1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

چیدمان خانه یک اسفند ماهی چگونه است؟

چیدمان خانه یک اسفند ماهی چگونه است؟

چیدمان خانه یک اسفند ماهی چگونه است؟

بعضی از اسفند ماهی ها معتقدند که اگر متولد نمی‌شدند دنیا چیزی کم داشت! البته طالع بینی متولدین این ماه نشان می‌دهد که جدای از خودشیفتگی، خصوصیات اخلاقی خوب و پسندیده‌ای در میان متولدین این ماه به چشم می‌خورد که سبب می‌شود در بین دوستان و آشنایان محبوبیت داشته باشند. بعضی از خصوصیات مشترک اسفند ماهی ها سبب می‌شود که برای چیدمان خانه هم از الگوی مشترکی پیروی کنند. به‌این‌ترتیب وقتی به خانه آن‌ها سر می‌زنید، با دکوراسیون کم‌وبیش یکسانی روبرو می‌شوید. پس باسلیقه دکوراسیونی یک اسفند ماهی بیشتر آشنا شوید و ببینید که چقدر با سلیقه شما جور درمی‌آید.

یک اسفند ماهی از نظم و ترتیب زیاد، فراری است

به‌ندرت می‌توانید از یک اسفند ماهی بخواهید که اتاق یا خانه‌اش را همواره تمیز و مرتب نگه دارد. او از چهارچوب‌ها گریزان است و به همین دلیل ترجیح می‌دهد هر طور دلش می‌خواهد زندگی کند. اسفند ماهی ها دوست دارند که یک هرج‌ومرج شخصی برای خودشان داشته باشند و از بودن در چنین محیطی خرسند می‌شوند. بااین‌وجود توجه به زیبایی محیط را فراموش نمی‌کنند و البته تمیزی را از یاد نمی‌برند.

متولد اسفند معمولاً اتاقی برای آرامش خودش در نظر می‌گیرد

حفظ آرامش خانه برای متولد اسفند اهمیت زیادی دارد؛ ازاین‌رو ممکن است در خانه‌اش گوشه دنج و آرامش­بخشی داشته باشد که آنجا را به انجام ورزش یوگا، مدیتیشن، تمدد اعصاب و گوش سپردن به موسیقی آرامش­بخش اختصاص دهد. احتمالاً در این فضا رنگ‌های آرامش بخشی مانند آبی و سبز-آبی وجود دارند که به رنگ آب و طبیعت نزدیک هستند. خانه برای یک اسفند ماهی بهشت آرامش­‌بخشی است که می‌­تواند در این مکان به‌خوبی استراحت کند و ازلحاظ عاطفی و احساسی دوباره شارژ شود.

دکوراسیون-اسفندماهی

بخشی از خانه را به سینما تبدیل می‌کند

متولد ماه اسفند به فیلم و سینما علاقه زیادی دارد و به همین دلیل قسمتی از خانه او یک سینمای خانگی است. ممکن است تصاویری از سینما و هنرپیشه‌های محبوبش را روی درودیوار ببینید یا عناصر دکوراسیونی مرتبط با سینما را در گوشه‌ای از خانه پیدا کنید.

متولد ماه اسفند به دکوراسیون حمام اهمیت می‌دهد

اگر یک اسفند ماهی، پولدار و ثروتمند باشد به‌احتمال بسیار زیاد یک ساحل اختصاصی مجهز در بین املاکش دیده می‌شود و تعطیلات را در این مکان دل‌چسب می‌گذراند؛ اما اسفند ماهی هایی با درآمد معمولی به‌جای توجه به ساحل اختصاصی، بیشتر بر روی دکوراسیون و زیبایی حمام تمرکز می‌کنند و عناصر دکوراسیونی خاص و جالبی را در این بخش از خانه به کار می‌برند. حتی ممکن است جکوزی کوچکی در حمام نصب کنند یا وان کوچکی را در کنار حمام جای دهند. به‌هرحال نورپردازی با شمع، استفاده از روغن‌های معطر و رمانتیک کردن حمام در طالع بینی متولدین اسفند دیده می‌شود!
 

دکوراسیون-اسفندماهی

به‌طور ذاتی طراح است

هرگز به یک متولد ماه اسفند نگویید که بهتر است برای چیدمان خانه‌اش از دکوراتورها کمک بگیرد؛ چراکه این فرد به‌طور ذاتی یک طراح دکوراسیون حرفه‌ای است و باکمی وقت صرف کردن می‌تواند خانه‌اش را به بهترین شکل ممکن بچیند و کاری کند که همه به وجود این اسفند ماهی خلاق و خوش‌ذوق افتخار کنند. کوسن‌هایی ابریشمی بارنگ ملایم، استفاده از الیاف طبیعی بارنگ های سرد را در گوشه و کنار خانه‌اش می‌بینید. علاوه بر این زن متولد اسفند سعی می‌کند روح زنانگی­‌اش را با روشن کردن شمع‌های معطر و خوشبو نگه‌داشتن اتاق، زنده نگه دارد؛ چراکه عاشق رایحه‌­های خوشبوست و از عطرهای مختلف غافل نمی­‌شود.

ماهی و آکواریوم در چیدمان خانه اسفند ماهی ها

نماد ماه تولد متولدین اسفند، ماهی است. ازاین‌رو این افراد به ماهی علاقه خاصی دارند و به دنبال اشیایی هستند که شکل و شمایل ماهی داشته باشند. حتی ممکن است یک اسفند ماهی ناگهان تصمیم بگیرد که جمعی از ماهیان زنده را در خانه‌اش داشته باشد و برای خرید یک آکواریوم زیبا با ماهی های رنگارنگ و چشم‌نواز اقدام کند.

 
دکوراسیون خانه اسفند ماهی

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *