1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

بیا نی نی/ اگر از آن دسته از افرادی هستید که به نمونه‌های رنگی موجود در دیوار نگاه می‌کنید و نمی‌توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید مطلب خوبی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید. در این مطلب ما در مورد راه‌های غلبه بر این مشکل، انتخاب رنگ درست، و نیز راه‌های مختلف در این زمینه بحث خواهیم کرد.

 ببنید با کدام رنگ راحت‌تر می‌توانید کار کنید. اگر در گذشته نمی‌توانستید رنگ درست را انتخاب کنید احتمالا از آن دسته از افرادی هستید که کار‌ها را از آن‌چه هست سخت‌تر می‌گیرید. کار کردن با بعضی از رنگ‌ها مانند صورتی کار دشواری است. کار کردن با رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، بژ، و قهوه‌ای ملایم و نیز رنگ آبی نقره‌ای و کم‌رنگ بسیار لذت‌بخش و راحت است پس آن‌ها را انتخاب کنید.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

دلیلی ندارد از رنگ‌های مختلف استفاده کنید. این اجازه را به خودتان بدهید که فقط از یک رنگ مانند رنگ سفید استفاده کنید. رنگ سفید سرزنده و کلاسیک است و کار کردن با آن راحت است و در ضمن با هر چیزی هماهنگ می‌شود. اگر برای مدت زیادی است که در انتخاب رنگ دخالتی نمی‌کرده‌اید اکنون زمان آن فرارسیده است.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

از قرار گرفتن در جلوی قفسه‌های رنگ‌های بی‌شمار دوری کنید. بعضی از فروشگاه‌ها دارای قفسه‌هایی پر از رنگ هستند. قطعا چنین فروشگاه‌هایی برای شروع کار شما مناسب نیستند.

در نگاه اول قرار گرفتن در مقابل هزاران رنگ جذاب به نظر می‌رسد، اما معمولا نتیجه خوبی دربرندارد. به جای این کار با آگاهی کامل از رنگ مورد نظر خود وارد این فروشگاه‌ها شوید.

آن‌چه می‌خواهید را به دقت پیگیری کنید و از اتاق مورد نظر خود عکس بگیرید تا هنگامی که وارد فروشگاه می‌شوید انتخاب‌های شما محدود شوند.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

به سطوح موجود توجه کنید. اگر به دنبال رنگی برای آشپزخانه، حمام، و یا اتاق دیگری از خانه هستید که همان سطح رنگی وجود دارد از آن شروع کنید.

برای مثال، اگر سطحی در خانه شما وجود دارد که به دنبال چنین رنگی هستید از آن عکس بگیرید تا وقتی وارد فروشگاه می‌شوید بتوانید رنگ مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

از اتاق کوچکتر شروع کنید. اگر تعداد اتاق‌هایی که باید آن‌ها رنگ کنید زیاد است و شما را گیج کرده است از کوچک‌ترین اتاق آغاز کنید.رنگ مورد نظر خود را براساس سطحی در اتاق یا تکه‌ای پارچه انتخاب کنید و کار را شروع کنید.وقتی این کار به پایان رسید اعتماد به نفس بیش‌تری پیدا می‌کنید و می‌توانید کار‌های بعدی را بهتر انجام دهید.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

از منابع دیگر برای انتخاب رنگ استفاده کنید. می‌توانید رنگ مورد نظر خود را از طریق مجلات، وب سایت‌ها، و یا سایت چیدانه انتخاب کنید. برای این‌کار کافی است در گالری عکس چیدانه عکس‌ها با ترکیب رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و عکس مورد نظر خود را به فهرست علاقه مندی‌ها اضافه کنید سپس رنگ‌های موجود در عکس‌ها را به خانه خود بیاورید.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

همیشه قبل از هر کاری رنگ را امتحان کنید. سعی کنید دقیقا از همان رنگی که می‌خواهید استفاده کنید و دقت کنید که رنگ‌های مات با رنگ‌های براق بسیار متفاوت هستند حتی اگر رنگ‌مایه شما یکسان باشد. قبل از هر کاری رنگ مورد نظر را امتحان کنید تا از کار نهایی خود مطمئن شوید.

رنگ مناسب خانه شما چیست؟

کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. بسیاری از طراحان، دکوراتورها، و متخصصان رنگ مشاورین بسیار خوبی در زمینه رنگ هستند و می‌توانند کار شما را بسیار راحت کنند. فقط کافی است با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

منبع:تالاب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *