1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ورزش‌های خانگی آسان برای زنان باردار

ورزش‌های خانگی آسان برای زنان باردار

ورزش‌های خانگی آسان برای زنان باردار

مطمئناً در خانه ماندن کار سختی است. اما این بدان معنا نیست که باید در خانه بنشینید و هیچ فعالیت بدنی انجام ندهید. در واقع این زمان بسیار خوبی برای کار بر روی تناسب اندام است و این شامل زنان باردار نیز می‌شود. زنان باردار باید به تناسب اندام و فعال بودن در طول بارداری خود توجه کنند. ورزش کردن بهترین کاری است که می‌توان انجام داد حتی در خانه و بدون هیچگونه امکانات باشگاهی قابل انجام دادن است. بنابراین در اینجا تمرینات خانگی آسان برای زنان باردار آورده شده است:

 

 تنفس آرام شکمی:

تعدیل نحوه تنفس می‌تواند اطمینان حاصل کند که اکسیژن و مواد مغذی را به کودک می‌رساند. این به شما کمک می‌کند آرام بمانید و حتی بین انقباضات آرام شوید. انجام منظم این ورزش می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

 

 ژست گاو گربه:

این ژست یکی از ژست‌های مورد علاقه زنان باردار است و فواید زیادی دارد. افزایش تحرک را تضمین می‌کند، کمر و شکم را نیز تقویت می‌کند. تمرین منظم ژست گاو گربه می‌تواند بدن را تشویق کند که به تدریج موقعیت زایمان آسان و‌ایده‌آل را اتخاذ کند.

 

 کگلز:

کگلز می‌تواند برای زنان باردار بسیار مفید باشد. این شامل فشردن و شل کردن ماهیچه‌های اطراف دستگاه تناسلی است و سلامت لگن را ارتقا می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا برای زایمان آماده شوید.

 

 تمرین با وزنه:

در واقع تمرینات وزنه‌برداری ساده می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. حرکات کششی و وزنه‌برداری می‌تواند کمردرد را کاهش دهد و استقامت در دوران بارداری ایجاد کند. همچنین با اضافه وزن مبارزه می‌کند.

 

منبع:

www.starmommy.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *