1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

روش‌های تخصصی کاشت مو، چیست؟

روش‌های تخصصی کاشت مو، چیست؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که روش‌های تخصصی کاشت مو چیست؟

سوال : روش های تخصصی کاشت مو چیست؟

پاسخ : ریزش مو از جمله مشکلات فراگیری است که بسیاری از افراد حتی در سنین پایین درگیر آن هستند و برخلاف باور عموم که فکر می کنند ریزش مو تنها در آقایان اتفاق می افتد، خانم ها نیز می توانند درجاتی از ریزش مو و نازک شدن موها را تجربه کنند. البته ریزش روزانه هفتاد تا صد تار مو کاملا طبیعی است، اما داستان از جایی شروع می شود که ریزش مو شدید، بی بازگشت و درد سرساز می شود، اعتماد به نفس افراد را پایین می آورد و روی روابط اجتماعی تاثیر می گذارد.

برای آگاهی بیشتر از روش های تخصصی کاشت مو به سراغ خدمات زیبایی لئورا رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به خدمات زیبایی لئورا یا دریافت نوبت از خدمات زیبایی لئورا کلیک کنید.

روش‌های تخصصی کاشت مو، چیست؟

روش های کاشت مو

کاشت مو FUT :

این روش یکی از قدیمی ترین روش های اولیه کاشت موی سر بود که در آن فرد با استفاده از مقدار زیادی دارو بیهوش می کردند. بخش هایی از پوست پشت سر که دارای بانک موی مناسبی بود، از جا بریده شده و در نواحی جلوی سر که دچار ریزش مو و یا طاسی شده بود، پیوند زده می شد. این روش عوارض جانبی زیادی از جمله کم بودن تعداد گرفت های کاشته شده، بیهوشی، درد های پس از عمل، بجا ماندن خط بخیه کاشت مو (اسکار مو) بود. از این رو پس از مدتی روش های جدیدتری جهت درمان ریزش مو و کاشت موی سر مورد استفاده قرار گرفت.

کاشت مو FIT :

پس از مدتی روش کاشت مو FIT توسط محققان و کارشناسان علم کاشت مو عرضه شد که از روش FUT بهتر بود و تعداد گرفت های کاشته شده و نتیجه نهایی کاشت مو بسیار بهتر بود اما این روش هم معایب خاص خود را داشت مانند دوران نقاهت، نیاز به استراحت بعد از عمل، خونریزی، نیاز به جلسات مکرر، تورم در برخی نواحی سر و… که همه اینها موجب شدند این تکنیک هم پس از مدتی از رونق بیفتد. در این تکنیک کاشت مو، تارهای مو از بخش هایی از نواحی مختلف پشت سر جهت پیوند زدن به نواحی دچار ریزش، کنده و در آنجا پیوند زده می شد. در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت مو FUT بود.

کاشت مو BHT :

این روش مشابه روش های دیگر بود با این تفاوت که در این تکنیک کاشت موی سر، از نواحی دیگر بدن موها کنده و به نواحی از سر که دچار طاسی یا ریزش مو شده بودند، پیوند زده می شد. این روش هم عوارض و معایب خاص خود را داشت و بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر نداشت.

کاشت مو SUT :

این روش کاشت موی سر، در حال حاضر بهترین روش است که برای بسیاری از مراجعه کنندگان و افرادی که دچار مشکل ریزش موهای سر شده اند، بکار گرفته می شود. این روش دارای کمترین عوارض است و عمل جراحی آن بسیار ساده و بی دردسر صورت می گیرد. نتایج عمل ماندگار و عالی بوده و این روش امروزه در بهترین کلینیک های کاشت مو در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف روش های قبلی که عمل به صورت دستی انجام می شد، در این روش از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.

جدیدترین و کامل ترین روشی که برای کاشت موی سر تاکنون معرفی شده است، کاشت مو به روش sut نام دارد. در این روش تا ۱۴۰۰۰ تاری موی واقعی را می توان کاشت کرد و بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی و دوران نقاهت می باشد از مزایای این روش انجام کاشت مو با دستگاه اتوماتیک می باشد و حتی رکورد کاشت ۶۰ تار مو در یک سانتی متر بنام این روش ثبت شده است.

روش‌های تخصصی کاشت مو، چیست؟

نتایج کاشت مو

ممکن است که در هفته‌های دوم یا سوم بعد از کاشت گرافت‌ها به صورت پراکنده رشد کنند و خود را نشان دهند؛ اما معمولا این موها بعد از گذشت یک ماه می‌ریزند. اصلا نگران نباشید! این نشانه بسیار خوبی است و ثابت می‌کند که موهای کاشته شده در شرایط خوبی به سر می‌برند. بعد از ریزش اولیه که معمولا تا ۳ ماه طول می‌کشد، رشد مجدد موها آغاز خواهد شد. در این مرحله موها کاملا دائمی هستند و کم‌کم نتایج اصلی ظاهر می‌شوند.

با گذشت حدود ۹ ماه از کاشت مو، بخش زیادی از گرافت‌ها رشد کرده‌اند و موها تقریبا یکدست خواهند شد. نهایتا بعد از گذشت ۱ سال موها کاملا یکدست شده‌اند و دیگر کسی متوجه نمی‌شود که شما روزی موهای سر خود را از دست داده بودید.
کاشت مو نتایج دائمی و ماندگاری را به همراه دارد، به خصوص اگر توسط پزشک باتجربه انجام شود و خود فرد تمام نکات گفته شده توسط پزشک را عینا رعایت کند. از آن جایی که فولیکول ها از نواحی برداشته می شوند که نسبت به ریزش مقاوم هستند، نتایج ایده آلی را شاهد خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *