1403/02/11

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

مردم این زوج را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند

مردم این زوج را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند

یک زن با شریک زندگی‌اش که ۲۶ سال از او بزرگتر است فاش کرده است که مردم همیشه فکر می‌کنند شوهر ۷۱ ساله‌اش پدر اوست و دیگر مردان مسن نیز به او پیشنهادهای نامناسب می‌دهند.

آلیسون ۴۵ ساله و بن هورنسبی ۷۱ ساله ۲۵ سال است که با هم هستند و یک سه قلو و دوقلو دارند. با این حال این زوج اغلب به خاطر عشقشان در ملاء عام و در فضای آنلاین با آزار و اذیت هایی روبه‌رو هستند و مردم آنها را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند.

به گفته آلیسون، با وجود انتقادها و منفی بافی ها، این زوج دوست دارند ویدیوهایی را به صورت آنلاین در اینستاگرام پست کنند تا «زیبایی یک ازدواج مستحکم» را به دنیا نشان دهند.

بن و آلیسون اولین بار در سال ۱۹۹۸ با هم ملاقات کردند؛ زمانی که بنِ پستچی بسته‌ای را به محل کار آلیسون تحویل داد.

 آلیسون که در آن زمان تنها ۱۹ سال داشت پس از یک سال تحویل گرفتن روزانه بسته ها از بن که آن روزها ۴۶ ساله بود، از او خواست تا با هم قرار بگذارند. بن هم در این مدت به آلیسون علاقه‌مند شده بود و این دو خیلی زود دیوانه‌وار عاشق یکدیگر شدند.

مردم این زوج را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند

پس از گذشت ربع قرن با هم، مردم اغلب هنوز این رابطه را زیر سوال می‌برند یا تصور می‌کنند که این زوج پدر و دختر هستند.

آلیسون می‌گوید: «ما پیام‌های نامناسبی دریافت می‌کنیم که عمدتا از سوی مردان است.»

با وجود ترول های آنلاین، بن کار دشوار تربیت پنج فرزندشان را بزرگ ترین چالش زندگی‌شان می‌داند.

مردم این زوج را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند

چهار سال پس از شروع این رابطه، بن و آلیسون یک جشن عروسی برگزار کردند؛ زمانی که بن ۵۲ ساله و آلیسون ۲۶ ساله در سال ۲۰۰۳ به استقبال سه قلوهای خود بنجامین، نوح و ایتان رفتند.

به طرز شگفت انگیزی، آلیسون سه سال بعد دوقلوهای میا و جود را نیز به دنیا آورد و بن – که از رابطه قبلی‌اش چهار فرزند دیگر هم داشت – پدر ۹ فرزند شد.

مردم این زوج را «چندش و حال به هم زن» می‌نامند

یک بار در جلسه مدرسه یک معلم به بن گفت: «شما باید پدربزرگش باشی.»

آلیسون می‌گوید: «هر دوی ما آدم‌های بالغی بودیم که به میل خودمان این رابطه را شروع کردیم، بنابراین مشکلی با فاصله سنی خود نداشتیم. می‌دانستیم که دیگران ممکن است رابطه ما را نپذیرند، اما برای خودمان خیلی طبیعی بود. نمی‌خواستیم جدا از هم باشیم.»

او توصیه می‌کند: «اگر واقعا همدیگر را دوست دارید، اجازه ندهید سر و صداهای بیرونی، شما را از کشف رابطه ای که در آن هستید بازدارد.»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *