1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

طرفدار و دنبال کننده اخبار سلبریتی‌ها باشید یا نه حتما قبول دارید در حال حاضر ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مراسم عروسی دو سلبریتی تقریبا بیش از هر خبر دیگری توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

در این مقاله سراغ تعدادی از مشهورترینِ عروسی‌های سلبریتی‌ها رفتیم و قرار است جرئیات جالبی از این مراسم را با هم مرور کنیم.

دیوید و ویکتوریا بکهام؛ عروسی با تم انیمشن دیزنی

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

دیوید و ویکتوریا بکهام از آن دسته معدود از زوج‌های سلبریتی‌ هستند که با گذشت بیش از ۲ دهه از مراسم ازدواجشان هنوز در کنار هم هستند. دیوید و ویکتوریا در سال ۱۹۹۹ مراسم ازدواجشان را جشن گرفتند و رنگ‌های غالب تالار عروسیِ آن‌ها را رنگ‌های بنفش، سبز و برگاندی(رنگی بین قرمز تیره و قهوه‌ای) تشکیل داده بود.

بعدها مجله هِلو فاش کرد که دلیل استفاده از این رنگ‌ها علاقه عروس و داماد به انیمیشن سال ۱۹۷۳ دیزنی یعنی رابین هود بوده و آن‌ها به خاطر این علاقه تصمیم گرفتند تم کلی مراسمشان را به یاد این انیمیشن انتخاب کنند.


آریانا گراندِ و دالتون گومز؛ راز گوش‌واره‌های تا به تا

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

آریانا گراند در سال ۲۰۲۱ ازدواجش با دالتون گومز را جشن گرفت و در این مراسم گوش‌واره‌های ساخته شده از الماس و مروارید به گوش داشت که محصول دست طراحِ جواهرِ معروف یعنی لورِین شوارتز بود. با این حال ناهماهنگ و نامتقارن بودن این گوش‌واره‌های زیبا توجه بسیاری را جلب کرد.

حالا مجله وگ درباره استایل جواهرات گراند در این مراسم و دلیل پشت آن اطلاعاتی ارائه داده است. نویسنده وگ می‌نویسد:”علاوه بر ست بودن گوش‌واره‌ها با حلقه عروسیِ آریانا و همراهی با سلیقه همیشگی او در فشن، متفاوت بودن گوش‌واره‌ها توجه بسیاری را جلب کرد. ظاهرا تفاوت گوش‌واره‌ها و سرو ته بودن یکی از آن‌ها برای آریانا سمبل بالا و پایین‌های زندگی و البته لذت از زندگی حتی در روزهای سخت بوده و برای او این گوش‌واره‌ها مانند یک یادآوری عمل می‌کرده تا خود واقعیش را هیچ‌وقت فراموش نکند.”


پریانکا چوپرا و نیک جوناس؛ چند میلیون پولکِ ناقابل

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

نیک جوناس و پریانکا چوپرا در سال ۲۰۱۸ مراسم عروسیشان را جشن گرفتند و در این مراسم پریانکا از دو لباس عروس استفاده کرد. لباس دوم پریانکا در این مراسم محصولی از برند رالف لاورن بود که البته حسابی روی آن کار شده بود.

به لباس عروس برند رالف لاورن مفدار قابل توجهی پولکِ مرواریدی اضافه شده بود، به طوری‌که فقط به آستین این لباس ۳۲ هزار پولک دوخته شده بود. به همین ترتیب اگر تعداد پولک‌های دوخته شده روی این لباس عروس و لباس زیرین و البته کت پوشیده شده روی آن را حساب کنیم به عدد قابل توجه بیش از ۲ میلیون پولک مرواریدی می‌رسیم.


جی‌زی و بیانسه؛ عروسی در حضور ۷۰ هزار ارکیده سفید

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

بیانسه و جی‌زی در سال ۲۰۰۸ با هم ازدواج کردند و روز ازدواجشان را در حضور دوستان و آشنایان جشن گرفتند. در تزیین تالار محل این عروسی از ۷۰ هزار ارکیده دِندروبیومِ سفید استفاده شده بود.

ظاهرا این نوع خاص از گل ارکیده، گل محبوب بیانسه است و به همین دلیل برای روز مراسم عروسی در سال ۲۰۰۸، ترتیب انتقال ۷۰ هزار شاخه از این گل از کشور تایلند داده شده بود.


کیم کارداشیان و کانیه وست؛ یک میز مرمر یکپارچه ۷۰ متری

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

کیم کارداشیان و کانیه وست در سال ۲۰۱۴ پیوند ازدواجشان را تا جای ممکن لوکس و مجلل در شهر فلورانسِ ایتالیا جشن گرفتند و در این مراسم مجلل شاید بیش از هرچیز دیگر یک میزِ بزرگِ مرمر جلب توجه می‌کرد.

جالب است بدانید عروس و داماد و مهمانانِ این مراسم روی این میز مرمری قرار داشتند و به همین دلیل شاهد منظره بی‌نظیری از شهر فلورانس بودند. این میز یا سکوی مرمری که از نظر بلندی سه چهارمِ مجسمه آزادی است توسط یک جرثقیل ویژه به محل این مراسم انتقال داده شده بود.


مگان مارکل و شاهزاده هری؛ راز گل‌های دسته‌گل عروس

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

شاهزاده هری و مگان مارکل در سال ۲۰۱۸ در مراسمی رسمی و پر اهمیت از نظر خاندان سلطنتی بریتانیا، با هم ازدواج کردند و جالب است بدانید گل‌های استفاده شده در دسته‌گلی که در دستان مگان قرار داشت را هری شخصا چیده بود.

ظاهرا آقای داماد تمام گل‌های استفاده شده در این دسته‌گل را شخصا از باغ خصوصی قصر کِنسینگتون چیده و در این دسته گل تعدادی از گل‌های محبوب مادرش دایانا را هم استفاده کرده است. گل محبوب دایانا Forget-me-nots یا “فراموشم نکن” نام دارد.


برد پیت و آنجلینا جولی؛ نقش فرزندان در لباس عروس و داماد

برد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۴ مراسم عروسیشان را جشن گرفتند، جشنی که به دلیل موقعیت عروس و داماد به یکی از مهمترین جشن‌های عروسی دنیا تبدیل شد.

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

لباس عروس جولی در این مراسم توسط یکی از خیاطان باتجربه ورساچی به نام لوئیجی ماسی طراحی و دوخته شده بود. بنابه درخواست خودِ جولی، ماسی طراحی این لباس را بر اساس ده‌ها طرحی انجام داد که فرزندان جولی و پیت روی کاغذ کشیده بودند.

در طرف مقابل و البته کاملا تصادفی برد پیت هم به دلیل فراموش کردن و جا گذاشتن پاپیون اصلی لباسش، پاپیون یکی از پسرانش را استفاده کرد تا فرزندان جولی و پیت در لباس عروس و داماد نقش داشته باشند.

زندگی مشترک پیت و جولی در سال ۲۰۱۶ و با درخواست جولی برای طلاق به پایان رسید.


مِرلین مونرو و آرتور میلر؛ حلقه عروسیِ قرضیِ مونرو

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

مرلین مونرو و آرتور میلر در سال ۱۹۵۶ باهم ازدواج کردند. ازدواجی که به دلیل شهرت فراوان مونرو در سینما و البته شهرت میلر در ادبیات، توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرد.

نکته جالب درباره این مراسم عروسی، حلقه‌ای بود که آرتور میلر در زمان اجرای مراسم به مونرو داد. این حلقه ظاهرا حلقه اصلی این زوج نبوده و میلر آن را فقط برای این مراسم از مادرش قرض گرفته بود. سه روز پس از مراسم آرتور میلر حلقه اصلی را جایگزین حلقه قرضی کرد. این زوج مشهور پس از ۵ سال و در سال ۱۹۶۱ از هم جدا شدند.


تام کروز و کیتی هولمز؛ آرزوی کودکی کیتی برآورده شد

جزئیاتی حیرت‌انگیز از مراسم عروسی چند ستاره مشهور

کیتی هولمز و تام کروز در سال ۲۰۰۶ و طی مراسم مجلل و باشکوهی با هم ازدواج کردند و وقتی به مصاحبه‌ای که کیتی هولمز جند سال پیش از این مراسم انجام داده بود نگاه کنیم متوجه می‌شویم که کیتی به آرزوی کودکیش رسیده است.

کیتی در سال ۲۰۰۴ مصاحبه‌ای با مجله سِوِنتین انجام داد و پیش از وجود هر نوع رابطه‌ای بین او و تام کروز در این مصاحبه فاش کرد که آرزوی دوران کودکیش رابطه با تام کروز و جشن گرفتن عروسیشان بوده است. یک سال پس از این مصاحبه رابطه این زوج جلوی دوربین خبرنگاران آغاز شد و سال بعدش آن‌ها در مراسمی با هزینه ۳ میلیون دلاری با هم ازدواج کردند تا کیتی به یکی از آرزوهای کودکیش رسیده باشد.

تام کروز و کیتی هولمز ۶ سال پس از مراسم عروسی و در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *