رکنا/ چنددختر دهه ۸۰ دریکی از پارک‌های استان اصفهان بایکدیگر درگیر شدند و یکی از آن‌ها برای دیگری قمه‌کشی می‌کند.
دختر قمه کش در یک پارک به جان دختران دیگری افتاد که همگی وقیح بودند. دختر قمه کش قمه بزرگی در شلوارش پنهان کرده بود دختر قمه کش اگر پسران آشنا در صحنه نبودند شادی دست به جنایت می‌زد. دختر قمه کش و دوستانش در پارک با دختران دیگری درگیر شدند و به یکدیگر رحم نکردند. دختر قمه کش و کسانی که در این نزاع حضور داشتند همگی از الفاظ خیلی رکیک که شاید پسران همسن و سال دختر قمه کش و دوستانش از آنها استفاده نمی‌کنند برای دشنام دادن و کل کل کردن استفاده کردند.
در پی انتشار فیلم درگیری چند دختر نوجوان در یکی از پارک‌ها که به نظر می‌رسد استان اصفهان باشد یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: فیلم منتشر شده واکنش‌های منفی زیادی داشته و موضوع در حال بررسی است.
در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شود چند دختر با یکدیگر درگیر می‌شوند و موهای هم را می‌کشند ویکی از دختران از درون لباسش یک قمه در می‌آورد. تلاش برای شناسایی و دستگیری منتشر کنندگان فیلم و عوامل این درگیری در دستور کار پلیس قرار دارد.
دختر قمه کش کسی نیست جز دختری به نام هلیا که در اصفهان قدرت نمایی خوفناکی داشت. اینکه هلیا دختر قمه کش از پیش قمه بزرگی در شلوارش همراه داشته است نشان داد که دختر قمه کش روحیه مجرمانه دارد و هلیا دختر قمه کش اگر کنترل نشود شادی در آینده‌ای نزدیک شاهد یک قتل باشیم هنوز مشخص نیست علت این درگیری وقیحانه هلیا دختر قمه کش و کسانی که در این نزاع حضور داشتند چیست اما همین فیلم یک خطر بزرگ اجتماعی را دربر دارد که شاید هلیا دختر قمه کش و دوستانش نخستین نشانه‌های تابلوی آن باشند.