1402/12/29

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

خوردن میوه چه تاتیری بر درخشان پوست می‌گذارد؟

خوردن میوه چه تاتیری بر درخشان پوست می‌گذارد؟

خوردن میوه چه تاتیری بر درخشان پوست می‌گذارد؟

میوه‌ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان‌هایی هستند که می‌توانند از پوست شما در برابر آسیب در سطح سلولی محافظت کنند. پوست شما هر روز در معرض عواملی مانند رادیکال‌های آزاد، دود سیگار، آلودگی هوا و نور خورشید قرار می‌گیرد. متأسفانه اگر مراقب نباشید همه این موارد می‌توانند باعث آسیب عمیق پوست شوند. خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات به صورت روزانه می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که آنتی اکسیدان کافی در سیستم خود دریافت می‌کنید تا پوست شما بتواند از آسیب ناشی از عوامل خارجی که قبلاً ذکر کردیم محافظت کند. آنتی اکسیدان‌ها به طور خاص به پوست شما کمک می‌کنند تا درخشش طبیعی را که خیلی دوست دارید حفظ کند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند رنگ پوست یکنواخت و پوستی انعطاف‌پذیر داشته باشید.

 

سیب:

سیب یکی از آن میوه‌هایی است که شیرین‌ترین طعم را دارد و فواید زیادی برای سلامتی دارد. سیب سرشار از ویتأمین‌های C و A، منیزیم، پتاسیم، فیبر‌های غذایی و بسیاری از عناصر زمینی دیگر و سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که سلول‌های شما را از رادیکال‌های آزاد در‌امان نگه می‌دارد. علاوه بر این تمام مواد معدنی و ویتأمین‌های موجود در سیب در صورت مصرف منظم پوستی درخشان به شما می‌دهد.

زردآلو:

زردآلو سرشار از ویتأمین‌های A، K، C  است که می‌توان آن را مصرف کرد یا برای داشتن پوستی صاف استفاده کرد. این میوه شیرین از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد مضر محافظت می‌کند. در نتیجه حرکات روده را بهبود می‌بخشد و پوست شما را مانند الماس می‌کند.

 

 انگور:

انگور با ارائه ترکیبی شیرین و خوش طعم برای پوست شما عالی است. این میوه سرشار از رسوراترول (آنتی اکسیدان) است که به محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV خورشید کمک می‌کند. دانه‌های انگور پوست را از درون جوان می‌کند و در نتیجه آن را بی‌عیب و نقص و بدون آکنه می‌کند.

خربزه:

این میوه آبدار سرشار از ویتأمین‌های C، A و K است که به تغذیه پوست شما کمک کرده و آن را بدون آکنه می‌کند. این میوه طعم شگفت‌انگیزی دارد (زمانی که به اندازه کافی رسیده باشد) و دارای خواص ضد التهابی است. اگر می‌خواهید اثر بهتری داشته باشید می‌توانید برای درمان جوش‌ها و آکنه خربزه را مستقیماً روی پوست خود بمالید.

 

منبع:

www.hopscotch.in


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *