1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

قیمت نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی اتوماتیک

قیمت نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی اتوماتیک

اولین مکانی که نوزاد بعد از سپری کردن ۹ ماه در شکم مادر در آن می‌خوابد، گهواره یا نی نی لای لای است. پس باید تا حداکثر ممکن، راحت و امن باشد و کودک تازه به دنیا آمده شما بتواند با کمک آن به دنیای واقعی بیرون از شکم مادر عادت کند. انواع مختلفی گهواره وجود دارد که در این بین، نی نی لای لای اتوماتیک به دلیل قابلیت‌های زیاد خود طرفداران بسیاری دارد.

انواع مختلفی گهواره وجود دارد که در این بین، نی نی لای لای اتوماتیک به دلیل قابلیت‌های زیاد خود طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله با قیمت نی نی لای لای اتوماتیک آشنا می‌شوید. 
قبل از توضیح درباره نی نی لای لای اتوماتیک لازم است بدانیم اصلاً برای چه گهواره می‌خریم.

                                     نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی برقی

مزایای خرید گهواره چیست؟

استفاده از گهواره به جای خواباندن کودک روی رختخواب یا همراه والدین در تخت، مزایای بسیاری دارد.

نوزادی که تازه متولد شده، پیش از این عادت کرده است که به مدت ۹ ماه در شکم مادرش تکان تکان بخورد. در نتیجه بعد از تولد، گهواره می‌تواند این تکان تکان خوردن را برای نوزاد شبیه‌سازی کند و نی نی لای لای اتوماتیک می‌تواند به صورت خودکار این عمل را انجام دهد. این حرکت آرام و پیوسته باعث می‌شود کودک احساس امنیت و آرامش کند و به طور طبیعی خوابش ببرد.

این نی نی لای لای هم‌چنین تعادل کودک را تحریک می‌کند که زمینه‌ی رشد مهارت‌های حرکتی آینده او می‌باشد. همه‌ی این ویژگی‌ها در کنار هم باعث می‌شود گهواره بهترین گزینه برای خوابیدن و استراحت کردن کودک بعد از تولد باشد.

                                     نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی برقی

البته استفاده از نی نی لای لای اصلاً به این معنی نیست که کودک را از خود دور کنید. بلکه توصیه می‌شود تا سه ماهگی با نوزاد در یک «اتاق» بخوابید؛ کودک در گهواره و شما روی تخت خود!

یکی از چالش‌های مراقبت از نوزاد این است که نمی‌توانید به اندازه  کافی بخوابید و در عوض همیشه باید مراقب کودک تازه به دنیا آمده‌ی خود باشید. به همین دلیل بعضی از والدین، کودک را پیش خود در تختخواب می‌خوابانند. که البته راه حل بدی هم نیست اما به شرط این که کودک بین پدر و مادر قرار نگیرد. زیرا خطرناک است و امکان دارد کودک آسیب ببیند و متخصصین نیز چنین کاری را توصیه نمی‌کنند. به هر حال کودک نیز مثل والدین خود نیاز به فضای کافی برای خواب دارد و ۳ نفره خوابیدن روی تخت ۲ نفره فکر خوبی نیست.

اگر می‌خواهید حین خواب حواس‌تان به کودک خود باشد، می‌توانید او را در گهواره بخوابانید و گهواره را در نزدیکی خود قرار دهید. با این روش می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

اگر می‌خواهید حین خواب حواس‌تان به کودک خود باشد، می‌توانید او را در گهواره بخوابانید و گهواره را در نزدیکی خود قرار دهید. با این روش می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی هم بدون این که لازم باشد از تخت بلند شوید، کودک خود را آرام کنید و به او شیر بدهید و هم دیگر نگران آسیب دیدن کودک در حین خواب نباشید. هم‌چنین می‌توانید نی نی لای لای اتوماتیک بخرید که دیگر حتی لازم نباشد خودتان گهواره را تاب دهید.

اگر گهواره کوچک شود چکار کنیم؟

کودک در ماه‌های اول تولد به سرعت رشد می‌کند و بعد از ۶ ماه گهواره برایش کوچک می‌شود. درنتیجه با توجه به قیمت نی نی لای لای اتوماتیک ممکن است خیلی از پدر و مادرها مخالف خرید این وسیله باشند. اما نمی‌توان از مزایا و قابلیت‌های آن نیز چشم‌پوشی کرد. به علاوه، ۶ ماه استفاده مفید، زمان کمی نیست. و اگر خواهر یا برادر کوچکتری از راه برسد، گهواره دوباره قابل استفاده و ماندگار است.

بعضی از گهواره‌ها نیز می‌توانند به عنوان تاب یا نیمکت برای سنین بالاتر مورد استفاده قرار بگیرند. پس روی هم رفته خرید نی نی لای لای اتوماتیک، خرج اضافی نیست.

                                     نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی برقی

نی نی لای لای اتوماتیک چه خصوصیات و قابلیت‌هایی دارد؟

انواع مختلف نی نی لای لای اتوماتیک با ویژگی‌های متنوع وجود دارد. وزن بسیاری از گهواره‌‌های اتوماتیک حدوداً ۸ تا ۹ کیلوگرم است. این گهواره‎‌ها برای کودکان از بدو تولد تا ۶ ماهگی مناسب هستند و جنس آن‌ها ترکیبی از فریم فلزی با قطعات پلاستیکی می‌باشد. این فریم فلزی در بعضی از گهواره‌ها روکش ضد زنگ دارد که از خوردگی قطعات فلز جلوگیری می‌کند. سبد نشیمن بیشتر از جنس پلاستیک است تا برای کودک خیلی سفت نباشد. اما به اندازه کافی محکم است که بتواند وزن کودک را تحمل کند.

اکثر گهواره‌های اتوماتیک در قسمت نشیمن خود روکشی از جنس پلی‌استر دارند که به راحتی قابل شستشو است و در ضمن برای ایمنی بیشتر نوزاد، کمربند ایمنی نیز تعبیه شده است. این کمربند ایمنی در نی نی لای لای اتوماتیک، تسمه‌ای دارد که با کمک آن می‌توان کمربند را بسته به جثه نوزاد تنظیم کرد.

                                     نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی اتوماتیک

از دیگر قابلیت‌های نی نی لای لای اتوماتیک که در بعضی از آن‌ها وجود دارد، پخش موسیقی و لالایی‌های آرامش‌بخش است. حتی بعضی از آن‌ها صداهای طبیعت مانند صدای آبشار یا آواز پرنده‌ها را نیز پخش می‌کنند و البته بلندی صدا هم قابل تنظیم است.

نی نی لای لای اتوماتیک معمولاً با باتری کار می‌کند و می‌تواند در انواع مختلف تاب بخورد. ضمناً می‌توانید سرعت تاب خوردن را نیز در بعضی از آن‌ها تنظیم کنید.

قیمت نی نی لای اتوماتیک چقدر است؟

قیمت نی نی لای لای اتوماتیک با توجه به قابلیت‌هایی که دارد تعیین می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت پایه آن ۹۰۰هزار تومان می‌باشد. بدیهی است که هر چقدر گهواره اتوماتیک جنس بهتری داشته باشد یا کارهای بیشتری انجام دهد، قیمت آن نیز گران‌تر باشد.

قیمت نی نی لای لای اتوماتیک با توجه به قابلیت‌هایی که دارد تعیین می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت پایه آن ۹۰۰هزار تومان می‌باشد.

نی نی لای لای اتوماتیک را می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید. اما بهتر است خرید را حضوری انجام دهید. زیرا بعضی از مدل‌ها هنگام حرکت صدا می‌خورند و بهتر است قبل از خرید این مورد را حتماً بررسی کنید که بعداً پشیمان نشوید.

بسیاری از افراد هنگام خرید نی نی لای لای اتوماتیک دائماً به این فکر هستند که نشیمن وزن بیشتری را تحمل کند تا گهواره به مدت بیشتری قابل استفاده باشد. این اشتباه است زیرا باید اندازه نشیمن را هم در نظر بگیرید. ممکن است گهواره بتواند تا ۱۴ کیلوگرم وزن تحمل کند اما از نظر اندازه دیگر برای کودک مثلاً ۱ ساله‌ی شما راحت و مناسب نباشد. پس همیشه باید راحتی کودک خود را در اولویت قرار بدهید.

به کلینیک بیا نی نی سر بزنید.

                                     نی نی لای لای اتوماتیک، خرید گهواره‌ی برقی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *