«آکادمی قهرمان من» یا «مدرسه قهرمانانه من»، یک مانگای محبوب ژاپنی است که چند فصل سریال و سه فیلم از روی آن ساخته شده. جدیدترین فیلمی که براساس این مانگا ساخته شده «آکادمی قهرمان من، ماموریت قهرمانان جهان» است که در آن بیشتر شخصیت‌‌‌‌‌‌‌های جالب سری‌‌‌‌‌‌‌های قبلی حضور دارند. در این فیلم که شما می‌‌‌‌‌‌‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک و با دوبله اختصاصی و با کیفیت تماشایش کنید، یک فرقه تروریستی تصمیم می‌‌‌‌‌‌‌گیرد با گذاشتن بمب‌‌‌‌‌‌‌هایی در سراسر جهان، دنیا را به نابودی بکشاند. اما چند ابرقهرمان نوجوان که هرکدام یک قابلیت جالب و در مواردی بامزه دارند دور هم جمع می‌‌‌‌‌‌‌شوند تا هم مانع از انفجار بمب‌‌‌‌‌‌‌ها در گوشه کنار جهان بشوند، هم رهبر این گروه مخوف را دستگیر کنند.

>> لینک تماشای فیلم آکادمی قهرمان من، ماموریت قهرمانان جهان

نکته مهم این است که این انیمه جذاب غیر از دوبله اختصاصی، ممیزی دقیقی هم شده و محتوایش برای همه بچه‌های بالای ۶ سال مفید است. اگر خودتان انیمه‌باز نیستید این فیلم برای فرزندتان جذاب خواهد بود.

هیجان انگیز و خوش رنگ و لعاب
دوبله اختصاصی این انیمه جذاب توسط تیمی از بهترین دوبلورهای کشور انجام شده و شما را از جست‌‌‌‌‌‌‌وجوی زیرنویس هماهنگ بی‌‌‌‌‌‌‌نیاز می‌‌‌‌‌‌‌کند. در ضمن اگر سریال یا فیلم‌‌‌‌‌‌‌های قبلی این‌‌‌‌‌‌‌مجموعه را ندیده‌اید نگران نباشید، چون داستان این قسمت مستقل از قبلی‌‌‌‌‌‌‌هاست و به راحتی درگیرش می‌‌‌‌‌‌‌شوید. امتیاز این قسمت ۷.۴ است و جزو انیمه‌‌‌‌‌‌‌های با امتیاز بالا محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود. این انیمه یک اشکال کوچک دارد؛ اگر شروعش کنید تا دقیقه ۱۰۵ که تمام می‌‌‌‌‌‌‌شود نمی‌‌‌‌‌‌‌توانید بی‌‌‌‌‌‌‌خیالش شوید؛ پس قبل از شروع تماشایش کارهای‌‌‌‌‌‌‌تان را هم انجام بدهید و بعد بدون نیاز به‌‌‌‌‌‌‌خرید اشتراک این فیلم جالب را که در بسیاری لحظات خوش‌رنگ و لعاب، در بسیاری از لحظات هم هیجانی است را از لینک زیر تماشا کنید. تجربه‌‌‌‌‌‌‌تان از تماشای این انیمه را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

>> لینک تماشای فیلم آکادمی قهرمان من، ماموریت قهرمانان جهان

توجه: برای تماشای این فیلم اگر از اینترنت همراه اول، ایرانسل یا رایتل روی گوشی، تبلت یا تلویزیون هوشمند خود استفاده می‌کنید کافی است روی لینک بالا بزنید و بدون نیاز به اشتراک، به‌صورت رایگان فیلم را ببینید و لذت ببرید (اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود).

اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است از بخش «فیلم و سریال» بیا نی نی، بسته‌های اشتراک با تخفیف‌های ویژه را تهیه کنید تا به آرشیوی بی‌نظیر از به‌روز ترین فیلم و سریال‌های جهان با دوبله‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید.

پیشنهادهای بیشتر ما و راهنمای تماشای رایگان فیلم در «بیا نی نی» را در لینک‌های زیر بخوانید:

.

.

.

.

.