغییر فصل روی پوست در سطح سلولی تأثیر می‌گذارد. بنابراین با آمدن تابستان باید بدانید که پوست شما دچار چه تغییراتی خواهد شد.

 

آیا کم آبی بدن باعث خشکی پوست می‌شود؟

پوست خشک نوعی پوست است که فرد با آن متولد می‌شود و برای ترمیم آن به روغن‌های طبیعی نیاز دارد. افرادی که پوست خشک دارند ممکن است از مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و غیره رنج ببرند. کم آبی یک بیماری پوستی است که در آن آب کافی نیست. اگر پوست شما کم آب باشد مشکلاتی مانند حلقه‌های تیره، تیرگی، لکه‌های پوست همراه با خارش و چین و چروک‌های ریز را مشاهده خواهید کرد.

 

چگونه این مشکلات پوستی را درمان کنیم؟

همانطور که گفتیم پوست خشک یک نوع پوست است و بنابراین درمان لازم برای آن وجود ندارد بلکه راه‌هایی برای حفظ سلامت آن وجود دارد. در حالی که کم آبی یک بیماری پوستی است که قابل درمان است کم آبی به معنای کمبود آب بوده و بنابراین نوشیدن آب کافی ضروری است. همچنین می‌توانید مصرف موادی که آب بدن شما را کم می‌کنند مانند کافئین را کاهش دهید. پوست خشک صرف نظر از هر فصلی نیاز به مراقبت و نوازش دارد. می‌توانید یک روتین مراقبت از پوست تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. حتماً از محصولاتی استفاده کنید که چربی و رطوبت پوست شما را تأمین می‌کنند.

 

منبع:

www.news18.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *