1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

داشتن پوستی درخشان و شفاف

داشتن پوستی درخشان و شفاف

داشتن پوستی درخشان و شفاف

انفوزیون پوست( ابریشم) یک درمان لایه‌برداری پوست است که در عین حال سلول‌های مرده پوست را لایه‌برداری می‌کند. لایه‌برداری ابریشم جدیدترین روند مراقبت از پوست است. استفاده از این روش برای بیماری‌های پوستی مانند آکنه، پوست خشک، پیری پوست، هایپرپیگمانتاسیون، پوست‌های کم آب و آسیب دیده مناسب است.

درمان لایه‌برداری ابریشم چگونه انجام می‌شود؟

لایه‌برداری ابریشم یک روش لایه‌برداری است که سلول‌های پوست را در بالاترین لایه‌های پوست که اغلب آسیب دیده‌ترین هستند از بین می‌برد. یک دستگاه لایه‌برداری هندپیس با نوک الماس به همراه یک سیستم القا شده با خلاء برای پاکسازی منافذ و حذف سلول‌های مرده پوست استفاده می‌شود.

لایه‌برداری ابریشم چه فوایدی برای درخشندگی پوست دارد؟

لایه‌برداری ابریشم پوست را کاملاً جوان کرده و آن را درخشان می‌کند. این روش کاملاً بدون جراحی انجام می‌شود. بیماران دارای پوست معمولی، خشک یا مختلط همگی می‌توانند بدون هیچ گونه عوارض جانبی یا درد از آن استفاده کنند. لایه‌برداری ابریشم پوست مرده را از بین می‌برد، آن را آبرسانی می‌کند و به داشتن پوستی شاداب کمک می‌کند. پری، صافی و درخشندگی برای روز‌ها باقی می‌ماند و از آنجایی که این روش باعث جوانسازی سالم پوست می‌شود نگرانی‌های قبلی پوست به حداقل می‌رسد و منجر به پوست درخشان می‌شود.

درخشندگی الماس چیست؟

یک دستگاه پاکسازی پوست شما را لایه‌برداری می‌کند و در عین حال مواد زائد را پاک می‌کند و مواد درخشان‌کننده پوست را با یک سرم سفارشی تزریق می‌کند. اکثر مردم درخشش الماس یا پوست ابریشم را روی صورت، گردن و قسمت بالایی سینه، پشت یا باسن خود می‌بینند. درمان به طور کلی بی‌خطر است و می‌تواند برای انواع پوست استفاده شود. این درمان همچنین می‌تواند در قسمت‌های حساس پوست مانند اطراف چشم و لب‌ها نیز استفاده شود.

قبل از انجام چه اقدامات احتیاطی را باید رعایت کنیم؟

معمولاً پس از دریافت انفوزیون پوستی مقداری قرمزی احساس می‌شود. لایه‌برداری ممکن است باعث شود پوست در مدت کوتاهی پس از درمان حساس شود. توصیه می‌شود پس از درمان از یک ضد آفتاب استفاده شود. لایه‌برداری ابریشم با درخشندگی، شادابی و درخشندگی پوست نتایج فوری را به ارمغان می‌آورد.

 

منبع:

www.healthshots.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *