1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

دکوراسیون خانه با رنگ سال ۲۰۱۹

دکوراسیون خانه با رنگ سال ۲۰۱۹

دکوراسیون خانه با رنگ سال 2019

شرکتی به نام پنتون هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال در نظر می‌گیرد. این شرکت اعلام کرده که رنگ سال ۲۰۱۹، مرجانی است. مرجان‌هایی که در زیر آب زندگی می‌کنند به این رنگ دیده می‌شوند. به گفته شرکت پنتون رنگ مرجانی سمبل محبت، گرما حمایت و خوش بینی است و به این ترتیب امید و شور بیشتری را به مردم انتقال می‌دهد. بطور معمول همه ساله بعد از اعلام این رنگ طراحان داخلی برای تغییر دکوراسیون منزل و چیدمان خانه‌ها پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند تا افراد بتوانند دکوراسیونی به روز داشته باشند و برای تغییر دکوراسیون منزل اقدام کنند. البته برای تغییرات دکوراسیون مطابق با مد روزهمیشه لازم نیست که هزینه زیادی صرف کنید. گاهی اوقات با چند تغییر کوچک رنگ سال به خانه شما وارد می‌شود و می‌توانید خانه‌ای شیک و متفاوت داشته باشید.

مرجانی، رنگ سال 2019

رنگ سال ۲۰۱۹ خانه شما را گرم‌تر نشان می‌دهد

در فصل زمستان که هوای بیرون از خانه سرد است، طراحان دکوراسیون داخلی به شما پیشنهاد می‌کنند به کمک رنگ‌های گرم، سرمای هوا را تعدیل کرده و گرمای بیشتری به زندگی‌تان وارد کنید. از این رو توصیه می‌شود که شما هم توصیه طراحان را جدی بگیرید و با اضافه کردن رنگ مرجانی به دکوراسیون داخلی خانه با یک تیر دو نشان بزنید، هم گرمای بیشتری به خانه راه دهید و هم رنگ سال را وارد دکوراسیون خانه کنید. رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده در گروه رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد و می‌تواند انتخاب خانه‌هایی با رنگ خنثی یا سرد را متحول کند.

دکوراسیون منزل با رنگ سال 2019

رنگ سال ۲۰۱۹ با رنگ‌های خنثی هماهنگ می‌شود

رنگ مرجانی به راحتی با رنگ‌های خنثی هماهنگ می‌شود. بطور مثال اگر مبلمان خانه شما خاکستری یا طوسی است با اضافه کردن کوسن‌هایی که رگه‌هایی از رنگ مرجانی دارند دکوراسیون گرم‌تر می‌شود. رنگ سال ۲۰۱۹ با مبلمان سفید هم هماهنگی بسیار خوبی دارد و تغییر رنگ پارچه مبل می‌تواند گرمای زیادی را به فضای خانه شما وارد کند. گاهی اوقات این تغییرات دکوراسیونی کوچک تأثیرات بزرگی به همراه دارند.

رنگ سال 2019 در دکوراسیون منزل

رنگ سال ۲۰۱۹ دکوراسیون کرم و قهوه‌ای را از حالت یکنواختی خارج می‌کند

بیشتر ما ایرانی‌ها به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای علاقه خاصی داریم و در دکوراسیون بیشتر خانه‌ها ردپایی از این رنگ‌ها دیده می‌شود. کرم هم در دسته رنگ‌های خنثی است. اگر دکوراسیون خانه شما یکنواخت شده و از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای خسته شده‌اید وقتش رسیده که با انتخاب رنگ سال ۲۰۱۹ گرمای بیشتری به فضای خانه ببخشید و کاری کنید که شادی و نشاط بیشتری به فضای خانه‌تان وارد شود.

ترکیب رنگ سال 2019 در دکوراسیون منزل

رنگ سال ۲۰۱۹ در کنار آبی آسمانی ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند

رنگ آبی به عنوان مکمل رنگ سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید فضای خانه‌تان تأثیرگذار باشد از پارچه‌هایی به رنگ آبی و مرجانی، در کنار هم استفاده کنید. برای انتخاب روتختی، پرده، کوسن یا رومیزی می‌توانید از ترکیب این دو رنگ کمک بگیرید و به این ترتیب کاری کنید که درخشش دکوراسیون خانه شما بیشتر شود. حتی وارد کردن اشیای تزئینی یا تابلوهای کوچک تأثیر زیادی به همراه دارد.

رنگ سال 2019 و آبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *