1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

زن متولد دی را بر اساس چیدمان خانه‌اش بشناسید

زن متولد دی را بر اساس چیدمان خانه‌اش بشناسید

زن متولد دی را بر اساس چیدمان خانه‌اش بشناسید

دکوراسیون خانه هر شخصی می‌­تواند ابعاد پنهان شخصیت او را فاش کند. کافی است به گوشه و کنار خانه‌­اش سری بزنید، رنگ‌­ها و چیدمان خانه­‌اش را زیر ذره­‌بین ببرید و به جزئیات عناصر خانه یک دی‌ماهی بیشتر توجه داشته ­باشید. به‌این‌ترتیب بدون نیاز به رمل و اسطرلاب می‌توانید مثل یک فرد حرف‌ه­ای فال او را برایش بخوانید و طالع بینی یک دی‌ماهی را به شیوه متفاوتی بازگو کنید.

طرفدار ظرف و ظروف مادربزرگ‌­ها هستند

آن دسته از خانم‌های دی‌ماهی که در دوران میان‌سالی به سر می‌­برند، به اشیا عتیقه علاقه زیادی دارند. درنتیجه با ورود به خانه­‌شان و توجه به گوشه و کنار خانه عتیقه­‌جات جالب و زیبایی را می­‌بینید و ممکن است از این موضوع به وجد بیایید. به‌هرحال خوش‌سلیقگی در خون دی‌ماهی‌هاست و این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند خانه­‌ای شبیه موزه داشته باشند. علاوه بر این زنان متولد دی اشیایی که از مادر و مادربزرگشان برجای مانده را با دقت و وسواس زیادی حفظ می‌کنند و مراقب هستند که چینی‌های گل‌سرخی قدیمی‌شان لب پر نشود. این توجه به حفظ اشیا قدیمی سبب می‌شود که با ورود به خانه یک دی‌ماهی سرشار از احساسات نوستالژیک شوید، در یک‌چشم بر هم زدن به گذشته‌های دور سفر کنید و شما هم خاطرات زیبایی را از آن دوران به یاد بیاورید.

دی‌ماهی‌ها از سبک و سیاق مینیمال خوششان می‌آید

خانم­‌های دی‌ماهی که شامل دختران جوان و امروزی هستند سعی می‌کنند خانه‌شان را به سبک مینیمال تزئین کنند. مینیمال سبکی از چیدمان خانه است که طراحان سعی می‌کنند با کمک کمترین عناصر و اجزای دکوراسیونی و به‌دور از شلوغی، خانه را تزئین کنند. به‌عبارت‌دیگر مینیمال سعی می‌کند که همه‌چیز در خانه خلاصه و ساده باشد که البته این خلاصه‌سازی می‌تواند با ظاهری شیک و مدرن همراه شود. رنگ‌های خاموش، مبلمان مدرن و وجود جاهای خالی زیاد در فضای خانه سبکی است که بیشتر خانم‌های دی‌ماهی امروزی آن را می‌پسندند و از تابلوهای مدرن زیاد استفاده می‌کنند. البته توصیه طراحان این است که به‌طورکلی خانم‌های دی‌ماهی در هر گروهی که باشند، باید که از افراط ‌و تفریط خودداری کنند. ساعت قدیمی پدربزرگ، مبلمان چوبی کلاسیک چرمی، کابینت‌های کلاسیک و چینی­‌های یکدست ازجمله وسایلی هستند که جز ثابت خانه بعضی از دی‌ماهی‌ها به شمار می‌روند.

از برندها خرید می‌کنند

خانم‌های متولد دی‌ماه را بیشتر وقت‌ها در میان فروشگاه‌­ها و برندهای معروف و معتبر می‌توانید پیدا کنید. طالع­‌بینی ماه تولد این افراد نشان می­‌دهد حتی اگر پول کافی در اختیار نداشته باشند بازهم ترجیح می‌دهند که اجناس موردنظرشان را در فروشگاه­‌های معتبر نشان‌کرده و در زمان حراجی‌ها برای خرید اقدام کنند. در هر شرایطی از خرید کردن لذت می‌برند و در کمد لباسشان انواع و اقسام لباس‌های مختلف پیدا می‌شود. بیشتر مواقع رنگ‌های تیره را انتخاب می‌کنند اما طراحان مد به این افراد توصیه می‌کنند که با انتخاب رنگ‌های روشن و گرم، نشاط و سرزندگی بیشتری را به زندگی‌شان راه دهند.

زن دی‌ماهی بسیار نوستالژیک است

طالع­‌بینی متولدین دی‌ماه نشان می­‌دهد که این افراد مدام در حال و هوای گذشته هستند و به همین دلیل عکس‌های خانوادگی قدیمی را در گوشه و کنار خانه یا روی در یخچال خانه‌شان زیاد می‌بینید. حتی افتخارات زندگی خودشان و فرزندانشان را به دیوار می‌زنند و معمولاً تا سالیان سال نگه می­‌دارند. اجتماعی و مهمان‌­نواز هستند و تلاش می­‌کنند اتاق نشیمن و پذیرایی گرم و صمیمانه‌ای ایجاد کنند تا اسباب رفت‌وآمد مهمانان، دوستان و خانواده فراهم شود.
 

بیشتر از راحتی به‌ظاهر خانه اهمیت می‌دهند

گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که یک خانم دی‌ماهی راحتی خودش را فدای شیکی و زیبایی خانه کند. اینجاست که زنگ خطر به صدا درمی‌آید و هشداری است که به دی‌ماهی‌ها گوشزد می‌کند مراقب سلامتی و آرامش خودشان و خانواده باشند. به‌طور مثال ممکن است خانه یک زن متولد دی‌ماه مانند عکس مجله‌های مد و دکوراسیون به نظر برسد اما به‌اندازه کافی راحت نباشد. ازاین‌رو اگر می‌بینید که بالش یا کوسن‌های راحتی ندارید، صبح‌ها با کمردرد از خواب بیدار می‌شوید یا کمی افسرده به نظر می‌رسید وقتش رسیده که دست‌به‌کار شوید و برای تغییر دکوراسیون خانه در همین ماه اقدام کنید. به ­این ترتیب با توجه به طالع­‌بینی ماه تولد­تان می‌­توانید زندگی دکوراسیون زیباتر و آسایش بیشتری داشته­ باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *