1403/02/15

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

برای بسیاری از مردم، آنجلینا جولی بسیار فراتر از یک بازیگر بااستعداد است. تمام کارهایی که او برای ایجاد تغییر مثبت در دنیا انجام می‌دهد، نشانگر قلب مهربان اوست. اما جدا از کارهای خیریه و از خود گذشتگی های او، ما می‌توانیم از این زن زیبا درس‌هایی را در رابطه با استایل یاد بگیریم. آنجلینا جولی چه زمانی که در مراسم جوایز اسکار حاضر می‌شود و چه زمانی که برای خریدهای روزانه به خیابان می‌رود، همیشه ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد و نمی‌شود از او چشم برداشت.

ما لباس‌های آنجلینا جولی را به دقت مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بفهمیم او از چه قوانینی پیروی می‌کند که همیشه ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت به چه نتایجی دست پیدا کرده‌ایم.

کفش‌های هم‌رنگ پوست

آنجلینا جولی معمولاً کفش‌های هم‌رنگ پوست می‌پوشد؛ گاهی کفش‌های پاشنه‌بلند به رنگ بژ که آن‌ها را با لباس‌های شب ست می‌کند و گاهی هم کفش‌های سبک و راحتی بژ که معمولاً از آن‌ها در سفر استفاده می‌کند. این ترفند، ساده اما هوشمندانه است: کفش‌هایی با رنگ نزدیک به پوست موجب می‌شوند پاهای شما بلندتر به نظر برسند و با رنگ پوست شما تلفیق می‌شوند. برای بهره‌گیری از این ترفند باید به دنبال کفش‌هایی باشید که رنگ آن‌ها به رنگ پوست شما نزدیک است.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

استفاده از رنگ‌های مشکی، سفید و رنگ‌های پاستلی

یکی دیگر از عواملی که باعث شده آنجلینا جولی در هر شرایطی خوش استایل باشد، رنگ لباس‌هایی است که او انتخاب می‌کند. کمتر پیش می‌آید که او را با لباس‌هایی ببینیم که خیلی رنگی هستند یا رنگ روشنی دارند. بیشتر اوقات او لباس‌هایی کلاسیک با رنگ مشکی یا سفید می‌پوشد یا از لباس‌های خاکستری، بژ یا لباس‌هایی با رنگ‌های پاستلی استفاده می‌کند. این رنگ‌ها زیبایی طبیعی آنجلینا جولی را بیشتر منعکس می‌کنند و موجب می‌شوند او در هر شرایطی خوش‌لباس باشد.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

لباس پوشیدن به سبک زنان قدرتمند

وقتی مبحث لباس پوشیدن زنان قدرتمند یا اصطلاحا Power dressing مطرح می‌شود، آنجلینا جولی بسیار الهام‌بخش است. اصطلاح power dressing به معنای لباس پوشیدن به حالتی است که به زنان کمک می‌کند در جنبه‌های شغلی، حرفه‌ای و سیاسی، قدرت خود را منعکس کنند. جولی به خوبی می‌داند که در دنیای قدرت، سیاست و تجارت چه جلوه‌ای از خود نشان دهد. او برای دستیابی به این اهداف، دامن یا کت با شلوارهای پارچه‌ای می‌پوشد و آن‌ها را با اکسسوری‌های ساده و مینیمالیستی ست می‌کند. او گاهی از این استایل برای مراسم‌های فرش قرمز هم استفاده می‌کند، اما در این مواقع به جای کت‌های رسمی و اداری، بلوزهای جذاب ابریشمی می‌پوشد.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

میکاپ مناسب

تکنیک میکاپ مورد علاقهٔ آنجلینا جولی، خط چشم نازک، آرایش چشم اسموکی، مژه های بسیار بلند و البته پوست سالم و درخشان است. برای رژ لب، او از رنگ‌های قرمز آلبالویی، زرشکی، صورتی روشن و مرجانی استفاده می‌کند. ترکیب پوست درخشان، لب های قرمز، چشم‌های اسموکی و آرایش موی کمی نامرتب، استایل منحصر به فرد آنجلینا جولی را شکل می‌دهد؛ استایلی که باعث شده او به هر جایی که وارد می‌شود، توجه همه را به خود جلب کند.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

جواهراتی که زیبایی او را برجسته می‌کنند

در زندگی روزمره و مناسبات کاری، جولی عاشق انداختن گوشواره‌های ساده و زیباست، اما وقتی نوبت به مراسم‌های فرش قرمز می‌رسد، او همه را شگفت‌زده می‌کند. او برای این که لباس‌های شب خود را کامل کند، معمولاً از گوشواره‌های باریک و بلندی استفاده می‌کند که روی شکل چشم‌های او تأکید می‌کنند و باعث می‌شوند گردن او بلندتر به نظر برسد. در سال ۲۰۰۹، جولی در مراسم اسکار یک جفت گوشوارهٔ گلابی مانند زمردی انداخته بود که همه را شگفت‌زده کرد.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

اما این تنها موقعیتی نبود که انتخاب اکسسوری جولی سروصدای زیادی به پا کرد. در سال ۲۰۲۱، این بازیگر با یک اکسسوری غیرمعمول روی فرش قرمز حاضر شد و تمام توجهات را به خود جلب کرد – این اکسسوری یک چین کاف طلایی بود؛ نوعی از اکسسوری که به لب و چانه وصل می‌شود.

لباس شب بی‌نقص

«الهه ی یونانی» شاید بهترین تعبیر از استایل فرش قرمز مورد علاقهٔ آنجلینا جولی باشد. این هنرپیشه معمولاً لباس‌های بلندی را انتخاب می‌کند که باعث می‌شوند او حتی باریک تر از چیزی که هست به نظر برسد. این لباس ها معمولاً دارای کمر تنگ و تنها یک شانه می باشند و معمولاً در قسمت بالا تنه دارای تا خوردگی، و در قسمت پایین تنه کاملا صاف هستند؛ لباس‌هایی با پارچه ی ابریشمی زیبا و یا لباس‌هایی که با کریستال یا سنگ تزئین شده اند. اگر به لباس‌های فرش قرمزی جولی در طول سال های گذشته نگاه کنیم، تنوع فوق‌العاده‌ای از پارچه ها و رنگ‌ها را مشاهده می کنیم، اما این استایل «الهه ی یونانی» همیشه جزو انتخاب های او بوده است.

شش درس خارق‌العاده استایل که از آنجلینا جولی یاد گرفته‌ایم

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *