1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

رنگ های خنثی بهترین بوم در دکوراسیون داخلی

رنگ های خنثی بهترین بوم در دکوراسیون داخلی

رنگ های خنثی بهترین بوم در دکوراسیون داخلی

رنگ های خنثی خیلی کسل کننده نیستند. انتخاب یک طرح دکوراسیون خنثی از راه های مختلفی می تواند برای شما سودمند باشد. آنها می توانند بوم رنگی باشند که به شما این آزادی را بدهند تا با پارچه و لوازم جانبی با رنگهای جسورتر و واضح تر آزمایش کنید یا استفاده از رنگهای خنثی روشن تر به اتاق شما فضای باز و تمیزتری می بخشد. رنگ‌های خنثی خاموش یا تیره می توانند ظاهری دنجتر اما ساده داشته باشند.

رنگ های خنثی چیست؟

در زمینه طراحی داخلی معنای خنثی بدون رنگ است. به نظر می رسد که مواد خنثی مانند بژ، عاج، مایل به قرمز، سیاه، خاکستری و سایه های سفید بدون رنگ هستند. اما در بسیاری از کاربردها این رنگ ها اغلب دارای زیر رنگ هستند. هنگام تطبیق رنگ ها یا انتخاب رنگ از این رنگ های زیرین آگاه باشید. به عنوان مثال بژ ممکن است دارای ته رنگ صورتی، قهوه ای مایل به قرمز، طلایی یا خاکستری باشد که باعث ایجاد رنگ خاکستری می شود. رنگ سفید ممکن است کمی از عاج، زرد مایل به آبی یا هلویی باشد. از خنثی ها می توان به دو روش اساسی در دکور استفاده کرد.

 

اتاق کاملاً خنثی چه رنگی است؟

اگر می خواهید ظاهری کاملاً خنثی داشته باشید رنگ های مختلفی از همان رنگ را برای ظاهری درجه یک و پیشرفته لایه بندی کنید. این نوع رنگ بندی لایه ای به شما اجازه می دهد هر چوبی مانند کف، روکش، تیرچه، محیط شومینه، قاب پنجره ها و حتی آجر یا سنگ در اتاق کم اهمیت اظهارات گرمی داشته باشد. برای انتخاب رنگهای هماهنگ پیشنهادهای خانواده را دنبال کنید:

  • سایه روشن تری را برای دیوارها با روکش تیره تر انتخاب کنید
  • یک فرش رنگی انتخاب کنید که کفپوش چوبی را تکمیل کند اما همچنین سایه ای تاریک تر از دیوارها باشد تا مبلمان برجسته شود
  • فرش را در سایه ای تیره تر از دیوارها انتخاب کنید

رنگهای خنثی به عنوان پس زمینه انتخاب می شوند:

رنگ خنثی را براساس رنگ های دیگری که می خواهید استفاده کنید. میزان نور طبیعی اتاق را برای دیوارهای روشن تر یا تاریک تر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دیوارهای تیره اتاق را تاریک و باعث می شود فضای اتاق کوچکتر شود و همچنین تاریک تر شود، خصوصاً اگر نور طبیعی کمی وجود داشته باشد. بنابراین اگر اتاق شما بزرگ است می توانید تمام گزینه ها را در نظر بگیرید. اگر رنگ خاکستری را دوست دارید سایه ای گرم ایجاد کنید. سایه های سفید نیز همین است. اتاق را با یک مبل و صندلی های آبی تیره که با نوار عاج، مروارید و سرمه ای پوشانده شده چیدمان کنید.

 

منبع: www.thespruce.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *