1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

راهنمای خرید سیسمونی اقتصادی و به صرفه

راهنمای خرید سیسمونی اقتصادی و به صرفه

راهنمای خرید سیسمونی اقتصادی و به صرفه

قیمت‌ها به صورت نجومی بالا می‌روند و اگر حواستان به دخل‌وخرجتان نباشد؛ نمی‌توانید از پس زندگی بربیایید. در این میان اوضاع کسانی که منتظر به دنیا نوزاد هستند از بقیه سخت‌تر است. آن‌ها نه تنها باید بتوانند استرس مسائل مالی را مدیریت کنند؛ بلکه باید دست به کار خرید سیسمونی هم شوند. در این مقاله به خصوص برای این دسته از افراد توضیح می‌دهیم استفاده از کدام موارد فهرست سیسمونی به صورت دوم مجاز است و باعث صرفه جویی بیشتر می‌شود.

سیسمونی دست دوم و استفاده از لباس

استفاده از لباس نوزادی دست دوم یکی از بهترین راه‌های پس‌انداز پول است. از آنجایی که نوزادان خیلی سریع رشد می‌کنند و معمولاً بیشتر از یک تا دو ماه سایز یکسانی ندارند؛ بنابراین هیچ کدام از لباس‌های نوزادی خیلی زیاد پوشیده نمی‌شوند و استفاده از آن‌ها مشکلی ندارد. نکته مهمی که در حین این کار باید به آن دقت کنید این است که از امن بودن لباس مطمئن شوید. از انتخاب لباس‌هایی که بند دارند، خودداری کنید چون ممکن است دور سر و گردن نوزاد بپیچد و باعث خفگی‌اش شود. تمام دکمه‌ها، زیپ‌ها و گیره‌های لباس را چک کنید و از امن بودنشان مطمئن شوید. در نهایت می‌توانید بعد از شستن لباس‌ها، آن‌ها را در آب جوش بجوشانید، در آفتاب خشک کنید و بعد مورد استفاده قرار دهید.

لباس نوزادی دست دوم

کلاه و کت گرم برای زمستان

بسته به اینکه فرزندتان در چه فصلی به دنیا آمده و آب و هوای منطقه زندگی‌تان چطور است، به کلاه و کاپشن نیاز پیدا خواهید کرد. قیمت کاپشن نوزادی هم مثل سایر لباس‌های او زیاد است، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم سراغ کاپشن و کلاه دست دوم بروید تا دو سه ماه بعد که فصل سرما تمام شد و سایز نوزادتان تغییر کرد، از هزینه‌ای که کرده‌اید پشیمان نشوید. بعد می‌توانید کاپشن را برای نوزاد بعدی کنار بگذارید.

خرید کفش نوزادی دست دوم

کفش‌ها یکی دیگر از مواردی هستند که می‌توانند در فهرست وسایل سیسمونی دست دوم قرار بگیرند. از آن جایی که برخلاف سایز کوچک‌شان، کفش‌های نوزادی قیمت پایینی ندارند، استفاده از کفش دست دوم برای شما اقتصادی و به صرفه خواهد بود. به خاطر داشته باشید نوزادان نیازی به کفش ندارند؛ اما اگر دوست دارید از فرزندتان با یک جفت کفش نوزادی بانمک عکاسی کنید یا پاهای او را گرم‌تر نگه دارید، سراغ کفش دست دوم بروید.

خرید پارک دست دوم اشکالی ندارد؟

ممکن است خرید یک پارک برای بازی بچه‌های کوچک به نظرتان ضروری نیاید، اما وقتی متوجه خطرهایی که در گوشه و کنار خانه وجود دارد، شوید جور دیگری به قضیه نگاه خواهید کرد. خرید پارک دست دوم برای نوزادان و کودکان در صورتی ایده خوبی است که بعد از سال ۲۰۰۰ ساخته شده باشد، چون استانداردهای ساخت این وسیله از سال ۲۰۰۰ به بعد فرق کرده است و امن‌تر شده است. موقع خرید این گزینه از سیسمونی دست دوم نبود بند داخل یا اطراف آن دقت کنید و مراقب باشید توری دور آن پارگی نداشته باشد. همچنین دقت کنید که سوراخ‌های توری نباید بزرگ‌تر از حدود سه و نیم سانتی‌متر باشد.

کدام اسباب‌بازی را انتخاب کنم؟

اسباب‌بازی‌هایی که در ساخت آن‌ها از موادی مثل سرب استفاده نشده باشد و امن باشند، گران‌قیمت هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اسباب‌بازی عجله نکنید و اول اطرافتان را جستجو کنید. ممکن است فرزندان خواهرتان که حالا بزرگ شده‌اند دیگر نیازی به اسباب‌بازی‌هایشان نداشته باشند. در این صورت این لوازم بازی را به عنوان یکی از موارد مهم سیسمونی دست دوم مورد استفاده قرار دهید. قبل از استفاده دقت کنید به‌هیچ‌وجه سراغ اسباب‌بازی‌هایی که خیلی کوچک هستند یا قطعات کوچکی دارند نروید و حواستان به گزینه‌های شکسته و تیز هم باشد. این موارد هم برای استفاده نوزادان و کودکان امن نیستند.

اسباب بازی فروشی

کالسکه دست دوم

اگر قرار است کالسکه نوزادی دست دوم بخرید، به تاریخ ساخت آن دقت کنید. این تاریخ باید متعلق به بعد از سال ۲۰۰۷ باشد تا در ساخت آن استانداردهای لازم رعایت شده باشد. از خرید کالسکه شکسته، شل یا کالسکه‌ای که یکی از قطعات آن گم شده خودداری کنید. قبل از خرید حتماً با کالسکه دور بزنید و از راحت بودن آن مطمئن شوید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *