1403/02/08

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

رزرو هتل با کودکان به چه صورت است؟ | قوانین مربوط به حضور کودکان در هتل

رزرو هتل با کودکان به چه صورت است؟ | قوانین مربوط به حضور کودکان در هتل

 رزرو هتل با کودکان به چه صورت است؟ | قوانین مربوط به حضور کودکان در هتل

اقامت در هتل همراه با کودکان و نوزادان همواره برای والدین یک مسئله مهم و حساس بوده است. چنانچه بسیاری از والدین که سفرهای کاری، اداری و تفریحی به شهرهای مختلف انجام می‌دهند، همواره نیاز دارند که در محیطی مناسب به همراه کودک و خانواده خود اقامت داشته باشند. با توجه به این نکته انتخاب یک هتل مناسب که دارای امکانات و خدمات برای اقامت به همراه کودکان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سفر با کودکان ممکن است چالش‌های بسیار زیادی برای والدین و همسفران به وجود بیاورد که بی‌شک انتخاب شرایط و امکانات مناسب از بروز این مشکل جلوگیری خواهد کرد. رزرو هتل مناسب برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری از جمله نکاتی است که حتما باید والدین به آن توجه کنند. بسیار بهتر است که قبل از سفر حتما هتل مورد نظر خود را بررسی کرده و از خدماتی که در اختیار شما قرار می‌دهد آگاهی به دست بیاورید. باید توجه داشته باشید که امکانات و مکان‌های مهمی که در اطراف هتل مورد نظر شما قرار دارند از جمله مزیت‌های اقامتگاه شما محسوب خواهند شد.

قوانین پذیرش کودکان در هتل

تقریبا اکثر هتل‌ها امکان پذیرش کودکان و نوزادان را دارند. ممکن است هتل‌ها دارای شرایط خاص و ویژه‌ای برای پذیرش کودکان یک سن خاص را داشته باشند که از اینرو مطالعه شرایط پذیرش هر هتل قبل از رزرو آن یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.

 کودکان نیز مانند مسافران و میهمانان بزرگسال نیاز به ارائه مدرک شناسایی دارند. لازم به ذکر است که با توجه به سن کودک شما و قانون هتل برای پذیرش کودکان،  هزینه اقامت متفاوتی را پرداخت خواهید کرد. بسیاری از هتل‌ها کودکان زیر هفت سال را به‌صورت نیم بها پذیرش می‌کنند و کودکان زیر سه سال نیز در اکثر هتل‌ها به‌صورت رایگان پذیرش می‌کنند.

معرفی هتل های مناسب اقامت کودکان

بسیاری از هتل‌ها اتاق‌های مخصوص بازی کودکان برای راحتی بیشتر والدین و سرگرمی کودکان دارند و اتاق‌ها و سوئیت‌هایی را نیز برای اقامت خانوادگی طراحی و در نظر گرفته‌اند. در میان هتل‌هایی که در شهرهای مختلف کشور وجود دارد هتل‌هایی نیز وجود دارند که با قرار گرفتن در یک محیط مناسب جغرافیایی از شرایط مناسبی برای اقامت همراه با کودکان برخوردار هستند. در ادامه به معرفی هتل‌هایی با امکانات مناسب برای کودکان و هتل‌هایی که محیط جغرافیایی مناسبی برای این نوع اقامت دارند، اشاره خواهیم کرد.

مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان

هتل مزرعه قوها از جمله اقامتگاه‌هایی است که با امکانات و محیط عالی برای سفرهای خانوادگی و همراه با کودکان بسیار مناسب است. این هتل با امکاناتی مانند زمین گلف، مسیر مارپیچ سبز و فضای سبز محیط اطراف اقامتگاه بسیار مناسبی برای حضور کودکان به شمار می‌آید.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی مشهد از جمله هتل‌های دارای شهربازی کودکان در داخل مجموعه اقامتی خود است. این هتل با دستگاه‌های بازی و زمین مناسب بازی برای کودکان از جمله هتل‌هایی است که اقامت با کودکان را بسیار آسان‌تر کرده است.

 

 

مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلائی از جمله اقامتگاه‌های جزیره قشم است که با قرار گرفتن در کنار ساحل دریای خلیج فارس دارای شرایط بسیار مناسب برای اقامت و تفریحات خانوادگی است. این اقامتگاه همچنین از سوئیت‌های دوبلکس هشت تخته برخوردار است که همین موضوع اقامت راحت‌تری را برای سفرهای خانوادگی به همراه دارد.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران از جمله هتل‌های پنج ستاره پایتخت است که با موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، همواره جزء هتل‌های بسیار عالی محسوب می‌شود. این هتل با قرار گرفتن در شمال تهران و نزدیکی به تفرجگاه‌هایی مانند: ولنجک، پیست اسکی توچال و مجموعه سعدآباد از جمله هتل‌های با موقعیت قرارگیری بسیار مناسب به شمار می‌آید.

هتل پارک وی تهران

هتل پارک وی تهران مانند هتل استقلال تهران از جمله هتل‌هایی است با موقعیت قرارگیری و جغرافیایی خود دارای شرایط بسیار مناسب برای اقامت همراه کودکان است. این هتل بسیار عالی با شرایط و امکانات مناسبی که در اختیار مسافران و میهمانان خود قرار می‌دهد به مکان‌هایی مانند: پارک زیبای ملت، ارتفاعات شمیران و مجموعه سعدآباد نیز بسیار نزدیک است.

در این مقاله به معرفی هتل‌هایی که دارای شرایط مناسب برای اقامت همراه کودکان است پرداختیم. برای بسیاری از والدین امکانات و منطقه قرارگیری اقامتگاه بسیار مهم بوده و در اولویت انتخاب آن‌ها قرار می‌گیرد. با توجه به هتل‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانید با توجه به شرایط و موقعیت خود به انتخاب بهترین اقامتگاه برای رزرو بپردازید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *