با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز بسیاری از خانم های شیک پوش به فکر ست کردن لباس های خود می افتند. برای ست کردن لباس های پاییزی،انتخاب شلوار و هماهنگ نمودن آن با سایر لباس ها اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید در این فصل زیبا جزو خوش تیپ ترین ها باشید، با این بخش از دنیای مد بیا نی نی همراه شوید.

لگ یا شلوار چرم؛ برای تیپ خونگی و باشگاه
شلوار چرم زنانه یکی از شیک‌ترین لباسهایی است که خانم‌ها می توانند برای پاییز انتخاب نمایند و با لباس های خود ست کنند. پوشیدن شلوار چرم با لباس های اور سایز درخشندگی لوکسی به استایل شما می‌دهد، اگر در باشگاه به این استایل، کتانی بنددار نیز اضافه کنید، جذابیت را در استایل خود به کمال رسانده اید.

شلوار بگ
شلوار بگ یکی از شلوارهای راحتی است که در سال‌های اخیر هم در استایل رسمی و هم استایل اسپرت مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. اگر به استایل های کژوال و اسپرت علاقه مند هستید؛ می‌توانید به راحتی شلوار بگ را با هودی به همراه کتانی ست کنید.

شلوار راسته
شلوار راسته برای همه فصول و استایل های مختلف قابل استفاده است. برای فصول سرد سال می توانید شلوار راسته جین را با ژاکت بافت ست کنید. این شلوار برای ست کردن با بارانی و کفش های چرم در ست های پاییزی مناسب است. می‌ توانید این مدل شلوار‌ را با بوت و نیم بوت بپوشید اما اگر استایل کژوال دارید، بهتر است با اسنیکر‌ یا کتونی‌ بپوشید.
 این نوع شلوار که از بالا تا پایین به یک اندازه می باشد، پاییز امسال جزو ترندهاست و شما می توانید آن را با لباس های پاییزی و زمستانی خود ست کنید.

شلوار جاگر
شلوارهای جاگر که پارچه آن درست در بالای مچ پا جمع می‌شود، در اصل برای ورزش ساخته شده اند اما به دلیل راحت و جذاب بودن آن در استایل های مختلف نیز از آن استفاده می شود. شلوارهای جاگر یکی از بهترین شلوارها برای داشتن استایل کژوال هستند. این نوع شلوار را می توانید با ژاکت یا سویشرت، کاپشن و بارونی، کت جین، هودی نیز ست کنید.