1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

چند مزاحمت عجیب برای چند ستاره مشهور

چند مزاحمت عجیب برای چند ستاره مشهور

سلبریتی و ستاره بودن قطعا فواید زیادی دارد، اما در کنار این فایده‌های فراوان می‌توان تصور کرد این افراد مشهور به سبب همین شهرت، با مشکلاتی هم روبرو شوند. بدیهی‌ترین جنبه منفی زندگی پر زرق و برق این ستاره‌های درخشان، بدون شک از میان رفتن حریم خصوصی‌شان است. وقتی در سراسر دنیا میلیون‌ها عاشق و دلباخته داری، دور از ذهن نیست که در بین آن‌ها چندتایی علاقمند عجیب و غریب و حتی خطرناک هم به پستت بخورد.

با هم داستان برخورد برخی از ستاره‌های موسیقی و سینما با علاقمندانِ مزاحمشان را مرور می‌کنیم.

تیلور سوئیفت و مزاحمان همیشگی

همان‌طور که شاید بتوانید حدس بزنید در طول این سال‌ها این خواننده و موزیسین موفق بار‌ها با مزاحمت علاقمندانش روبرو شده است. برای نمونه اوایل سال جاری دو نفر به جرم تلاش برای ورود به آپارتمان نیویورکِ این خواننده دستگیر شدند و یکی از آن‌ها که حتی تیلور سوئیفت را به مرگ هم تهدید کرده بود، محکوم به گذراندن ۳۰ ماه زندان شد.

ستاره‌ها و مزاحمان همیشگی

از نمونه‌های دیگر مزاحمان علاقمند به تیلور می‌توان به جولیوس سندراکِ ۳۸ ساله اشاره کرد که در سال ۲۰۱۸ با ماسکی روی صورتش و چاقویی در دست از کلرادو تا خانه تیلور در بورلی هیلز رانندگی کرد و یا محمد جعفر که بنابر حکمش بار‌ها و بار‌ها تلاش کرده بود وارد خانه این خواننده شود. البته ناگفته نماند که نفر اول در مقابل تلاش‌هایش، به حکم ممنوعیت نزدیک شدن به تیلور سوئیفت رسید و نفر دوم هم ۶ ماه زندانی شد.

جالب است بدانید تیلور سوئیفت در سال ۲۰۱۹ در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که به خاطر همین اتفاقات حالا همیشه نوعی پانسمان زخمِ مخصوصِ ارتش همراهش است و دست کم نسبت به قبل آمادگی بیشتری برای مواجهه با این دست حوادث دارد.


کیِرا نایتلی و مزاحمی که میومیو می‌کرد

کیرا نایتلی در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی با یک مزاحم/علاقمندِ ۵۰ ساله به نام مارک رِویل داشته است. مارک در این سال‌ها انواع و اقسامِ مزاحمت‌ها را برای کیرا و خانواده‌اش بوجود آورده است. از کشیک ایستادن دور و بر خانه لندنِ این بازیگر گرفته تا وارد حیاط شدن و صدای گربه درآوردن.

ستاره‌ها و مزاحمان همیشگی

بر اساس صحبت‌های کیِرا، این فرد بار‌ها با گچ نشانه‌هایی به سمت دربِ خانه او روی زمین و دیوار کشیده است و حتی یک بار یک فلش پر از آهنگ‌های با تمِ گربه همراه با یک یادداشتِ به این آهنگ‌ها گوش کنید، روی سکوی جلوی خانه او گذاشته است.
ظاهرا این بازیگر بریتانیایی و خانواده‌اش راهی جز نقل مکان برای خلاصی از دست مارک نیافته‌اند. کیِرا می‌گوید:” پس از آنکه بار‌ها مزاحمت‌های این فرد را به اطلاع پلیس رسانده‌ایم و نتیجه‌ای نگرفتیم و حتی یک‌بار شوهرم با او درگیری فیزیکی پیدا کرد، حالا به فکر تغییر مکان هستیم. “


جاستین بیبر و مزاحمی که برای کشتتنش قاتل استخدام کرد

حضور علاقمندان و البته عکاسان پاپاراتزی دم در خانه افراد مشهور امری رایج محسوب می‌شود و بار‌ها صدای ستاره‌های مختلف را درآورده است. جاستین بیبر هم در سال ۲۰۲۰ طی پستی در اینستاگرام این افراد را بابت رعایت نکردن حریم خصوصی‌اش سرزنش کرد و از آن‌ها خواست دست کم اجازه دهند بدون مشکل وارد خانه‌اش شود.

ستاره‌ها و مزاحمان همیشگی

داستان اصلی، اما به سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد و راستش را بخواهید تا حدی وحشتناک و دیوانه‌وار است. داستان از این قرار است که در این سال پلیس نیویورک دو فرد که مشغول نقشه کشیدن برای حمله به بیبر بودند را دستگیر کرد. بعد از بازجویی‌های اولیه معلوم شد که این دو نفر از سمت مردی ۴۵ ساله به نام دانا مارتین اجیر شده‌اند که ابتدا با قیچی باغبانی این خواننده محبوب را اخته کنند و سپس او را به قتل برسانند.

حتما فکر می‌کنید این داستان عجیب و باور نکردنیست، اما صبر کنید تا از دلیل دانا برای چنین نقشه هولناکی آگاه شوید. دانا طی بازجویی‌های پلیس در پاسخ به این پرسش که اساسا چرا می‌خواسته این موزیسین را پس از اخته کردن به قتل برساند، گفت:” فقط برای اینکه همه بدانند من چه کسی هستم. دلیل همه این‌ها این است که او فرق کرده است و این من را عصبانی می‌کند. “


کندال جنر و برخورد با مزاحم در پارکینگ خانه

در سال ۲۰۱۷ کندال از تجربه وحشتناک مواجه شدن با یک مزاحم در پارکینگ خانه‌اش پرده برداشت. این فرد ظاهرا پیش از آنکه کندال به خانه‌اش برگردد، وارد محوطه پارکینگ شده و منتظر رسیدن کندال جنر مانده است.

ستاره‌ها و مزاحمان همیشگی

کندال این واقعه را این‌گونه توضیح می‌دهد:” تازه ماشینم را خاموش کرده بودم و قصد داشتم از ماشین پیاده شوم که با دیدن آن فرد غریبه وحشت کردم. او در نزدیکی خودروام در پارکینگ ایستاده بود و می‌گفت: نیاز دارم که با شما صحبت کنم. در پاسخ به او گفتم که نه تو نیاز داری اینجا را ترک کنی و بعد همان‌طور که به شیشه ماشینم مشت می‌کوبید و فریاد می‌زد به یکی از دوستانم زنگ زدم. یادم هست که در نهایت از میان هق‌هق و گریه موفق شدم موضوع را برای دوستم تعریف کنم. “


و در نهایت رابرت پتینسون و صرف شام به همراهی خانمِ مزاحم

آخرین داستان برخورد ستاره‌ها با علاقمندانِ مزاحمشان، اندکی با بقیه متفاوت است. داستان از این قرار است که رابرت برای فیلم‌برداری یک فیلم در اسپانیا اقامت داشت و در همان زمان متوجه شد انگار خانمی همواره مراقبش است. این فرد نه تنها دوروبرِ محل فیلم‌برداری گشت می‌زد بلکه به گفته رابرت هر هفت روزِ هفته و برای هفته‌ها، زمان زیادی را هم بیرونِ آپارتمان او می‌گذراند. شیوه برخوردِ این بازیگر با این مساله، اما خلاقانه و با توجه به نتیجه‌اش، نبوغ آمیز بود.

ستاره‌ها و مزاحمان همیشگی

رابرت پتینسون در گفت و گویی با GQ در سال ۲۰۱۹، این داستان را اینگونه روایت کرد:” آن زمان را خوب یادم هست. به شدت تنها بودم و در ساعاتی که مشغول فیلم‌برداری نبودیم، به معنی واقعی کلمه کاری برای انجام دادن نداشتم. بنابر همین دلایل ناگهان بیرون رفتم و فرد مورد نظر را که مانند همیشه بیرونِ آپارتمانم ایستاده بود، به شام دعوت کردم. خاطرم هست در حین صرف شام آن‌قدر از تک‌تکِ مشکلات زندگیم حرف زدم و آن‌قدر از افراد مختلف و بابت مسائل گوناگون شکایت کردم که بعد از شام آن خانم رفت و حتی پشت سرش را نگاه نکرد. دیگر هیچ‌وقت او را ندیدم. “
نویسنده: آرمان رمضانی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *