1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

دکوراسیون منزلتان را با نردبان تغییر دهید!

دکوراسیون منزلتان را با نردبان تغییر دهید!

 دکوراسیون منزلتان را با نردبان تغییر دهید!

گاهی اوقات به کمک وسایل به ظاهر کم اهمیت می توان ایده‌‌های جالبی را در دکوراسیون خانه خلق کرد. بعضی از این ایده‌‌ها علاوه بر زیبایی، کاربردهای زیادی هم دارند و بویژه برای ایجاد نظم و ترتیب در فضاهای کوچک بسیار ارزشمند هستند. پیشنهاد ما این است که این بار به سراغ نردبان‌‌ها بروید و به کمک آنها ایده های دکوراسیونی متفاوتی ایجاد کنید. به این ترتیب خودتان از تماشای آنچه با دست خود ساخته اید لذت می برید و علاوه بر این مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرید.

گلدان ها را با نردبان سر و سامان دهید

اگر در تراس یا حیاط خانه تعداد زیادی گلدان دارید و فکر می کنید تا حدودی فضای مفید را اشغال کرده‌‌اند یا جلوی دست و پا هستند، وقتش رسیده که با این ایده جالب و مدرن نظم و ترتیب بیشتری ایجاد کنید. کافیست یک نردبان چوبی پیدا کرده ، سپس ساخت چند تخته چوبی طویل را به نجار سفارش دهید. طبقه‌‌های چوبی ساخته شده را بر روی پله هایی قرار دهید که در یک سطح هستند. به این ترتیب طاقچه‌‌هایی بر روی طبقات نردبان ایجاد می‌‌شود. می‌‌توانید این نردبان را رنگ کرده، در فضای مورد نظر قرار دهید و گلدان‌‌ها را روی آن بچینید. این ایده برای خانه‌‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

نردبان گلدان ها

تغییر دکوراسیون آشپزخانه به کمک نردبان

ایده جالب دیگری که می‌‌توانید برای داشتن یک آشپزخانه غیر معمول از آن استفاده کنید این است که یک نردبان رنگ شده را به کمک زنجیر‌‌هایی از سقف آویزان کنید. سپس آویزهایی را بر روی پله های نردبان نصب کنید و ظروف دسته‌‌دار مانند ماهیتابه، قابلمه‌‌های ساده، ظروف مسی و … را از سقف آویزان کنید. اگر خلاق هستید و از طرفی در آشپزخانه فضای کمی در اختیار دارید این ایده شما را کاملا راضی می‌‌کند.

آویزان کردن قابلمه از نردبان

ایده چراغ های آویزان برای تغییر نورپردازی در دکوراسیون خانه

در صورتیکه می خواهید درشب های گرم تابستان در حیاط و تراس خانه استراحت کنید و از طرفی فضای این بخش از خانه کم است، با نصب یک نردبان کوچک و سبک بر روی سقف تراس، این مشکل را حل کنید. سپس جا شمعی های بازیافتی ، انواع جاشمعی های فانوسی یا منابع نور دیگری را به کمک قلاب از این نردبان آویزان کنید تا فضای شاعرانه و زیبایی داشته باشید. در صورتیکه نردبان استحکام کافی دارد می‌‌توانید بر روی آن گلدان‌‌هایی قرار دادهید و داخل شان را با گل های تابستانی زیبایی پر کنید که به صورت آبشار از اطراف آویزان می شوند(مانند اطلسی).

ایده استفاده از نربان بر روی سقف

خانم های تنوع طلب با نردبان جاکفشی بسازند

دسته‌ای از خانم ها هر چقدر هم کفش داشته باشند باز برایشان کم است. این افراد بیشتر مواقع بعد از خرید با مشکل بزرگی روبرو می شوند و آن پیدا کردن جای مناسب برای قرار دادن اینهمه کفش است. یک نردبان می تواند این مشکل را تا حدودی بر طرف کند. کافیست یک نردبان تکی فلزی یا چوبی را تمیز کنید، رنگ بزنید و در جایی از اتاق یا داخل کمد به دیوار تکیه دهید. سپس کفش را از پاشته به پله های نردبان آویزان کنید. می بینید که ایده خوبی برای نظم دادن به کفش‌‌های پاشته بلند ست.

نردبان برای نظم دادن به کفش

تغییر دکوراسیون خانه به کمک دو نردبان

اگر دو نردبان یک شکل و یک اندازه دارید این امکان برایتان وجود دارد که قفسه های بزرگی برای قرار دادن کتاب یا سایراشیای تزئینی در کنار یکی از دیوارهای خانه ایجاد کنید. در این صورت می توانید تخته های بزرگی را بر روی پله ها قرار دهید، بطوریکه فاصله بین دو نردبان را پر کنند. سپس با رنگ آمیزی تخته ها آنها را با سایر عناصر دکوراسیونی هماهنگ سازید. 

قفسه با نردبان

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *