1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

دلیل عجیب یک مرد برای ازدواج با ۸ زن!

دلیل عجیب یک مرد برای ازدواج با ۸ زن!

در حادثه‌ای عجیب یک عراقی ساکن کردستان عراق ادعا کرد به دلیل رفتارهای همسر اولش مجبور شده است تاکنون هشت بار ازدواج کند.

دلیل عجیب یک مرد برای ازدواج با 8 زن!

به نقل از رسانه‌های عراقی، این مرد ۵۳ ساله اهل شهر اربیل عراق اعلام کرد نمی‌خواهد تنها با همسر اول بیمارش زندگی کند، اما اقدامات و رفتارهای همسر اولش باعث شده است هر هفت ازدواج بعدی‌اش با شکست مواجه شوند.

او که در سال ۱۹۹۴ با همسر اولش ازدواج کرد گفت، ماجرای چندهمسری‌اش از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و طی ۱۵ سال اخیر هفت بار دیگر ازدواج کرده و هفت فرزند دارد.

او معتقد است همسر اولش باعث می‌شود همسران بعدی‌اش پا به فرار بگذارند، و او همچنان مجبور است با همسر اولش که بیمار و در منزل مجاور خانه‌اش زندگی می‌کند روزگار بگذراند.

به گفته دلیر، هرچند تلاش کرده از همسران بعدی‌اش به اتهام سرقت پول و طلا و کلاهبرداری در دادگاه شکایت کند، اما به دلیل آنکه اکثر این ازدواج‌ها به شکل غیررسمی انجام گرفته تاکنون راه به جایی نبرده است.

این در حالی است که خانواده‌های همسرانش هم متقابلاً او را به کلاهبرداری در زمان خواستگاری متهم کرده و مادر یکی از آنها به رسانه‌ها گفت: دخترم در زمان ازدواج ۱۷ ساله بود و بعد از رفتن به خانه شوهرش متوجه شد همسر هشتم این مرد است.

از سویی برخی دیگر نیز به دلیل غیرشرعی بودن بیش از چهار همسری تاکید می‌کنند روحانیون باطل بودن ازدوج دختران‌شان را اعلام کرده‌اند.

گفتنی است بر اساس قانون عراق، در صورت ازدواج مرد با همسر دوم بدون کسب اجازه از همسر اولش مجازات می‌شود.

رئیس اتحادیه علمای دین اربیل هم این اقدام مردم مذکور را حرام و غیرجائز شمرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *